ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΙΕΠ: Έτοιμο το επιμορφωτικό υλικό για εκπαιδευτικούς που το έργο τους χρήζει βελτίωσης

Διάδωσέ το

Πρόεδρος ΙΕΠ

“Το ΙΕΠ συμβάλλει στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, το έργο των οποίων χρήζει βελτίωσης”, είπε ο πρόεδρος του ΙΕΠ, κ. Ι. Αντωνίου, στην παρουσίαση που έκανε για την έναρξη της ατομικής αξιολόγησης πριν λίγες ημέρες, ενημερώνοντας παράλληλα ότι το ΙΕΠ έχει ήδη εκπονήσει το σχετικό επιμορφωτικό υλικό.

Τι είπε ο πρόεδρος του ΙΕΠ στην παρουσίαση για την ατομική αξιολόγηση και το επιμορφωτικό υλικό

Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ξεκινά από το τρέχον σχολικό έτος. Ξεκαθαρίζουμε με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο ότι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών αποσκοπεί στη βελτίωση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου, του εκπαιδευτικού συστήματος και τη βελτίωση της ποιότητας των μαθησιακών αποτελεσμάτων για τους μαθητές και τις μαθήτριες.

Η ατομική αξιολόγηση που ξεκινά να εφαρμόζεται έχει ανατροφοδοτικό χαρακτήρα και αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του διδακτικού, παιδαγωγικού και υποστηρικτικού έργου που παρέχεται στα σχολεία.

Αυτό σημαίνει ότι επικεντρώνεται στη διερεύνηση διαστάσεων όπως η επιστημονική εγκυρότητα της διδασκαλίας και της παιδαγωγικής υποστήριξης, η προετοιμασία της, η διδακτική μεθοδολογία της και σχετικές πρακτικές στην τάξη. Η δημιουργία κλίματος μάθησης στην τάξη και η διαχείρισή της, καθώς και η ικανότητα αναστοχασμού των εκπαιδευτικών ως προς την διδασκαλία, το παιδαγωγικό και υποστηρικτικό έργο τους κατά περίπτωση και τον εντοπισμό των προβληματικών σημείων της διδασκαλίας και την εξεύρεση λύσεων για την αντιμετώπισή τους.

Αξιολογείται επίσης η υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια των εκπαιδευτικών με έμφαση στο ενδιαφέρον και την αφοσίωσή τους, κατά την εκτέλεση των υποχρεώσεών τους, στην ενεργό συμμετοχή τους στις δραστηριότητες και τη λειτουργία του σχολείου, στη συνεργασία με τους συναδέλφους τους, με τους μαθητές, τους γονείς και την ευρύτερη κοινοτητα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Ο πρόεδρος του ΙΕΠ στη συνέχεια αναφέρθηκε στις αρμοδιότητες του ΙΕΠ για τη διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης

Το ΙΕΠ στη διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης έχει θεσμικά τις εξής αρμοδιότητες:

Πρώτον,  συμβάλλει στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, το έργο των οποίων χρήζει βελτίωσης, μέσω υλικού που έχει εκπονήσει και μπορεί να αξιοποιηθεί από τα αρμόδια στελέχη κατά περίπτωση υποστηρίζοντας το έργο των εκπαιδευτικών.

Δεύτερον, συμβάλλει επίσης στη βελτίωση του ίδιου του συστήματος στο πλαίσιο της μετα -αξιολόγησής του, με σκοπό τη διαρκή βελτίωση των διαδικασιών για τη διασφάλιση της αξιοπιστίας του. Στο πλαίσιο αυτό προβλέπεται η σύνταξη ετήσιας έκθεσης με την αποτελεσματικότητα των διαδικασιών του συστήματος, τον βαθμό επίτευξης των επιμέρους στόχων του συστήματος αξιολόγησης, την εκτίμηση του βαθμού επίδρασης του συστήματος αξιολόγησης στην ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος, την υποβολή προτάσεων αναφορικά με την ανάγκη διορθώσεων στο σύστημα αξιολόγησης για τη διασφάλιση της αποτελεσματικότητάς του

Δείτε επίσης:

Εισαγωγική επιμόρφωση: Tακτοποιημένο φρικιό δημιούργησαν τα εργαστήρια της αριστείας 

Μόνο στους εκπαιδευτικούς δεν συγχωρούνται λάθη

freshedu

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …