η υιοθέτηση των σχολίων δεν ήταν δυνατή, δεδομένου ότι θα μετέβαλε τους στόχους, τις κατευθύνσεις και τις βασικές αρχές της θεσπιζόμενης αξιολόγησης
Η βασική φιλοσοφία του νομοσχεδίου που δεν κοστίζει τίποτα, είναι: “Πάρτε μόρια για να γίνετε άρχοντες” όπως έγραψε το fresh – education εδώ, λες και όλοι οι εκπαιδευτικοί έχουν ως όνειρό τους να γίνουν στελέχη. Και όσοι δεν θέλουν να γίνουν στελέχη, τι μπορούν να τα κάνουν τα μόρια; Αυτό δεν το σκέφτηκε κανείς εκεί στο Υπουργείο; Ολόκληρο νομοσχέδιο έφτιαξαν! Η υπουργός Παιδείας έχει αποφύγει περαιτέρω εξηγήσεις για το θέμα, αναφέροντας μόνο τη φράση “επιβράβευση των εκπαιδευτικών”, όπως το έκανε και χθες στη Βουλή κατά τη διάρκεια συζήτησης του νομοσχεδίου.
Η έκθεση διαβούλευσης εξηγεί παρακάτω γιατί δίνονται μόνο μόρια στους εκπαιδευτικούς και όχι μισθολογική εξέλιξη – Αιτιολόγηση μη υιοθέτησης
Τα ζητήματα τα οποία τέθηκαν για “την ανάγκη παροχής αυξημένων απολαβών αναλόγως των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης υπέρ εκείνων που διακρίνονται στην αξιολογική διαδικασία και το έργο τους κατατάσσεται ως «εξαιρετικό» ή ως «πολύ καλό» ή και την αναστολή της περαιτέρω μισθολογικής εξέλιξης των εκπαιδευτικών, των οποίων το έργο αξιολογείται ως «ικανοποιητικό» ή «μη ικανοποιητικό» ..
Τα ανωτέρω ζητήματα είχαν συνεκτιμηθεί κατά τη διαμόρφωση του περιεχομένου των προτεινόμενων διατάξεων και η υιοθέτηση των σχολίων δεν ήταν δυνατή, δεδομένου ότι θα μετέβαλε τους στόχους, τις κατευθύνσεις και τις βασικές αρχές της θεσπιζόμενης αξιολόγησης
Το fresh -education ποτέ δεν δημοσιεύει αποκλειστικά γιατί στον χώρο της εκπαίδευσης δεν υπάρχουν αποκλειστικά. Για όσους θέλουν να αντιγράψουν Πηγή fresh -education.gr
Διαβάστε και άλλες δημοσιεύσεις που πρώτο δημοσίευσε το fresh -education
Γιατί ο Διευθυντής θα αξιολογείται ανώνυμα από τους εκπαιδευτικούς
Διευθυντής και Σύμβουλος θα μπορούν να ενεργοποιούν την κατά προτεραιότητα αξιολόγηση εκπαιδευτικού
Ο σύλλογος διδασκόντων μπορεί να καθορίζει τα κριτήρια για την κατανομή μαθητών σε τμήματα
Σχολεία: Πενταμελές Σχολικό Συμβούλιο με απόφαση Δημάρχου