ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Υπουργείο Παιδείας – αξιολόγηση: Οι οδηγίες χρήσης της πλατφόρμας

Διάδωσέ το

Οδηγίες χρήσης για τους εκπαιδευτικούς δημοσίευσε το Υπουργείο Παιδείας προκειμένου να εισέλθουν και να κάνουν χρήση της ψηφιακής εφαρμογής – πλατφόρμας  για την αξιολόγηση.

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν οι εκπαιδευτικοί: 

  1. Εισέρχονται στην ιστοσελίδα minedu.gov.gr/axiologisi για την αξιολόγηση των  εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ. 
  2. Συνδέονται με κωδικούς taxisnet ή ebanking, όπως και στις υπόλοιπες υπηρεσίες του gov.gr.
  3.  Γίνεται μια επισκόπηση των στοιχείων τους. 
  4. Στη συνέχεια επιλέγουν το πεδίο αξιολόγησης. Στην πρώτη αυτή φάση πρόκειται για το  πεδίο Α/Α1. Στο συγκεκριμένο στάδιο αναγράφεται και το όνομα του αξιολογητή, ο οποίος  πρόκειται να τους αξιολογήσει στο συγκεκριμένο πεδίο. 
  5. Το επόμενο βήμα είναι η συμπλήρωση της έκθεσης αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού, η  οποία συμπληρώνεται σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 10 της υπ’ αριθμόν  9950/ΓΔ5/2023 Κοινής Υπουργικής Απόφασης (Β’ 388).  
  6. Έπειτα συμπληρώνονται από τον εκπαιδευτικό τα στοιχεία της προϋπηρεσίας του (καλό  είναι όπου αναφέρεται χρονική διάρκεια να αναγράφεται αριθμητικά). 
  7. Στη συνέχεια συμπληρώνονται τα στοιχεία επιστημονικής και επαγγελματικής ανάπτυξης,  δηλαδή το βασικό πτυχίο διορισμού, μεταπτυχιακό (αν υπάρχει), κλπ. Η καταγραφή των  στοιχείων αυτών θα πρέπει να γίνεται ονομαστικά. Ακολουθεί η παράθεση του σχετικού  συγγραφικού έργου και, τέλος, καταγράφονται τεκμήρια σχετικά με την επιμορφωτική  εμπειρία. Σημειώνεται ότι ο/η εκπαιδευτικός μπορεί να συμπληρώσει ταυτόχρονα τόσο το  πεδίο του επιμορφωτή όσο και του επιμορφούμενου, ή μόνο ένα εκ των δύο, ανάλογα με την  περίπτωση. 
  8. Στο επόμενο βήμα παρατίθενται στοιχεία που αποδεικνύουν το εκπαιδευτικό, παιδαγωγικό,  διδακτικό ή υποστηρικτικό έργο του αξιολογούμενου. 
  9. Αντίστοιχα παρατίθενται και στοιχεία που αφορούν στη συμμετοχή του αξιολογούμενου σε  ευρωπαϊκά και ερευνητικά προγράμματα, ή/και τη συμμετοχή του σε χρηματοδοτούμενα ή  συγχρηματοδοτούμενα ή ερευνητικά έργα.
  1. Ο αξιολογούμενος παραθέτει στοιχεία για ποικίλες δράσεις που συμβάλλουν στην  ποιοτική αναβάθμιση του επιτελούμενου έργου, που δεν έχουν καλυφθεί σε προηγούμενα  βήματα. 
  2. Στο τελευταίο στάδιο παρουσιάζεται μια προεπισκόπηση των στοιχείων που έχει  καταχωρίσει ο αξιολογούμενος. Προκειμένου να οριστικοποιηθεί η υποβολή και να εκδοθεί το  σχετικό έγγραφο, ο αξιολογούμενος θα πρέπει να πατήσει το κουμπί «έκδοση». 12. Με την έκδοση του εγγράφου δημιουργείται μοναδικός κωδικός εγγράφου και δίνεται η  δυνατότητα στον αξιολογούμενο να αποθηκεύσει αντίγραφο του εγγράφου. Ο  αξιολογούμενος έχει επίσης πρόσβαση στο έγγραφο αυτό μέσω της θυρίδας του στην  πλατφόρμα. Στην ίδια θυρίδα θα εμφανίζονται και οι διακριτές αξιολογικές του εκθέσεις στα  επιμέρους πεδία. 
  3. Μετά την υποβολή της τελικής έκθεσης του αξιολογητή, δίνεται η δυνατότητα ένστασης  από τον αξιολογούμενο. 
  4. Επαναλαμβάνονται τα ίδια στοιχεία για την σύνδεση (επιλογή τρόπου εισαγωγής κωδικών,  αυθεντικοποίηση χρήστη, επισκόπηση των στοιχείων). 
  5. Ο αξιολογούμενος επιλέγει εν συνεχεία πεδίο αξιολόγησης, στην τελική έκθεση του οποίου  επιθυμεί να υποβάλει ένσταση.  
  6. Στη συνέχεια ακολουθεί η αιτιολόγηση της ένστασης.  
  7. Δίνεται δυνατότητα προεπισκόπησης πριν την οριστική υποβολή (η οποία  πραγματοποιείται με το πάτημα του κουμπιού «έκδοση»). 
  8. Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα αποθήκευσης του εγγράφου. 
  9. Μετά την υποβολή της ένστασης, ο αξιολογούμενος θα λάβει απάντηση (θετική ή  απορριπτική) σχετικά στην ένσταση που υπέβαλε, μέσω της θυρίδας του. Δείτε επίσης για το Έντυπο ντοσιέ προτείνει στους εκπαιδευτικούς ο Ηλ. Ματσαγγούρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

freshedu

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …