Σε αναμονή της δημοσίευσης του νομοσχεδίου προς διαβούλευση, το ΥΠΑΙΘ με ανακοίνωσή του προετοιμάζει την εκπαιδευτική κοινότητα για τις μεγάλες αλλαγές που θα προβλέπει το νέο νομοσχέδιο
Τι σημαίνει στην πράξη η ενίσχυση του ρόλου του Διευθυντή και των εκπαιδευτικών σε θέσεις ευθύνης;
Ο Διευθυντής αποκτά τις αρμοδιότητες εκείνες που του επιτρέπουν να υπηρετήσει το αυτόνομο σχολείο, ενώ πλέον καλείται να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της σχολικής ζωής. Συγκεκριμένα προβλέπεται:
- Θέσπιση υποστηρικτικών οργάνων – distributed leadership model
- Υποδιευθυντές (επιλογή μετά από εισήγηση Διευθυντή)
- Ενδοσχολικοί Συντονιστές
- Μέντορες
- Υπεύθυνοι διασύνδεσης με τη μαθητεία στα ΕΝΕΕΓΥΛ
- Διοργάνωση ετήσιων επιμορφώσεων
- Διευθυντής ως αξιολογητής των εκπαιδευτικών του – παρατηρήσεις μαθημάτων
- Αρμοδιότητα για τη διοργάνωση παιδαγωγικών συναντήσεων
- Αρμοδιότητα για την άσκηση πειθαρχικού ελέγχου
- Δυνατότητα αξιοποίησης σχολικών εγκαταστάσεων εκτός σχολικού ωραρίου
- Δυνατότητα εξασφάλισης επιπλέον πόρων μέσα από τη διοργάνωση εκδηλώσεων & την ευκολότερη αποδοχή δωρεών και χορηγιών
- Αύξηση θητείας από 3ετή σε 4ετή και δυνατότητα επαναδιορισμού χωρίς όριο 2 θητειών
Δείτε εδώ την ενημέρωση από το Υπουργείο
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Πάρτε μόρια για να γίνετε «άρχοντες»