ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΑΙΘΑ: Λειτουργία σχολείων εν όψει εκλογών α και β γύρου

Διάδωσέ το

 

«ΥΠΑΙΘΑ: Λειτουργία σχολείων εν όψει εκλογών α και β γύρου» είναι ο τίτλος που φέρει το παρόν δελτίο ειδήσεων, το οποίο σκοπό έχει να ενημερώσει τους εκπαιδευτικούς για το πως θα λειτουργήσουν τα σχολεία λίγο πριν και αμέσως μετά τις εκλογές τοπικής αυτοδιοίκησης α και σε ορισμένες περιοχές β γύρου, βάσει πάντα των οδηγιών που απεστάλησαν στις σχολικές μονάδες απ΄΄ο το Υπουργείο Παιδείας. Το δελτίο όπως πάντα επιμελήθηκε το διαδικτυακό κανάλι “Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα” και το ανήρτησε στον διαδικτυακό του χώρο στο YouTube, όπου αυτό θα διατηρείται εφεξής διαθέσιμο στο κοινό.

 

Μεταφερθείτε στον διαδικτυακό χώρο του καναλιού πατώντας εδώ και κάντε εγγραφή

Ακολουθήστε τη σελίδα του καναλιού στο Facebook πατώντας εδώ

 

Παρακολουθήστε το δελτίο ειδήσεων για να μάθετε σχετικά με τη λειτουργία των σχολείων εν όψει εκλογών α και β γύρου:

Εργασία και χαρά…(;) Αυξάνονται τα «παιδιά με το κλειδί»
“αυξάνονται τα «παιδιά με το κλειδί», ενώ το σχολείο τρέχει να προλάβει τους ρυθμούς της οικονομίας, θεσμοθετώντας όλο και περισσότερες ώρες παραμονής τους στους χώρους του και μάλιστα συχνά χωρίς τις κατάλληλες υποστηρικτικές υποδομές”
Εργασία και χαρά…(;)
Παπανικολάου Χρήστος
Στις παρελθούσες δεκαετίες η «κλίση στα Γράμματα» εγγυόταν σε κάποιον βαθμό την κοινωνική ανέλιξη του ατόμου, ακόμη κι αν προερχόταν από οικογενειακό περιβάλλον μη στατιστικώς σημαντικό ως προς την προοπτική σπουδών και αντίστοιχης μελλοντικής εργασίας με υψηλό κύρος και ανάλογες υλικές απολαβές.
Προϊόντος του χρόνου αυτή η πραγματικότητα μετέπεσε σε επίφαση, αργότερα σε εξόφθαλμη ανισότητα και σήμερα πια στην κυνική -έμμεση- ομολογία ότι οι σπουδές δεν είναι για όλους.
Το τελευταίο γίνεται εύκολα αντιληπτό από τις ευρωπαϊκές και εγχώριες συνταγές εκπαίδευσης, οι οποίες, όχι μόνο ανέχονται τον εκπαιδευτικό διεκπεραιωτισμό ως πρακτική, αλλά συχνά τον υποθάλπουν κιόλας, ενώ η ολοένα και σκληρότερη υπεισέλευση της ιδιωτικής οικονομίας στην τυπική εκπαίδευση καθιστά απαγορευτική την ιδέα ότι το σχολείο υπάρχει (και) ως μηχανισμός προαγωγής της κοινωνικής ισότητας και ισότητας ευκαιριών για κοινωνική κινητικότητα.
Στη σχολική επιτυχία/αποτυχία σημαίνοντα ρόλο έχει ο βαθμός και η ποιότητα της γονεϊκότητας. Ο χρόνος και η ποιότητά του που αφιερώνεται από τους γονείς στα παιδιά σχολικής ηλικίας επιδρά καθοριστικά και στον τρόπο που γίνεται αντιληπτή από αυτά η σχολική πραγματικότητα, αλλά και πώς αυτή μπορεί να προσπελάζεται επαρκώς/ικανοποιητικά. …Συνεχίστε το άρθρο εδώ…

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …