ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οργανωτικός Γραμματέας ΔΟΕ: Όπου έχει εφαρμοστεί αξιολόγηση οδήγησε σε φυγή από την εκπαίδευση

Διάδωσέ το

 

«Οργανωτικός Γραμματέας ΔΟΕ: Όπου έχει εφαρμοστεί αξιολόγηση οδήγησε σε φυγή από την εκπαίδευση» είναι ο τίτλος της νέας ενδιαφέρουσας τηλεσυζήτησης που πραγματοποιήθηκε στο διαδικτυακό κανάλι “Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα” μεταξύ του Οργανωτικού Γραμματέα της ΔΟΕ (Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας) κ. Γιώργου Τρούλη και της παρουσιάστριας Νηπιαγωγού ΕΑΕ Λαύρας Αργυροπούλου. Στην τηλεσυζήτηση θίγονται διάφορα θέματα.

 

Επισκεφτείτε τον διαδικτυακό χώρο του καναλιού πατώντας εδώ και κάντε εγγραφή

Μπορείτε να ακολουθήσετε τη σελίδα του καναλιού στο Facebook πατώντας εδώ

 

Δείτε το βίντεο για να μάθετε περισσότερα για το τι είπε ο Οργανωτικός Γραμματέας της ΔΟΕ σχετικά με το όπου έχει εφαρμοστεί αξιολόγηση οδήγησε σε φυγή από την εκπαίδευση, καθώς και για άλλα θέματα, παρακολουθήστε το βίντεο:

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Τι πραγματικά είναι;

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Οι πραγματικές στοχεύσεις του νομοσχεδίου
Ένα κείμενο για γονείς… και όχι μόνο.. (Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ικαρίας & Φούρνων)
Τα τελευταία 4 χρόνια γίνεται προσπάθεια να εφαρμοστεί στην εκπαίδευση η λεγόμενη «αξιολόγηση εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων». Ακούμε για «αναβάθμιση» , ενδυνάμωση του εκπαιδευτικού και στήριξη του εκπαιδευτικού, αυτονομία των σχολικών μονάδων. Από το 2009, οι κυβερνήσεις, ακολουθώντας πιστά τις επιταγές του ΟΟΣΑ, προσπαθούν πιο επιτακτικά να περάσουν την αξιολόγηση. . Η κυβέρνηση της Ν.Δ. πάτησε στο νόμο του ΣΥΡΙΖΑ 4547/18 για να προωθήσει την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση Χαρακτηριστικό είναι μάλιστα ότι σε ομιλία της το 2023, η Νίκη Κεραμέως ευχαριστεί όλες τις κυβερνήσεις που πέρασαν για την προσπάθεια τους να υπάρξει αξιολόγηση, δήλωση που δείχνει για ότι όλες οι κυβερνήσεις έβαλαν το λιθαράκι τους και αλληλοσυμπλήρωναν η μια την άλλη για να φέρουν την αξιόλογηση στην εκπαίδευση. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι το 2015 η Κομισιόν δίνει συγχαρητήρια στην κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ γιατί με νόμο της «προωθεί τις κατευθύνσεις τα της μεγαλύτερης αυτονομίας και των διαδικασιών εσωτερικής – εξωτερικής αξιολόγησης σχολείων και εκπαιδευτικών».
Τι είναι στην πραγματικότητα όμως αυτή η αξιολόγηση και για ποιο λόγο εκπαιδευτικοί και γονείς αντιδρούν σε αυτή;
Πριν δούμε αναλυτικά τι περιλαμβάνει αυτός ο όρος, θα θέλαμε να κάνουμε μια αναφορά στην κατάσταση που χαρακτηρίζει τη σχολική πραγματικότητα τα τελευταία χρόνια. Η φετινή σχολική χρονιά ξεκίνησε με πάνω από 9.000 σχολεία που έχουν χτιστεί την περίοδο 1960 – 1985 και δεν έχει γίνει ποτέ προσεισμικός έλεγχος. Σχολεία που είναι επικίνδυνα , αφού η συντήρηση και οι επισκευές τους θεωρούνται κόστος για το κράτος και τις κυβερνήσεις. Σχολεία που κλείνουν με την εμφάνιση του πρώτου κρύου, πλημμυρίζουν από την πρώτη βροχή, μένουν χωρίς ρεύμα σε ώρα μαθήματος, με σοβάδες και καταρρεύσεις να απειλούν τη σωματική ακεραιότητα όλων μας. Για συνέχεια  του άρθρου πατήστε εδώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Δείτε επίσης

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Τι πραγματικά είναι;

Διάδωσέ το Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Οι πραγματικές στοχεύσεις του νομοσχεδίου Ένα κείμενο για γονείς… και όχι …