ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δωρεάν σεμινάρια για διαδραστικούς πίνακες: Πως γίνεται η αίτηση

Διάδωσέ το

 

«Δωρεάν σεμινάρια για διαδραστικούς πίνακες: Πως γίνεται η αίτηση» είναι ο τίτλος ενός πολύ χρήσιμου δελτίου ειδήσεων για εκπαιδευτικούς καθώς παρουσιάζονται αναλυτικά στους νηπιαγωγούς, τους δασκάλους και τους καθηγητές όλων των ειδικοτήτων τα βήματα για το πως κανείς μπορεί να κάνει την αίτηση συμμετοχής. Το δελτίο επιμελήθηκε και ανήρτησε στον διαδικτυακό του χώρο, το YouTube κανάλι “Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα” και εκφωνεί αυτή τη φορά η Δασκάλα ΠΕ70 Λένα Μαγαλιού.

 

Μπείτε στον διαδικτυακό χώρο του καναλιού πατώντας εδώ και κάντε εγγραφή

Μπείτε και ακολουθήστε τη σελίδα του καναλιού στο Facebook πατώντας εδώ

 

Για να δείτε πως γίνεται η αίτηση βήμα βήμα που αφορά στα δωρεάν σεμινάρια για διαδραστικούς πίνακες, παρακολουθήστε το βίντεο:

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις πιο σημαντικές ειδήσεις και ανακοινώσεις της σχολικής εβδομάδας που μόλις πέρασε, από 8 έως 12 Ιανουαρίου 2024, παρακολουθήστε το βίντεο: Σημαντικότερες ειδήσεις της σχολικής εβδομάδας 8-1/12/2024

 

Διαδραστικοί πίνακες: από τις εξαγγελίες στη λειτουργική ενσωμάτωση

Οι νέοι διαδραστικοί πίνακες αποτελούν εμβληματικό κυβερνητικό μέτρο και χρησιμοποιούνται συχνά για να σηματοδοτήσουν το όραμα για τον εκσυγχρονισμό της δημόσιας πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Όμως από τις εξαγγελίες μέχρι τη λειτουργική ενσωμάτωση των νέων πινάκων στη σχολική πραγματικότητα ο δρόμος φαίνεται ότι θα είναι μακρύς.
Είναι αλήθεια πως η ποιότητα τους είναι υψηλή και οι τεχνικές τους δυνατότητες πολλές. Όμως όσο πιο μεγάλες είναι οι δυνατότητες τόσο περισσότερο αυξάνονται και οι ανάγκες υποστήριξης. Ένας διαδραστικός πίνακας απαιτεί γρήγορη και αξιόπιστη σύνδεση στο διαδίκτυο, άμεση και εξειδικευμένη παρέμβαση σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος και φυσικά εκπαιδευτικούς που διαθέτουν μεγάλη παλέτα ψηφιακών δεξιοτήτων αλλά και υποστήριξη στα πρώτα τους βήματα. Φαίνεται ότι τα παραπάνω είναι ακόμα ζητούμενα.

Ξεκίνημα με προβλήματα

Η πρώτες τοποθετήσεις άρχισαν κατά τη λήξη του σχολικού έτους 2022-2023 και εκεί φάνηκαν και τα πρώτα προβλήματα. Τα σχολεία ενημερώνονταν λίγο πριν από την άφιξη των τεχνικών και οι τοποθετήσεις γίνονταν βιαστικά και χωρίς οδηγίες. Έτσι, κάποιες φορές οι νέοι πίνακες εγκαταστάθηκαν απέναντι (!) από τον παλαιό πίνακα ή κοντά σε παράθυρο με έντονο ηλιακό φως καθιστώντας προβληματική τη χρήση τους. Ακόμα και σήμερα, μήνες μετά τις πρώτες εγκαταστάσεις, δεν έχει συνταχθεί από το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. ένα απλό εγχειρίδιο με βασικές οδηγίες για την επιλογή της κατάλληλης θέσης σε σχέση με τον παλαιό πίνακα, τον ρόλο του φυσικού και τεχνητού φωτισμού, κ.τ.λ.

Διαδραστικοί πίνακες και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών

Μετά την τοποθέτηση γίνεται μια σύντομη επίδειξη λειτουργίας και το εκπαιδευτικό προσωπικό καλείται να αξιοποιήσει τους διαδραστικούς πίνακες χωρίς παιδαγωγική και τεχνική υποστήριξη. Όσοι έμαθαν να τους χρησιμοποιούν, το έκαναν ψάχνοντας μόνοι τους ή υποστηριζόμενοι από τοπικά δίκτυα και συναδέλφους. Να σημειώσουμε εδώ ότισυνεχίστε την είδηση πατώντας εδώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …