ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δόμνα Μιχαηλίδου: Εξήγησε γιατί οι εκπαιδευτικοί πρέπει να δίνουν και γραπτές εξετάσεις

Διάδωσέ το

Δόμνα Μιχαηλίδου: “πρέπει να διασφαλίσουμε ως πολιτεία ότι ο τελικός αποδέκτης που είναι το παιδί, έχει τις κατάλληλες υπηρεσίες. Αλλά ακόμη και με αυτό (τις γραπτές εξετάσεις), το κράτος δεν μπορεί να τα πιάσει όλα”

Στο Mega μίλησε η υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Δόμνα Μιχαηλίδου για θέματα εκπαίδευσης και αναφέρθηκε και στις γραπτές εξετάσεις των εκπαιδευτικών προκειμένου να εργαστούν.

Η υφυπουργός Παιδείας απαντώντας στην ερώτηση “γιατί οι εκπαιδευτικοί να χρειάζεται τώρα, μετά το προσοντολόγιο,  να δίνουν και γραπτές εξετάσεις για να εργαστούν”, απάντησε ότι “επειδή οι τελικοί αποδέκτες είναι τα παιδιά εμείς θέλουμε  η γνώση και το παιδαγωγικό κομμάτι να είναι όσο πιο πρόσφατο γίνεται για να διασφαλίσουμε ως πολιτεία ότι ο τελικός αποδέκτης που είναι το παιδί έχει τις κατάλληλες υπηρεσίες”. “Αλλά ακόμη και με αυτό, το κράτος δεν μπορεί να τα πιάσει όλα”, συμπλήρωσε η υφυπουργός.

Τι λένε οι εκπαιδευτικοί για τις γραπτές εξετάσεις

“Το νέο σύστημα προβλέπεται να αφορά τόσο μόνιμους διορισμούς, όσο και προσλήψεις (άκουσον -άκουσον) συμβασιούχων αναπληρωτών, οδηγώντας χιλιάδες εκπαιδευτικούς σε δοκιμασία συνεχών εξετάσεων και μόνιμης εργασιακής ανασφάλειας και μετατρέποντας το επάγγελμά μας σε εποχιακή εργασία”.αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Δασκάλων, σημειώνοντας  χαρακτηριστικά ότι”καλούμαστε από το κυνήγι των προσόντων να επιδοθούμε στη ρουλέτα των εξετάσεων”

“Απαξιώνεται τόσο το πτυχίο των εκπαιδευτικών όσο και η παιδαγωγική τους επάρκεια, αφού καλούνται για πολλοστή φορά να εξεταστούν και στο γνωστικό αντικείμενο που έχουν σπουδάσει (αμφισβητούνται άραγε τα πανεπιστήμια από τα οποία αποφοίτησαν;) και στις παιδαγωγικές/διδακτικές τους γνώσεις τις οποίες έχουν αποκτήσει με χρόνια μελέτης και προϋπηρεσίας. Όλα αυτά τα χρόνια το ΥΠΑΙΘ χρησιμοποιούσε τους/τις αναπληρωτές/τριες για να καλύψει πάγιες ανάγκες της εκπαίδευσης, αλλά τώρα ξαφνικά δεν τους/τις κρίνει ικανούς/ες παρά μόνο αν δώσουν για πολλοστή φορά εξετάσεις. Μέσα σε μία μέρα εξετάσεων ΑΣΕΠ κρίνεται η ικανότητα που έχει χτιστεί με χρόνια σπουδών και προϋπηρεσίας. Αν για οποιοδήποτε λόγο (οικογενειακές και κοινωνικές υποχρεώσεις, ασθένεια κλπ), ο εκπαιδευτικός δεν καταφέρει να δώσει εξετάσεις ή να πιάσει τη βάση, αποκλείεται εντελώς από τους πίνακες όχι μόνο για διορισμό αλλά και για αναπληρωτής/τρια. Ένας τυχαίος παράγοντας μπορεί να «αφαιρέσει» χρόνια προσπαθειών, επανειλημμένων επιτυχιών σε εξετάσεις και εμπειρία προϋπηρεσίας και να στερήσει το δικαίωμα στην εργασία στους ανθρώπους που όλα αυτά τα χρόνια στηρίζουν με τεράστιο οικονομικό, κοινωνικό και οικογενειακό κόστος την δημόσια εκπαίδευση σε κάθε γωνιά της χώρας”, αναφέρουν οι ΣΥΝεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Δείτε επίσης:

Επιμορφωτικό πρόγραμμα: Επίλυση Συγκρούσεων και Διαχείριση Κρίσεων στο Σχολείο – Διαχείριση Σχολικής Τάξης

Προσλήψεις εκπαιδευτικών: Από το κυνήγι των προσόντων στη ρουλέτα των εξετάσεων.

Γραπτές εξετάσεις ΑΣΕΠ για προσλήψεις: Επιστολή εκπαιδευτικών

Διευθυντές σχολείων: Έξτρα κίνητρο γιατί έχουν μεγάλη ευθύνη

freshedu

 

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …