ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ένωση Διευθυντών-ντριών: Σχετικά με τον αναπληρωτή καθηγητή του ΕΠΑΛ

Διάδωσέ το

Με αφορμή τη συγκλονιστική επιστολή του αναπληρωτή καθηγητή του ΕΠΑΛ, που παραιτήθηκε εξαιτίας της σφοδρής βίας που δέχθηκε από μαθητές, ήρθε επιτακτικά η στιγμή ως κοινωνία και ως εκπαιδευτικοί σύσσωμοι να αντιδράσουμε σθεναρά και να οριοθετήσουμε τις ανάρμοστες ή παραβατικές συμπεριφορές μέσα στα εκπαιδευτικά ιδρύματα.

 Η ατιμωρησία και ο άκρατος δικαιωματισμός δεν αναθρέφουν υπεύθυνους πολίτες. Τα ζητήματα που προκύπτουν αναλύοντας από κοινωνιολογικής και παιδαγωγικής άποψης είναι πολλά, όπως και ποικίλες οι απαντήσεις που μπορούν να δοθούν σε αυτά. 

Θα πρέπει, όμως, να συμφωνήσουμε πως οι κανόνες επιβάλλεται να υπάρχουν και να εφαρμόζονται διότι δίχως αυτούς δεν υπάρχει οργανωμένη κοινωνία. 

Ζητούμε ο αναπληρωτής καθηγητής του ΕΠΑΛ,  που με σθένος και αξιοπρέπεια αντιμετώπισε μια «ζούγκλα», να μην «χαθεί» από την εκπαίδευση και να μην υποστεί μια τόσο σοβαρή και επιζήμια για τον ίδιο απόφαση όπως αυτή της παραίτησής του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αιρετός ΚΥΣΠΕ Αντωνιάδης: Τι είπε για αναπληρωτές και μόνιμους

Το Υπουργείο Παιδείας να πάρει άμεσα μέτρα-και να τα στηρίξει- στα εκπαιδευτικά ιδρύματα όλης της χώρας για τον έλεγχο της συμπεριφοράς των μαθητών.

ΕΝΩΣΗ Δ/ΝΤΩΝ-Δ/ΝΤΡΙΩΝ ΣΧ. ΜΟΝΑΔΩΝ Π.Ε.

Δείτε επίσης:

Σχολεία – Προγραμματισμός: Έκλεισε η πλατφόρμα. Κόπτσης: Καμία παράταση

Ιδρύονται 40 Τμήματα Ένταξης σε σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Σχολική βία, παιδική κακοποίηση και ψυχική υγεία: Ο αντίκτυπος της πανδημίας, ο ρόλος του σχολείου και η υποχρέωση της Πολιτείας

Δείτε επίσης

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Διάδωσέ το Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ είχε το Διοικητικό Συμβούλιο των Συμβούλων …

13 Σχόλια

  1. Αν οι παραπάνω διευθυντές πιστεύουν ότι με το να τιμωρουνται πιο αυστηρά οι συγκεκριμένοι μαθητές θα λυθεί το πρόβλημα, προφανώς δεν έχουν ιδέα για το τι πραγματικά συμβαίνει.
    Αρκετοί από αυτούς τους μαθητές έχουν κκακοποιηθει και συνεχίζουν να κακοποιουνται στα σπίτια τους που λίγη τιμωρία παραπάνω δεν τους αγγίζει. Όλα αυτά είναι παιδιά που προσπαθούν να τραβήξουν την προσοχή όλων μας και κάνεις δεν το έκανε από τότε που ήταν μωρά μέχρι και σήμερα.
    Είμαι 28 χρόνια σε ΕΠΑΛ και τα τελευταία 11 χρόνια στη διεύθυνση ΕΠΑΛ μεγαλούπολης

    • Κι εγώ νομίζω ότι πρέπει να ακούσουμε τον εκπαιδευτικό αναπληρωτή καλά. Είστε 28 χρόνια σε ΕΠΑΛ. Αυτό φέρνει συνήθειες, μεταλλάξεις, έχετε συνηθίσει , αλλάξει μαζί με την εποχή, εξαρτάται που είστε… κλπ. Ίσα – ίσα μπορείτε καλύτερα να καταλάβετε τι λέει ο συνάδελφος. Για να μπορέσεις να ασχοληθείς με το παιδί και τις δυσκολίες του πρέπει να υπάρξει ένα πλαίσιο. Αυτό στο σχολείο σας πιθανόν έχει συγκροτηθέι μες στα χρόνια. Ο συνάδελφος περιγράφει μια κατάσταση όπου οι δυσκολίες κάποιου και κάποιων έχουν υψώσει τοίχους. Τραπουλόχαρτα ίσως αλλά θέλει συλλογική προσπάθεια για να πέσουν. Πρώτα θα σκύψουμε στοιν εκπαιδευτικό με αγάπη και μετά θα σκύψει αυτός στα προβλήματα των παιδιών, θα κάνει μάθημα , και όλα όσα γίνονται στο σχολείο. Τα θετικά.

    • είστε σε ΕΠΑΛ τόσα χρόνια ;περαστικά σας

    • Η κατάσταση στα ΕΠΑΛ είναι γνωστή από τότε που ιδρύθηκαν . Ίσως τα τελευταία αρκετά χρόνια να εγινε χειρότερη όπως και στα υπόλοιπα σχολεία.
      Η χειροτέρευση αυτή πλήττει σαφέστατα τους εκπαιδευτικούς. Παρόλα αυτά η συνδικαλιστική ηγεσία των εκπαιδευτικών λόγω ιδεολογικού κολλήματος υποστηρίζει την μετατροπή των σχολείων σε νηπιαγωγεία.
      Κατάργηση εξετάσεων , κατάργηση ποινών , όλα τα παιδιά να περνάνε χωρίς κόπο , κατεβαίνει σε απεργίες για μαθητικά αιτήματα της πλάκας, υποστηρίζει το μπαχαλο των καταλήψεων.
      Δηλαδή δεν υπολογίζει τον εαυτό του.
      Βοήθεια μας

  2. Ευαγγελία, Gregorios, Παρακαλώ διαβάστε με προσοχή τις θέσεις των Διευθυντών! Δεν ζητούν αυστηρότερες ποινές για τη συμπεριφορά τους! Ζητούν να εφαρμοστούν τα ήδη ισχύοντα καθώς και και να γίνουν οι επίσης προβλεπόμενες παιδαγωγικές και κοινωνικές ενέργειες

  3. Νομίζω ότι η επιστολή ήταν τόσο ανυπόφορη που έχει σχεδόν εξαφανιστεί από τα μέσα. Αυττό είναι μέρος του προβλήματος.

    • ανυπόφορη μεν για όλους εμάς που θέλουμε να ξεπεταμε τα πάντα στα γρήγορα, αληθινή δε στα περισσότερα σημεία και αυτό είναι το θέμα δυστυχώς.

    • Η κατάσταση στα ΕΠΑΛ είναι γνωστή από τότε που ιδρύθηκαν . Ίσως τα τελευταία αρκετά χρόνια να εγινε χειρότερη όπως και στα υπόλοιπα σχολεία.
      Η χειροτέρευση αυτή πλήττει σαφέστατα τους εκπαιδευτικούς. Παρόλα αυτά η συνδικαλιστική ηγεσία των εκπαιδευτικών λόγω ιδεολογικού κολλήματος υποστηρίζει την μετατροπή των σχολείων σε νηπιαγωγεία.
      Κατάργηση εξετάσεων , κατάργηση ποινών , όλα τα παιδιά να περνάνε χωρίς κόπο , κατεβαίνει σε απεργίες για μαθητικά αιτήματα της πλάκας, υποστηρίζει το μπαχαλο των καταλήψεων.
      Δηλαδή δεν υπολογίζει τον εαυτό του.
      Βοήθεια μας

  4. Είμαι εκπαιδευτικός που έχει υπηρετήσει χρονιαστη δευτεροβάθμια.Η επιστολή του νεαρού καθηγητή ήταν για μένα γροθιά στο στομάχι !Μπράβο στους διευθυντές και διευθύντριες για τις θέσεις που πήραν τιμώντας το αξίωμα τους!

  5. οι σύλλογοι διδασκόντων θα πρέπει με υπευθυνότητα και ειλικρίνεια να καταγράψουν την κατάσταση και να αποφανθούν αν μπορούν με τις δικές τους δυνάμεις να το επιλύσουν και με ακρίβεια και σαφήνεια αφ’ ενός να ορίσουν το πλαίσιο λειτουργίας του σχολείου και αφ’ εταίρου να κάνουν πιο ελκυστικό το μαθημά τους.επισης αν θεωρήσουν ότι με τις δικές τους δυνάμεις δεν μπορούν να επιλύσουν αυτήν την δημιουργημένη κατάσταση να ζητήσουν βοήθεια από συντονιστές έκπσης,δντη εκπσης ,ειδικους επιμόρφωση η ακόμα ακόμα και θα είναι πολύ γεναιο να ομολογήσουν ότι δεν διαθέτουν τις απαραίτητες δεξιότητες ,δυνάμεις για να ανατρέψουν την διαμορφωθεισα κατάσταση.υποθετω ότι στο τέλος της προηγούμενης σχ. χρονιάς στην αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου ήταν το πρώτο θέμα με το οποίο ασχολήθηκαν.

  6. Είμαι μητέρα κι ο εκπαιδευτικός…. Αλλαγή πλαισίου ΧΘΕΣ…. Ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, ενημέρωση, σεμινάρια, ειδικοί παιδαγωγοί σε όλα τα σχολεία με πλήρες ωράριο… Για να δούμε αποτελέσματα κάποια στιγμη…

  7. Είναι τραγικό αυτό που συνέβη και δεν πρέπει να υποκρινόμαστε ότι πέφτουμε από τα σύννεφα. Το δε χειρότερο είναι ότι θα συνεχίσει να συμβαίνει και μάλιστα σφοδρότερα αφού μετά από 35 χρόνια στην εκπαίδευση δεν έχω δει βελτίωση και πραγματικό ενδιαφέρον για το τι παιδεία δίνουμε γονείς και εκπαιδευτικοί. Σαχλο-αλλαγές στα βιβλία και ψηφιακές αναβαθμίσεις και υπολογιστές και διαδραστικοί πίνακες και φανφάρες από τους υπουργούς δεν είναι οι πραγματικές ανάγκες των παιδιών που μεγαλώνουν χωρίς σοβαρά πρότυπα και όρια. Πέρασα κι εγώ από ΤΕΛ φρέσκια εκπαιδευτικός και ήταν η χειρότερη εμπειρία μου πολλά χρόνια πριν. Παγιωμένες καταστάσεις και “μη κινείν κακόν ευ κείμενον” από τους βολεμένους παλιούς καθηγητές που “τα είχαν βρει” με τους μαθητές και δεν ενοχλούσε ο ένας τον άλλον. Φοβάμαι πως οι δυστυχισμένοι νέοι εκπαιδευτικοί θα ζήσουν στιγμές “φαρ ουέστ” στην κυριολεξία. Δεν το εύχομαι αλλά ίσως μόνο αν στερέψει το ενδιαφέρον των νέων εκπαιδευτικών για τη δημόσια εκπαίδευση να ξυπνήσουν εκεί επάνω στα υπουργεία. Όταν θα ψάχνουν για δασκάλους και καθηγητές με τα κυάλια…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *