ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αξιολόγηση σχολείων: Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης αλλάζουν τακτική

Διάδωσέ το

 

Αξιολόγηση σχολείων: Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης αλλάζουν τακτική δράσης, είναι ο τίτλος του παρόντος δελτίου ειδήσεων που ετοίμασε για τους εκπαιδευτικούς το διαδικτυακό κανάλι “Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα” και εκφωνεί ο Φιλόλογος Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Βασίλης Αμπαρτζής. Η είδηση έγινε γνωστή από την ιστοσελίδα Fresh Education.

Οδηγηθείτε στον διαδικτυακό χώρο του καναλιού πατώντας εδώ και κάντε εγγραφή

Για να ακολουθήσετε τη σελίδα του καναλιού στο Facebook πιέστε εδώ

 

Παρακολουθήστε το πιο πρόσφατο δελτίο του καναλιού:

Παρακολουθήστε τις τρεις πιο πρόσφατες τηλεσυζητήσεις στο κανάλι με Αιρετούς της εκπαίδευσης:

Αξιολόγηση σχολείων: Αλλάζουν τακτική οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης
Αλλαγές στη βαθμολόγηση/αξιολόγηση σχολείων σχεδιάζουν οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης για να μην επαναληφθεί το αλαλούμ των αξιολογήσεων του σχ. έτους 2021- 2022
Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης θα βαθμολογήσουν τα σχολεία, μετά την Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης 2022-23 που θα αναρτήσουν οι Διευθυντές στην πλατφόρμα του ΙΕΠ. Η προθεσμία υποβολής από τους Διευθυντές σχολείων είναι μέχρι την Παρασκευή 30 Ιουνίου 2023.
Αξιολόγηση σχολείων με πολύ χαμηλές βαθμολογίες στα σχολεία που θα καταθέσουν ενιαία κείμενα της ΔΟΕ
Για να μην δημιουργηθεί για άλλο ένα σχολικό έτος αλαλούμ με τις βαθμολογίες των σχολείων, οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του fresh education, προσανατολίζονται να βαθμολογήσουν :
Με πολύ χαμηλές βαθμολογίες τα σχολεία που θα καταθέσουν ενιαία κείμενα της ΔΟΕ
Με υψηλές βαθμολογίες τα σχολεία που θα καταθέσουν εκθέσεις σύμφωνα με τις υπουργικές αποφάσεις για την αξιολόγηση σχολείων. Στις βαθμολογίες αυτές όμως θα υπάρχει και κάποια κλιμάκωση, ανάλογα με την έκθεση και την τεκμηρίωσή της.
Ήδη ο Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδείας κ. Αλ. Κόπτσης από τις αρχές του σχολικού έτους 2022-2023` είχε διαβεβαιώσει τους διευθυντές σχολείων που εξέφρασαν την δυσαρέσκειά τους, για τα σχολεία τους που πήραν μικρότερες βαθμολογίες από σχολεία που είχαν καταθέσει τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ, ότι “Ενημερώθηκαν όλοι οι Συντονιστές, κάποιοι δεν το τήρησαν και ήταν λάθος τους”.
Από την άλλη ίσως είναι και η τελευταία χρονιά που το Υπουργείο Παιδείας θα επιτρέπει ενιαία κείμενα, αφού φαίνεται ότι η περίοδος μετάβασης σε μια κουλτούρα αξιολόγησης (όπως και αν αυτή πραγματοποιήθηκε) έχει πλέον επιτευχθεί και δε θα “χρησιμεύουν” πλέον για να προστίθενται στα ποσοστά της αξιολόγησης που παρουσιάζονται στην κοινή γνώμη.
Στις διαφοροποιήσεις αυτές που δημιουργήθηκαν σημαντικό ρόλο έπαιξε και η απουσία πλαισίου κριτηρίων στις Υπουργικές Αποφάσεις για την βαθμολόγηση των σχολείων από τους Συντονιστές και Συμβούλους, το οποίο ήταν ένα από τα προβληματικά σημεία του σχεδιασμού της αξιολόγησης. Οι υπουργικές αυτές αποφάσεις άμεσα πρέπει να τροποποιηθούν από τον νέο υπουργό Παιδείας και να προβλέπουν ένα συγκεκριμένο πλαίσιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …