ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κόπτσης για αξιολόγηση και ενιαία κείμενα: Ενημερώθηκαν οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου

Διάδωσέ το

ωράριο εκπαιδευτικών

Συνεχίζονται οι αντιδράσεις Διευθυντών σχολείων για τις βαθμολογίες που πήραν τα σχολεία τους στην αξιολόγηση 2021-2022 από Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου. “Ενημερώθηκαν οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου”,  αναφέρει ο Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ κος Αλ. Κόπτσης

Οι διευθυντές εκφράζουν την δυσαρέσκειά  τους, γιατι τα σχολεία τους βαθμολογήθηκαν  με μικρότερες βαθμολογίες από σχολεία που συντάχθηκαν με τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ.

Οι ενστάσεις τους  αποτυπώθηκαν έντονα σε πρόσφατες επιμορφώσεις, άλλης θεματολογίας,  που έγιναν παρουσία  του Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ κ. Αλέξανδρου Κόπτση. Οι Διευθυντές ζήτησαν την άποψη του Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ για το θέμα, εκφράζοντας παράλληλα και την απογοήτευσή τους.

“Ενημερώθηκαν  όλοι οι Συντονιστές, κάποιοι δεν το τήρησαν και ήταν λάθος τους”, απάντησε ο κ. Κόπτσης  στις σχετικές ερωτήσεις.

Κόπτσης: Ευθύνες σε συντονιστές για τις χαμηλές βαθμολογίες σε σχολεία

Με νέο τρόπο θα βαθμολογούν τα σχολεία οι Συντονιστές

Πλαίσιο κριτηρίων ετοιμάζει το ΙΕΠ, σύμφωνα με το οποίο οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου θα βαθμολογούν τα σχολεία κατά τη διαδικασία της εξωτερικής αξιολόγησης.

Σύμφωνα με πληροφορίες του fresh-education, μετά από τις μεγάλες αποκλίσεις -διαφοροποιήσεις βαθμολογιών που έβαλαν  Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου στα σχολεία κατά το σχολικό έτος 2021 -2022 και τις διαμαρτυρίες διευθυντών σχολείων προς την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ,  το  ΙΕΠ ετοιμάζει ένα κοινό πλαίσιο κριτηρίων σύμφωνα με το οποίο θα μπαίνουν οι βαθμολογίες από τους Συντονιστές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Στόχος της κίνησης αυτής είναι:

  • να μην παίρνει άλλο σχολείο 5αρι και άλλο 10αρι για το ίδιο αποτέλεσμα
  • τα ενιαία κείμενα να μην βαθμολογούνται με 8αρια και 9αρια και να παίρνουν κάποιες φορές και μεγαλύτερη βαθμολογία από σχολεία που κατέθεσαν σχέδια δράσης
  • να “ελεγχθούν” οι συντονιστές που είτε δεν έβαλαν καθόλου βαθμολογία, είτε έγραψαν 2-3 λέξεις στις αξιολογήσεις  των σχολείων τους, είτε έκαναν πολύ copy paste, είτε οτιδήποτε άλλο.

Ήδη το fresh -education.gr είχε επισημάνει από τον Νοέμβρη του 2021 σε δημοσίευσή του (εδώ) ότι η απουσία πλαισίου κριτηρίων στην βαθμολόγηση των σχολείων από τους Σ.Ε.Ε ήταν ένα από τα  προβληματικά σημεία του σχεδιασμού της αξιολόγησης και θα οδηγούσε σε αυτά τα αποτελέσματα.

Δείτε επίσης:

Αξιολόγηση σχολείων: Χρονοδιάγραμμα εφαρμογής της εσωτερικής αξιολόγησης 2022- 2023 

Κόπτσης: Τι απάντησε για τους μισθούς των εκπαιδευτικών

Πηγή fresh-education με ενεργό σύνδεσμο για τις ιστοσελίδες που αντιγράφουν Το πρώτο εκπαιδευτικό site στην Ελλάδα με ειδήσεις και αναλύσεις μόνο για την εκπαίδευση. Εγκυρότητα ενημέρωσης και αναλύσεων για τους αναγνώστες του.

freshedu

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …