Κρίσεις Συντονιστών Εκπαιδευτικού έργου. Το έργο συνεχίζεται…
Γιατί άραγε δεν προκηρύσσονται οι κενές θέσεις Συντονιστών πανελλαδικά;
Μήπως επειδή οι Περιφερειακές Διευθύνσεις μοριοδότησαν κατά περίπτωση, και απέρριψαν μοριοδοτούμενα πτυχία, συνέδρια, ερευνητικά προγράμματα , επιμορφωτικά προγράμμματα κατά βούληση;
Τι διασφαλίζει τους υποψήφιους πανελλαδικά ότι κρίθηκαν ισάξια και με τους ίδιους όρους και κριτήρια;
Πώς οι υποψήφιοι θα διεκδικήσουν την ίδια θέση με διαφορετικά μοριοδοτούμενα;
Για να μη πούμε και για την συνέντευξη που το ατόφιο 14αρι το πήραν όσοι δεν είχαν καμιά πιθανότητα να γίνουν διαφορετικά. Οι πρώτοι στη λίστα πήραν χαμηλό βαθμό για να μην έχουν μεγάλη διαφορά με τα πουλέν…. που αν και αρκετά πίσω στην τελική κατάταξη έσκισαν στην συνέντευξη και σκαρφάλωσαν σε επιλέξιμη σειρά.
Αφού λοιπόν έγινε η μεγάλη σφαγή κατά περίπτωση, πώς θα διεκδικήσουν την ίδια θέση πανελλαδικά στις κενές θέσεις;
Και τι θα γίνει επιτέλους με τα πρακτικά κάποιων Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης; Τα γράψατε; Να μάθουμε και εμείς γιατί απορρίφθηκε η ένστασή μας;
Οι Συντονιστές τοποθετήθηκαν και τα πρακτικά δεν καθαρογράφτηκαν…. Δεν είναι αστείο, είναι γελοίο.
Υποψήφιος Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου που περιμένει να καθαρογραφούν τα πρακτικά
Από επιστολή υποψήφιου στο www.fresh-education.gr
Οι “άψογες” και “αντικειμενικές” -κατά τον υπουργό παιδείας- διαδικασίες επιλογής συντονιστών, δεν ήταν παρά ένα θέατρο παραλόγου, όπου κάθε συμβούλιο επιλογής μοριοδοτούσε ή απέρριπτε κατά το δοκούν τα δικαιολογητικά των υποψηφίων. Υπήρξαν συμβούλια που αποφάσισαν π.χ. ότι αποτελεί τεκμήριο επιστημονικής συγκρότησης οποιοδήποτε βιβλίο με ISBN (ερωτικής ποίησης, συνταγών μαγειρικής κ.ο.κ.) ή ότι δεν είναι πιστοποιημένα επιμορφωτικά προγράμματα του Υπουργείου Παιδείας, επιμορφωτικά σεμινάρια που έγιναν στο πλαίσιο του ΥΠΕΠΘ/ΕΠΕΑΕΚ.
Τι να λέμε τώρα…;
Είναι σαφές ότι υπάρχει θέμα στην μοριοδότηση των μετρήσιμων μεταξύ υποψηφίων από διαφορετικές περιφέρειες και ότι αυτό καθιστά αδύνατη την κατάρτιση αξιολογικών πινάκων για τις κενές θέσεις σε πανελλαδικό επίπεδο βάσει της υπάρχουσας μοριοδότησής τους.
ευτυχώς κάποιοι από τους υποψήφιους Συντονιστές άρχισαν να μιλούν. Είναι αναγκαίο, εκτός των άλλων για να κατανοήσουν τι συμβαίνει και οι συνάδελφοι της τάξης που απορούν για την απουσία της συμβο(υ)λής μας από την καθημερινή εκπαιδευτική πράξη και εκπλήσσονται όταν μαθαίνουν ότι απορριφθήκαμε!
Γιατί να μην προσμετρηθεί ως μοριοδοτούμενο ένα βιβλίο με isbn για την ερωτική ποίηση, ή περί μαγειρικής όταν μοριοδοτούνται μεταπτυχιακά Εκπαίδευσης Ενηλίκων (!) για υποψ. Συντονιστές Εκπ. Έργου που προορίζονται να υπηρετήσουν σε εκπαιδευτικές δομές (Α/θμια, Β/θμια Εκπ/ση) ανηλίκων;..
Γιατί να μην προσμετρηθεί ως μοριοδοτούμενο ένα βιβλίο με isbn για την ερωτική ποίηση, ή περί μαγειρικής όταν μοριοδοτούνται μεταπτυχιακά Εκπαίδευσης Ενηλίκων (!) για υποψ. Συντονιστές Εκπ. Έργου που προορίζονται να υπηρετήσουν σε εκπαιδευτικές δομές (Α/θμια, Β/θμια Εκπ/ση) ανηλίκων;..
Τελικά το πρόβλημα είναι η επιστροφή σε σχολείο.
Οι κρίσεις έχουν γίνει εδώ και καιρό.
Κανείς δεν μιλούσε, κανείς δε γκρίνιαζε για το τι έγινε (που δεν έγινε τίποτε…) δεν έγραφε στα φόρα..
Ειδικά όσο καθόταν οι πρώην στα γραφεία τους – χωρίς αντικείμενο – με τα επιδόματά τους.
Μόλις είδαν ότι τέλειωσε το αραλίκι, τα επιδόματα και πρέπει να δουλέψουμε κάποτε αρχίσαν τα κλάματα..
Γιατί να μην αναγνωρίζεται η μοριοδότηση σε βιβλία (με ISBN) για την ερωτική ποίηση και τις συνταγές μαγειρικής, τη στιγμή που αναγνωρίζονται – και μοριοδοτούνται – μεταπτυχιακά στην Εκπαίδευση Ενηλίκων σε υποψ. Συντονιστές Εκπαιδευτικού Εργου που προορίζονται για στελέχη σε εκπαιδευτικές δομές Ανηλίκων (Γυμνάσια, Λύκεια., κλπ, δηλ. σε επίπεδο εκπαίδευσης άσχετο με το περιεχόμενο των μεταπτυχιακών τους σπουδών);…