ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αξιολόγηση στα σχολεία: Οι οδηγίες του ΙΕΠ για τα Σχέδια Δράσης  – Πώς και πότε συμπληρώνεται το Α μέρος

Διάδωσέ το

Αξιολόγηση – σχέδια δράσης σχολείων: Η φόρμα αποτελείται από 3 μέρη τα οποία συμπληρώνονται σταδιακά με ευθύνη του  Συντονιστή κάθε Ομάδας. Ο σχεδιασμός της δράσης ( Α΄μέρος) πρέπει να συμπληρωθεί μέχρι 10 Δεκεμβρίου.

Η κάθε Ομάδα Δράσης συζητά/συναποφασίζει για τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζει να  υλοποιήσει τη δράση της. Ο Συντονιστής της Ομάδας, ο οποίος λειτουργεί ως εκπρόσωπός  της, καταχωρεί στην πλατφόρμα όσα συναποφασίστηκαν, συμπληρώνοντας τα σχετικά πεδία  Στόχοι/αναγκαιότητα, Ενέργειες και χρονοδιάγραμμα, Πόροι/μέσα, Κριτήρια και διαδικασίες  αξιολόγησης της δράσης)

Φόρμα Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης 

Η φόρμα αποτελείται από 3 μέρη τα οποία συμπληρώνονται σταδιακά με ευθύνη του  Συντονιστή κάθε Ομάδας, με τη χρήση των προσωπικών του κωδικών από το Πανελλήνιο  Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ). Στην αρχή κάθε φόρμας παρέχονται τα βασικά στοιχεία του Σχεδίου  Δράσης, όπως δηλώθηκαν στον Συλλογικό Προγραμματισμό. Τα στοιχεία αυτά είναι  προσυμπληρωμένα και δεν επιδέχονται αλλαγών. Είναι, επομένως, σημαντικό να έχουν  συμπληρωθεί σωστά τα πεδία στην προηγούμενη φόρμα (του Συλλογικού  Προγραμματισμού). Τα 3 μέρη της Φόρμας Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης είναι:

Α: Σχεδιασμός της Δράσης 

ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΙΕΠ: 10 Δεκεμβρίου 

Η κάθε Ομάδα Δράσης συζητά/συναποφασίζει για τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζει να  υλοποιήσει τη δράση της. Ο Συντονιστής της Ομάδας, ο οποίος λειτουργεί ως εκπρόσωπός  της, καταχωρεί στην πλατφόρμα όσα συναποφασίστηκαν, συμπληρώνοντας τα σχετικά πεδία  Στόχοι/αναγκαιότητα, Ενέργειες και χρονοδιάγραμμα, Πόροι/μέσα, Κριτήρια και διαδικασίες  αξιολόγησης της δράσης)  

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Β-Γ: Υλοποίηση και Αποτίμηση της Δράσης 

ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΙΕΠ: 30 Μαΐου 

Μετά την καταχώριση του σχεδιασμού της δράσης, οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης παιδαγωγικής  ευθύνης διατυπώνουν ανατροφοδοτικές παρατηρήσεις και προτάσεις επί του σχεδιασμού  στην ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ (έως 22/1). Οι Ομάδες Δράσης, λαμβάνοντας υπόψη και  την ανατροφοδότηση των ΣΕ, καταχωρούν δια του Συντονιστή τους στην πλατφόρμα:

Β. Υλοποίηση της δράσης 

➢ πιθανές τροποποιήσεις στον σχεδιασμό

➢ τις βασικές ενέργειες /εκδηλώσεις /δραστηριότητες κ.λπ. που υλοποίησαν στο πλαίσιο  της δράσης (εάν η δράση υλοποιήθηκε όπως ακριβώς σχεδιάστηκε καταγράφονται πολύ  συνοπτικά οι ενέργειες/δραστηριότητες).

Γ. Αποτίμηση της δράσης 

➢ καταγράφονται τα αποτελέσματα της δράσης, ο βαθμός επίτευξης των στόχων,  δυσκολίες που παρουσιάστηκαν, επιμορφώσεις που υλοποιηθήκαν, υλικό που παρήχθη ➢ διατυπώνονται προτάσεις για επιμορφώσεις, για συνέχιση της δράσης ή νέες δράσεις

Δείτε παρακάτω την φόρμα δράσεων για την αξιολόγηση των σχολείων

Δείτε εδώ τις οδηγίες

Δείτε επίσης:

Αξιολόγηση: Με νέο τρόπο θα βαθμολογούν τα σχολεία οι Συντονιστές

Αξιολόγηση σχολείων: Χρονοδιάγραμμα εφαρμογής της εσωτερικής αξιολόγησης 2022- 2023

Κόπτσης για αξιολόγηση και ενιαία κείμενα: Ενημερώθηκαν οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …