ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

SOS: Το εκπέμπουν από την Πελοπόννησο οι νεοδιόριστοι και οι νεοδιόριστες

Διάδωσέ το

 

SOS: Γιατί εκπέμπουν σήμα κινδύνου από την Πελοπόννησο οι νεοδιόριστοι και οι νεοδιόριστες, μας το φανερώνει η Ελένη Μπίσκα, Δασκάλα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης μέσα από την εκφώνηση του παρόντος δελτίου ειδήσεων, που το διαδικτυακό κανάλι “Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα” ετοίμασε για τους εκπαιδευτικούς ή και το ευρύτερο κοινό που ενδιαφέρεται να ενημερώνεται για τα συμβάντα και τις εξελίξεις στον χώρο της Παιδείας. Την είδηση έλαβε γνώση το κανάλι από την ιστοσελίδα “Fresh Education“.

 

Για περισσότερα μεταβείτε στο δελτίο ειδήσεων:

Γίνετε μέλη στο διαδικτυακό κανάλι «Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα» εδώ

Βρείτε και ακολουθήστε τη Facebook σελίδα του καναλιού εδώ

 

Παρακολουθήστε τα πιο πρόσφατα δελτία ειδήσεων του καναλιού:

Παρακολουθήστε την πρόσφατη τηλεσυζήτηση με τον Αιρετό ΑΠΥΣΠΕ Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Βασίλη Παπαχρήστου: Επιλογή στελεχών εκπαίδευσης: Συζητιούνται σημεία μεταξύ εκπαιδευτικών για τα οποία κωφεύουν στο ΥΠΑΙΘ

Παρακολουθήστε την πρόσφατη τηλεσυζήτηση στο κανάλι με τον πρώην Υπουργό κ. Κώστα Γαβρόγλου και τον Οργανωτικό Γραμματέα της Δ.Ο.Ε. κ. Γιώργο Τρούλη: Γαβρόγλου: Θα καταργήσουμε την αξιολόγηση, υποτιμά τους εκπαιδευτικούς

Κρήτη: H υφυπουργός Παιδείας παρουσίασε το έργο στον τομέα της Παιδείας
Τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη συνόδευσε, ως μέλος του κυβερνητικού κλιμακίου, η υφυπουργός Παιδείας κα Ζέττα Μ. Μακρή στην μονοήμερη επίσκεψή του στην Κρήτη. Το μεσημέρι της Τετάρτης 25 Ιανουαρίου, ο Πρωθυπουργός παρέθεσε ομιλία στην εκδήλωση παρουσίασης του Αναπτυξιακού Προγράμματος Κρήτης «480+ έργα για την Κρήτη του 2030», ενα περιφερειακό σχέδιο που κινείται σε τέσσερις άξονες – σύγχρονα δίκτυα και υποδομές, αγροτική παραγωγή και πράσινη ανάπτυξη, επένδυση και αξία στην περιοχή, δίπλα σε κάθε πολίτη και ποιότητα ζωής- με την υφυπουργό Παιδείας να παρουσιάζει το έργο της κυβέρνησης στον τομέα της Παιδείας, που περιλαμβάνεται στην τέταρτη θεματική. Η κα Μακρή ξεκίνησε την αναλυτική παρουσίασή της με αναφορά στους 2689 διορισμούς εκπαιδευτικών στην Κρήτη την τελευταία τριετία, εκ των οποίων 426 στην Ειδική Αγωγή για να συνεχίσει με τα 4 Νέα Πρότυπα & Πειραματικά Σχολεία την τελευταία διετία, τα 2 νέα Πρότυπα ΕΠΑΛ το Πρότυπο ΕΠΑ.Λ. Νεάπολης Λασιθίου και το Πρότυπο ΕΠΑ.Λ. Ακρωτηρίου Χανίων, τις 109 σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και τις 7 σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που έχουν ενταχθεί στις Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας, όπου δύνανται να λειτουργήσουν Τμήματα Υποδοχής για το 2022-23, με σχετικές αποφάσεις που φέρουν την υπογραφή της υφυπουργού και, τέλος, την τοποθέτηση Συμβούλων Εκπαίδευσης στις αρχές Φεβρουαρίου 2023 στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κρήτης. Η υφυπουργός Παιδείας συνέχισε με τις εμβληματικές …Δείτε εδώ για περισσότερα
Επιμόρφωση Β2 επιπέδου ΤΠΕ: Αποτελέσματα κλήρωσης και υποβολή νέων αιτήσεων
Επιμόρφωση Β2 επιπέδου ΤΠΕ: Βγήκαν τα αποτελέσματα κλήρωσης της Α’ Φάσης και άρχισε η Β’ Φάση Υποβολής Αιτήσεων Συμμετοχής Τα αποτελέσματα της κλήρωσης της Α’ φάσης υποβολής αιτήσεων για τα προγράμματα της 2ης περιόδου επιμόρφωσης Β2 επιπέδου ΤΠΕ ανακοινώθηκαν και καλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να ενημερωθούν σχετικά με το αποτέλεσμα της αίτησής τους, με χρήση των κωδικών τους, επιλέγοντας «Αίτηση Επιμόρφωσης -> Προβολή Αίτησης – Α Φάση» ή/και «Αίτηση Επιμόρφωσης -> Προβολή Αποτελεσμάτων Κλήρωσης» από το περιβάλλον του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) της Πράξης, στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://e-pimorfosi.cti.gr/mis. Ταυτόχρονα, ξεκινά η Β’ φάση υποβολής και επικαιροποίησης αιτήσεων, με στόχο τη συμπλήρωση προγραμμάτων που δεν έλαβαν τον απαιτούμενο αριθμό αιτήσεων για να υλοποιηθούν. Στο πλαίσιο αυτό, από σήμερα Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2023, καλούνται: …Δείτε εδώ για περισσότερα
Διευθυντές σχολείων: Εκτός διαδικασίας οι υποψήφιοι που έκαναν “λάθος”
Διευθυντές σχολείων: Δεν έγιναν δεκτές οι ενστάσεις των υποψήφιων διευθυντών σχολείων που από λάθος επέλεξαν άλλη Διεύθυνση Εκπαίδευσης στην ηλεκτρονική πλατφόρμα αιτήσεων. Με τις ενστάσεις των υποψήφιων ασχολήθηκαν τα Τοπικά Συμβούλια Επιλογής, αλλά από ό,τι φαίνεται και μετά από ερωτήματα που έγιναν στο Υπουργείο Παιδείας, η απάντηση ήταν αρνητική. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι σε Διεύθυνση Εκπαίδευσης υποψήφιου που αποκλείστηκε, οι δεκτοί υποψήφιοι διευθυντές σχολείων είναι λιγότεροι από τις θέσεις διευθυντών που προκηρύχτηκαν. Το fresh -education είχε γράψει για το θέμα: Κάποιοι υποψήφιοι διευθυντές σχολείων, από διαφορετικούς νομούς της χώρας, εκπαιδευτικοί με οργανική στην Α/θμια, ενώ συμπλήρωσαν όλα τα πεδία της αίτησής τους πολύ σωστά, από αβλεψία ή κάποιας μικρής κίνησης στο ποντίκι και στο κυλιόμενο μενού των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης επέλεξαν άλλη διεύθυνση από αυτή που ήθελαν να θέσουν υποψηφιότητα. Αντί να για Π.Ε. Αρκαδίας για παράδειγμα, επέλεξαν Δ.Ε. Αρκαδίας. Έπειτα προχώρησαν σε επισκόπηση της αίτησής τους, χωρίς να παρατηρήσουν την μικρή αλλά μεγάλη στην ουσία διαφορά του “Π.Ε.” από το “Δ.Ε.”. Το αποτέλεσμα ήταν να καταγραφούν στους μη δεκτούς υποψήφιους της Διεύθυνσης που είχαν πατήσει κατά λάθος στην πλατφόρμα. Η ψηφιοποίηση στην εκπαίδευση με τη βοήθεια της τεχνολογίας έχει πολλά οφέλη, αλλά ως γνωστό δημιουργεί και προβλήματα, τα οποία πρέπει να επιλύονται από τους ανθρώπους. Με την αυστηρότητά του το Υπουργείο Παιδείας έδειξε ότι συγχωρεί άμεσα τα δικά του λάθη αλλά δε συγχωρεί λάθη εκπαιδευτικών. Ποιος ξέχασε την αλλαγή των βαθμών στις δράσεις των σχολείων στην πλατφόρμα του ΙΕΠ που δημιουργήθηκε για την αξιολόγηση των σχολείων, όταν οι εκπαιδευτικοί διαπίστωναν ότι η βαθμολογία που …Δείτε εδώ για περισσότερα
ΟΠΣΥΔ: Οδηγίες Επικαιροποίησης ηλεκτρονικών φακέλων εκπαιδευτικών
Οδηγίες Επικαιροποίησης ηλεκτρονικών φακέλων εκπαιδευτικών απέστειλε η Διεύθυνση Διορισμών-Προσλήψεων Εκπ/κού Προσωπικού Π.Ε. & Δ.Ε. του Υπουργείου Παιδείας προς της Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.
Οι οδηγίες αναλυτικά
Δεδομένου ότι αναμένεται να εκκινήσει το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα από την Ανεξάρτητη Αρχή του ΑΣΕΠ η διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψήφιων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κεφ. Ε΄ του Ν.4589/2019, παρακαλούμε όπως προβείτε το συντομότερο δυνατό σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες καταχώρισης των στοιχείων προϋπηρεσίας εκπ/κών αρμοδιότητάς σας του τρέχοντος σχολικού έτους 2022-2023 στο ΟΠΣΥΔ, προκειμένου να επικαιροποιηθούν καταλλήλως οι ηλεκτρονικοί φάκελοι των εκπ/κών και οι απαραίτητες πληροφορίες να είναι διαθέσιμες κατά τις προκαταρκτικές διαδικασίες υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής. Επί του ζητήματος χρήζουν ιδιαίτερης αναφοράς τα εξής: …Δείτε εδώ για περισσότερα
Μητσοτάκης: Ζητάμε πολλά από τους καθηγητές και τους δασκάλους μας και δίνουμε λίγα
«Ζητάμε πολλά από τους καθηγητές και τους δασκάλους μας και δίνουμε λίγα», σημειώνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε συνέντευξη που παραχώρησε. Μιλώντας στο «ΘΕΜΑ», ο πρωθυπουργός προαναγγέλλει ότι μεγάλη πρόκληση της επόμενης κυβερνητικής τετραετίας θα είναι το μισθολόγιο δημοσίων υπαλλήλων, γιατρών και εκπαιδευτικών. «Ζητάμε πολλά από τους καθηγητές και τους δασκάλους μας και δίνουμε λίγα», αναφέρει. Πιστεύω ότι μία από τις μεγάλες προκλήσεις που θα αντιμετωπίσουμε στη δεύτερη τετραετία θα αφορά το μισθολόγιο δημοσίων υπαλλήλων γιατρών και καθηγητών.
Παρεμβάσεις Δ.Ε.: Αγώνας διαρκείας τώρα για να μην περάσει η αξιολόγηση!
Ενώ την Παρασκευή 13/01 η υφυπουργός Παιδείας Ζ. Μακρή διαβεβαίωνε τα Δ.Σ. της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ ότι δεν γνωρίζει να υπάρχει έτοιμη κάποια νομοθετική πρωτοβουλία του υπουργείου, μια εβδομάδα μετά η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως ανακοίνωνε πανηγυρικά ότι καταθέτει τροπολογία με την οποία σήμανε την άμεση έναρξη της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών! Η υπουργός Παιδείας νομίζει ότι θα δημιουργήσει τετελεσμένα λίγο πριν τις εκλογές και θα επιβάλλει μια διαδικασία στην οποία το εκπαιδευτικό κίνημα έχει αντιδράσει σθεναρά τα τελευταία χρόνια. Να το ξεχάσει! Με το αποκαλυπτικό δελτίο τύπου, με τίτλο: «Μετά από 41 χρόνια, καθολική εφαρμογή της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών!» το ΥΠΑΙΘ επιβεβαιώνει αυτό που χρόνια τώρα έλεγε το εκπαιδευτικό κίνημα: ότι δηλαδή η αξιολόγηση δεν είναι παρά η επαναφορά του θεσμού του επιθεωρητή που καταργήθηκε πριν 41 χρόνια, η επιβολή κλίματος αυταρχισμού και εργοδοτικής αυθαιρεσίας στα σχολεία, η κατάργηση κάθε έννοιας παιδαγωγικής ελευθερίας. Όταν το υπουργείο ήδη πριν τα Χριστούγεννα ανακοίνωνε ότι δεν θα προχωρήσουν οι μονιμοποιήσεις των συναδέλφων που διορίστηκαν από το 2020 και μετά, καθιστούσε σαφές ότι η αξιολόγηση έρχεται να χτυπήσει τη μόνιμη και σταθερή εργασία στο δημόσιο σχολείο, αίροντας, ουσιαστικά, το καθεστώς της μονιμότητας. Οι δηλώσεις περί «βελτιωτικής αξιολόγησης» στοχεύουν μόνο στο να μην υπάρξουν αντιδράσεις από τους εκπαιδευτικούς και σε τίποτα άλλο. Το σχέδιο της κυβέρνησης είναι η …Δείτε εδώ για περισσότερα
Κεραμέως σε στελέχη εκπαίδευσης: Από το κινητό η επικοινωνία γονέα και σχολείου
Με τη βοήθεια εφαρμογής στο κινητό τηλέφωνο θα πραγματοποιείται ένα μεγάλο μέρος της επικοινωνίας γονέα και σχολείου, όπως ενημέρωσε η υπουργός Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως.   Ένα από τα επόμενα βήματα είναι μια εφαρμογή στο κινητό όπου ο γονέας θα μπορεί να βλέπει τους βαθμούς, τις παρατηρήσεις από το σχολείο, να προγραμματίζει συνάντηση με εκπαιδευτικούς , είπε η υπουργός Παιδείας κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχε, την Παρασκευή 13/1, με στελέχη εκπαίδευσης. Πρόκειται για μια πλήρη ψηφιοποίηση της αμφίδρομης επικοινωνίας μεταξύ σχολείου και οικογένειας, συμπλήρωσε η ίδια. Η κ. Κεραμέως, σε παλαιότερη συνέντευξή της, είχε δηλώσει ότι στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού θα δημιουργηθεί η πλατφόρμα eParents, μέσω της οποίας οι γονείς θα ενημερώνονται για θέματα φοίτησης των παιδιών τους. Θα λαμβάνουν ενημέρωση για διδακτέα ύλη, βαθμούς, επιδόσεις, απουσίες, θα έχουν πρόσβαση στο ημερολόγιο και τις…Δείτε εδώ για περισσότερα
Τι είπε η υφ. Παιδείας για διορισμούς, μονιμοποίηση και αξιολόγηση
Σύμφωνα με ανακοίνωση των Παρεμβάσεων ΠΕ και ΔΕ στη συνάντηση των ΔΣ ΔΟΕ-ΟΛΜΕ με την υφυπουργό παιδείας κ. Ζ. Μακρή συζητήθηκαν τα θέματα της μονιμοποίησης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, του συστήματος διορισμού καθώς και της αξιολόγησης στα σχολεία. Στη συνάντηση, όπως αναφέρουν οι εκπρόσωποι των Παρεμβάσεων, η υφυπουργός Παιδείας: Έκανε σαφές ότι αποτελεί πολιτική απόφαση να μην προχωρήσει η μονιμοποίηση των νεοδιόριστων αν δεν πραγματοποιηθεί η αξιολόγησή τους. Για το νέο σύστημα διορισμών δήλωσε ότι γίνονται συζητήσεις και ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και όταν ολοκληρωθούν θα ανακοινωθεί το νέο σύστημα Για το σύστημα της αξιολόγησης είπε ότι είναι στην αρχή του και θεωρεί ότι και μόνο η συμμετοχή στην αξιολόγηση με όποιον τρόπο, ευνοεί την κουλτούρα αξιολόγησης που είναι κεντρικός στόχος του υπουργείου. Η ανακοίνωση των Παρεμβάσεων αναλυτικά…Δείτε εδώ για περισσότερα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …