ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τι λένε οι εκπαιδευτικοί: Μάσκα, διδασκαλία και καθημερινά εφημερία

Διάδωσέ το

Ένα από τα μέτρα που έχει εισηγηθεί η επιτροπή λοιμωξιολόγων για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων είναι τα  διαφορετικά διαλείμματα των μαθητών, ανέφερε η Υπουργός Παιδείας σε σημερινή της συνέντευξη σε εκπομπή τηλεοπτικού σταθμού.

Σήμερα επίσης ο καθηγητής κ. Σύψας, μέλος της επιτροπής λοιμωξιολόγων, τόνισε ότι μαθητές διαφορετικών τάξεων δεν πρέπει να έρχονται σε επαφή μεταξύ τους, για αυτό η επιτροπή προτείνει τα διαφορετικά διαλείμματα.

Οι εκπαιδευτικοί σύμφωνα με αυτό που προτείνεται, θα πρέπει καθημερινά  μετά το μάθημα να κάνουν εφημερία -επιτήρηση των μαθητών στα διαλείμματα κάτι που θα αφαιρεί από τον χρόνο προετοιμασίας της διδασκαλίας αλλά και άλλων δραστηριοτήτων που “τρέχουν” καθημερινά στις σχολικές μονάδες που οι  “ειδικοί” φυσικό είναι να μην το γνωρίζουν.

Οι ενστάσεις των εκπαιδευτικών στις προτάσεις των “ειδικών” είναι πολλές, γιατί  φαίνεται να μην λαμβάνουν υπόψη τους σημαντικές παραμέτρους της λειτουργίας των σχολείων και του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού.

Ενδεικτικά κάποιες από αυτές είναι:

Πώς μπορεί να δημιουργήσει πρόγραμμα ένα σχολείο, με  διαφορετικές ώρες διαλείμματος, όταν πρέπει να γίνει ένας ανέφικτος συνδυασμός προγραμμάτων σχολείων ώστε οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων να μεταβούν σε άλλο ή και άλλα σχολεία την ίδια ημέρα.

Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί στα σχολεία κάνουν μάθημα σε πολλές τάξεις, οπότε ακυρώνονται στην πράξη οι “κλειστές ομάδες ατόμων”.  Τι θα γίνει αν ένας “τέτοιος” εκπαιδευτικός έρθει σε επαφή με  μαθητή-κρούσμα ή και εκπαιδευτικό-κρούσμα; Σύμφωνα με την λογική των ειδικών θα πρέπει να μπουν σε καραντίνα όλα τα τμήματα που δίδαξε ο εκπαιδευτικός.

Αν εκπαιδευτικός ειδικότητας τεθεί σε καραντίνα γιατί μπήκε σε τμήμα με κρούσμα, ποιος θα καλύψει τα κενά του στη σχολική μονάδα όσο διάστημα απουσιάζει; Ειδικά φέτος που θα λειτουργεί το ολοήμερο σχολείο στα δημοτικά και οι εκπαιδευτικοί δε θα “χρωστούν” ώρες. Και ποιος θα καλύψει τα κενά και των άλλων εκπαιδευτικών- ειδικοτήτων που θα έχουν μπει στο ίδιο τμήμα αφού “περνούν” από όλα τα τμήματα; Με λίγα λόγια το σχολείο θα ξεμείνει από εκπαιδευτικούς και δεν θα υπάρχει, ένα άλλο είδος ασφάλειας, που γνωρίζουν καλά οι εκπαιδευτικοί: η σχολική ασφάλεια.  

Αν ένα παιδί δεν αισθάνεται καλά, για οποιοδήποτε λόγο, θα υπάρχουν νοσηλευτές σε κάθε σχολείο να το φροντίσουν ή την ευθύνη θα έχουν πάλι οι εκπαιδευτικοί που θα είναι στο μάθημα ή στην εφημερία;

Την ώρα της διατροφικής αγωγής στο ολοήμερο σχολείο δεν θα υπάρχει πρόβλημα αν οι μαθητές βγάζουν τη μάσκα;

Πώς θα εμπιστευτούν νήπια και πρωτάκια ένα πρόσωπο καλυμμένο με μάσκα;

Το μάθημα της μουσικής πώς θα γίνεται με μάσκα;

Με το μάθημα της πληροφορικής με τα μικρά εργαστήρια, όπου οι μαθητές κάθονται δύο – δύο (είναι καλή περίπτωση αυτή) μπροστά στον Η/Υ, τι γίνεται;

Σοφία Ζεϊμπέκη

Τέσσερα νέα μεταπτυχιακά προγράμματα από το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Φωτογραφία από Christo Anestev από το Pixabay

Δείτε επίσης

Τα “Τέμπη” των υπηρεσιακών συμβουλίων επιλογής στελεχών…

Διάδωσέ το Τα “Τέμπη” των υπηρεσιακών συμβουλίων (επιλογής στελεχών) , οι συνεντεύξεις και η υπηρεσιακή …

Πρώτο σχόλιο

  1. Η ανεξήγητη επιμονή και εμμονή στις μάσκες, όταν δεν υιοθετούνται σε τόσες άλλες χώρες, είναι πραγματικά σκανδαλώδης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *