ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μερόπη Τζούφη: Τα σχολικά κενά είναι υπαρκτά, πολλά και κρίσιμα

Διάδωσέ το
Δηλώσεις της αναπληρώτριας τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ για την κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών, έπειτα από την τοποθέτηση της υπουργού Παιδείας & Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως στη Βουλή

Έπειτα από τη σημερινή τοποθέτηση της υπουργού Παιδείας & Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως στη Βουλή, η αναπληρώτρια τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, Μερόπη Τζούφη, δήλωσε πως:

«Παρά τις διαβεβαιώσεις της κυβέρνησης σχετικά με την κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών στα σχολεία της χώρας, τα προβλήματα είναι υπαρκτά, πολλά και κρίσιμα. Αυτό αποτυπώνεται τόσο στα διαρκή παράπονα των γονέων και των εκπαιδευτικών, όσο και στις δεκάδες σχετικών κοινοβουλευτικών ερωτήσεων που έχουν υποβληθεί στην Υπουργό Παιδείας από όλα τα κόμματα».

Σημειώνεται πως η κάλυψη των κενών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση έγινε:

· σε ποσοστό 30-40% κατά την Α΄ φάση,

· σε ποσοστό 53% κατά τη Β΄ φάση, ενώ υπήρξαν 306 προσλήψεις από ανακλήσεις αναπληρωτών.

Η βουλευτής Ιωαννίνων επεσήμανε πως:

«η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ παρέδωσε αυξημένες πιστώσεις και αποτελεσματικούς μηχανισμούς για την ομαλή έναρξη της σχολικής χρονιάς. Σήμερα, σχεδόν δύο μήνες μετά το πρώτο κουδούνι, καταγράφονται περισσότερα από 1.800 κενά σε όλη τη χώρα.

Επίσης, ήδη έχουν χαθεί δεκάδες ώρες στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία, ενώ καμία πρόνοια δεν έχει υπάρξει για προσλήψεις στο πρόγραμμα Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ, στις Δομές Υποδοχής & Εκπαίδευσης Προσφύγων και στα Τμήματα Ένταξης».

Όσον αφορά τις προσλήψεις στην Παράλληλη Στήριξη, η κα Κεραμέως ανέφερε τεχνηέντως πως φέτος έγιναν 4.949 προσλήψεις, ενώ πέρυσι, το ίδιο διάστημα 1.656. Ωστόσο, η σύγκριση είναι πλασματική καθώς λίγες ημέρες μετά, στις 06 Νοεμβρίου του 2018 καλύφθηκαν όλα τα αιτήματα. Φέτος άραγε θα καλυφθούν όλα τα αιτήματα και πότε;»

Κλείνοντας, η Μ. Τζούφη σημείωσε ότι:

«Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ αποφεύγει διαρκώς να αναφερθεί στις μόνιμες προσλήψεις, τόσο των 4.500 της Ειδικής Αγωγής που πρέπει να ολοκληρωθούν άμεσα, όσο και των 10.500 της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης».

«Αποτελεσματική Εκπαιδευτική Πράξη και Συμβουλευτική Διαχείρισης Κρίσεων στη Σχολική Κοινότητα» Βιωματικό σεμινάριο 400 ωρών

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Μάθημα Ιστορίας στο Δημοτικό: Συμπληρωματικές οδηγίες διδασκαλίας

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *