ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Ξεκινούν άμεσα και οι Διευθυντές σχολείων

Διάδωσέ το

 

Έτοιμη είναι η πλατφόρμα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών από τους διευθυντές σχολείων (πεδίο Α2).  Όσοι εκπαιδευτικοί  έχουν τελειώσει με την αξιολόγηση των Σχολικών Συμβούλων θα αξιολογηθούν και από τους Διευθυντές σχολείων έτσι ώστε να μονιμοποιηθούν.

Το Υπουργείο Παιδείας διοργανώνει τις επόμενες ημέρες σχετικές ενημερωτικές συναντήσεις με όλα τα στελέχη εκπαίδευσης ( Διευθυντές εκπαίδευσης, Συμβούλους Εκπαίδευσης και Διευθυντές σχολείων)

Από σήμερα 17/1 στη σελίδα https://axiologisi-minedu.gov.gr/  έχει μπει και η πλατφόρμα για το Α2 επίπεδο αξιολόγησης. Έως χθες ήταν μόνο το  το πεδίο Α1/Α (αξιολόγηση από  Συμβούλους Εκπαίδευσης). Δείτε εδώ την αποκλειστική ενημέρωση από το fresh education

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  – πεδία αξιολόγησης

Το πεδίο Α1, το διδακτικό και. παιδαγωγικό έργο του εκπαιδευτικού, στο πλαίσιο της γενικής και ειδικής διδακτικής του γνωστικού αντικειμένου, αξιολογείται τεκμηριωμένα από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Επιστημονικής Ευθύνης (ειδικότητας)

Το πεδίο Α2, το παιδαγωγικό κλίμα και η διαχείριση της τάξης αξιολογούνται τεκμηριωμένα από τον Διευθυντή ή Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας

Το πεδίο Β, η υπηρεσιακή συνέπεια και η επάρκεια του εκπαιδευτικού αξιολογούνται τεκμηριωμένα από τον Διευθυντή ή Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας και τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης,

Αξιολόγηση: Κοινή η έκθεση των αξιολογητών για τη “συνέπεια και επάρκεια” του εκπαιδευτικού

Κοινή προβλέπεται να είναι η αξιολογική έκθεση των δύο αξιολογητών, Συμβούλου Εκπαίδευσης και Διευθυντή σχολείου, για το πεδίο Β  “υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια” του εκπαιδευτικού. Ειδικότερα η  αποτίμηση και η αξιολογική έκθεση του πεδίου αυτού θα συμπληρώνεται στην ψηφιακή εφαρμογή από έναν αξιολογητή μετά από σύμφωνη γνώμη και του δεύτερου αξιολογητή.

Η Υπουργική Απόφαση Αριθμ. 9950/ΓΔ5/2023   27-1-2023 ορίζει για την αξιολόγηση του πεδίου:

Η αποτίμηση και η αξιολογική έκθεση για την υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια του εκπαιδευτικού (πεδίο Β),  θα συμπληρώνεται από έναν αξιολογητή μετά από σύμφωνη γνώμη και του δεύτερου αξιολογητή.

Στο άρθρο 73 του νόμου 4823/2021 για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ορίζεται ότι:

Διαδικασία αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών

Το πεδίο Β αποτιμάται από τους δύο (2) αξιολογητές με έναν χαρακτηρισμό, που περιέχεται σε κοινή αξιολογική έκθεση.

Το πεδίο «Β. Υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια του εκπαιδευτικού» αξιολογείται με βάση: α) τα τεκμήρια που έχουν συγκεντρώσει οι αξιολογητές από τη συνεργασία και την αλληλεπίδρασή τους στο πλαίσιο της καθημερινής πρακτικής του εκπαιδευτικού στη σχολική μονάδα και β) την έκθεση αυτοαξιολόγησης και τα στοιχεία ή τεκμήρια στα οποία ο αξιολογούμενος αναφέρεται ή παραπέμπει, συνεκτιμωμένων των τεκμηρίων που έχει συγκεντρώσει ο εκπαιδευτικός στον ηλεκτρονικό φάκελό του σύμφωνα με τις παρ. 1 και 3 του άρθρου 72.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Οργανωτικός Γραμματέας ΔΟΕ: Όπου έχει εφαρμοστεί αξιολόγηση οδήγησε σε φυγή από την εκπαίδευση

α) Συνέπεια και ενδιαφέρον κατά την εκτέλεση των υπαλληλικών υποχρεώσεών του: Αξιολογούνται η συνέπεια του εκπαιδευτικού κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του και η ανταπόκρισή του στο θεσμοθετημένο πλαίσιο λειτουργίας της σχολικής μονάδας, όπως η τήρηση του ωραρίου, η έγκαιρη προσέλευση στο μάθημα, η ενεργός συμμετοχή στις συνεδριάσεις του συλλόγου διδασκόντων, η αποτελεσματική διεκπεραίωση εργασιών που του αναθέτει η διεύθυνση της σχολικής μονάδας, όπως οι εργασίες γραφείου, η ενεργός συμμετοχή στις εκδηλώσεις του σχολείου και η συμβολή του στην εύρυθμη λειτουργία του.

β) Ενεργός συμμετοχή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας και στην αυτοαξιολόγησή της: Αξιολογούνται η ανάληψη πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της λειτουργίας της σχολικής μονάδας, το ενδιαφέρον για τα ζητήματα του σχολείου, η ενεργός συμμετοχή στην καθημερινότητα της σχολικής ζωής, η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, η ενεργός συμμετοχή στην οργάνωση της σχολικής μονάδας και στις διαδικασίες συλλογικού προγραμματισμού και εσωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και του προσφερόμενου εκπαιδευτικού έργου.

γ) Συνεργασία με τους συναδέλφους: Αξιολογείται η συνεργασία με τον Διευθυντή και τους συναδέλφους, για τον προγραμματισμό των δράσεων του σχολείου, για τον σχεδιασμό του διδακτικού έργου, καθώς και για τη λειτουργία της σχολικής μονάδας γενικότερα.

δ) Επικοινωνία και συνεργασία με γονείς και φορείς: Αξιολογούνται η συνεργασία του εκπαιδευτικού με τους γονείς ή κηδεμόνες και την κοινότητα προς όφελος των μαθητών, η έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση των γονέων ή κηδεμόνων για την πρόοδο των μαθητών.

6. Όσον αφορά στους εκπαιδευτικούς των μονοθέσιων νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων το πεδίο Α αξιολογείται από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Επιστημονικής Ευθύνης (ειδικότητας) και το πεδίο Β από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης.

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Τι μπαίνει στον ηλεκτρονικό φάκελο (ΦΕΚ)

freshedu

Δείτε επίσης

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Τι πραγματικά είναι;

Διάδωσέ το Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Οι πραγματικές στοχεύσεις του νομοσχεδίου Ένα κείμενο για γονείς… και όχι …