ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Σε ποιες θέσεις θα τοποθετηθούν οι Σχολικοί Σύμβουλοι που δε θα γίνουν Συντονιστές

Διάδωσέ το
διδακτικές επισκέψεις

Η διαδικασία τοποθέτησης  των στελεχών της εκπαίδευσης μετά τη λήξη της θητείας περιγράφεται στο Ν.3848/2010

Όσοι Σχολικοί Σύμβουλοι  δεν επανεπιλεγούν, σύμφωνα με την παρ.2 του άρθρου 27, επιστρέφουν σε θέσεις εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας, στην οποία ανήκαν οργανικά ή στις θέσεις στις οποίες μετατέθηκαν σύμφωνα με τις διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου (1).

Το Άρθρο 27 προβλέπει:


Μεταθέσεις τοποθετήσεις των στελεχών της εκπαίδευσης μετά τη λήξη της θητείας

1.Διευθυντές εκπαίδευσης και προϊστάμενοι γραφείων εκπαίδευσης, διευθυντές σχολικών μονάδων και Σ.Ε.Κ., προϊστάμενοι τμημάτων εκπαιδευτικών θεμάτων των διευθύνσεων εκπαίδευσης, υποδιευθυντές σχολικών μονάδων και Σ.Ε.Κ. και υπεύθυνοι τομέων Σ.Ε.Κ. μπορούν κατά τη διάρκεια της θητείας τους να μετατίθενται με αίτησή τους ως εκπαιδευτικοί, σύμφωνα με τις διατάξεις που διέπουν τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών. Στην περίπτωση αυτή αναλαμβάνουν υπηρεσία στη νέα τους θέση μετά τη λήξη της θητείας τους.

2.Οι υπηρετούντες σε θέσεις σχολικών συμβούλων, διευθυντών εκπαίδευσης και προϊσταμένων γραφείων εκπαίδευσης, διευθυντών σχολικών μονάδων και Σ.Ε.Κ., καθώς και προϊσταμένων τμημάτων εκπαιδευτικών θεμάτων των διευθύνσεων εκπαίδευσης επανέρχονται μετά τη λήξη της θητείας τους, εφόσον δεν επανεπιλεγούν, σε θέσεις εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας, στην οποία ανήκαν οργανικά ή στις θέσεις στις οποίες μετατέθηκαν σύμφωνα με τις διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου.

Αν οι παραπάνω θέσεις έχουν καταργηθεί, τοποθετούνται σε κενές θέσεις εκπαιδευτικών σχολικών μονάδων της προτίμησής τους με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ή του οικείου περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης ή του οικείου διευθυντή εκπαίδευσης, κατά περίπτωση, ύστερα από πρόταση του αρμόδιου υπηρεσιακού συμβουλίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 27 ΤΟΥ ΝΌΜΟΥ 3848/2010

Ερωτήματα και προβλήματα που θα προκύψουν  με τα νέα χρονικά δεδομένα τοποθέτησης των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου , που όπως όλα δείχνουν θα γίνει πολύ μετά την έναρξη των μαθημάτων ;

Θα πρέπει να αποχωρήσουν εκπαιδευτικοί από σχολικές μονάδες στις οποίες επιστρέφουν Σχολικοί Σύμβουλοι που δεν έγιναν Συντονιστές;

Οι εκπαιδευτικοί που θα γίνουν Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου θα αποχωρήσουν από την τάξη τους για να αναλάβουν θέση στελέχους; Και ποιοι εκπαιδευτικοί, με ποια διαδικασία θα τους αντικαταστήσουν;

Ποιες οι επιπτώσεις στην παιδαγωγική και διδασκαλία αν γίνουν τα παραπάνω;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.: Η επίκληση της έλλειψης υλικών πόρων από τους εκπαιδευτικούς δεν είναι λόγος για την αποφυγή εμπλοκής με τα ουσιώδη ζητήματα

Δείτε επίσης

Τα “Τέμπη” των υπηρεσιακών συμβουλίων επιλογής στελεχών…

Διάδωσέ το Τα “Τέμπη” των υπηρεσιακών συμβουλίων (επιλογής στελεχών) , οι συνεντεύξεις και η υπηρεσιακή …

13 Σχόλια

  1. ΣΟΚ! Τέως σχολικοί σύμβουλοι θα κάνουν μάθημα για πρώτη φορά στην ζωή τους μετά από δεκαετία ή δεκαετίες! Να κληθούν οι υπεύθυνοι του βιβλίου ρεκόρ Γκυίνες!

    • Και θα το κάνουν πολύ πιο άνετα από εσένα “Ελεύθερε”… Το θέμα δεν είναι που θα γυρίσουν ορισμένοι από αυτούς στην αίθουσα διδασκαλίας, αλλά τι θα κάνουν μερικοί σαν κι εσένα, όταν θα γίνει αξιολόγηση… Γιατί αξιολόγηση του εκπαιδευτικού θα γίνει, θες-δε θες…Τότε δυστυχώς θα ψάχνεις γιατί προηγούνται οι τέως σχολικοί σύμβουλοι… Γιατί και καλύτερες σπουδές έχουν και μεγαλύτερη εμπειρία έχουν.. Σε πληροφορώ λοιπόν ότι αυτοί δε χάνονται… Εσύ θα έχεις το πρόβλημα σε λίγο καιρό… Είτε γιατί δε θα έχεις την ελάχιστη υποστήριξη στο έργο σου, είτε γιατί οι θέσεις θα μειωθούν και θα γίνουν απολύσεις, καθεστώς στο οποίο κάποιοι άλλοι (αυτοί που ειρωνεύεσαι) έχουν καλύτερα βιογραφικά από τους ακάματες εκπαιδευτικούς της τάξης…Μπουμερανγκ η κατάσταση δηλαδή αγαπητέ “Ελέυθερε”….

      • Τυγχάνω κάτοχος μεταπτυχιακού και διδακτορικού διπλώματος, και μάλιστα με πρωτότυπες εργασίες – έρευνες, τις οποίες εκπόνησα ο ίδιος και όχι υφιστάμενοί μου, συγγενείς, φίλοι ή άτομα που πλήρωσα ή «κέρασα» για να μου τις συγγράψουν. Είναι δε ζήτημα αν ένα 10% των νυν εν ενεργεία, προσεχώς παυθησομένων σχολικών συμβούλων κατέχει μεγαλύτερη πραγματική διδακτική εμπειρία από την ελαχιστότητά μου. Επειδή όμως δεν είμαι εξουσιομανής ούτε φυγόπονος, δεν καταδέχομαι να θέσω υποψηφιότητα για καμμία θέση αργομισθίας.

        Το τι θα ακολουθήσει κανείς δεν μπορεί να το εγγυηθεί. Πάντως, είναι ευτύχημα ότι κάποιοι αρχομανείς, αναξιοκρατικώς αναρριχηθέντες και με υπόπτου προελεύσεως και γνησιότητος τυπικά προσόντα θα υποχρεωθούν έστω και στανικώς να παύσουν επί τέλους να παρασιτούν έτι μάλλον κοροϊδεύοντας την κονωνία και να εργαστούν πραγματικά. Αυτό, όχι μόνο αδυνατούν να το πράξουν ανέτως και ασμένως, αλλά τουναντίον τους είναι αφόρητο, τους στοιχίζει τρομερά, καθ’ ότι είναι καθ’ έξιν χαραμοφάηδες τεμπελχανάδες. Όθεν, λύσσαξαν να αποτρέψουν την επιστροφή τους στην τάξη, αλλ’ εις μάτην. Ελπίζω να τους απολαύσουμε έως της συνταξιοδοτήσεως. Κρίμα και άδικο για τους μαθητές τους, αλλά είναι μέρος της εκπαιδεύσεως το να συνειδηοτοποιεί κανείς στην πράξη πως υπάρχουν και άνθρωποι ακατάλληλοι για το επάγγελμα ή και το λειτούργημα, ως εν προκειμένω, που επέλεξαν.

        Και μη τολμήσει κανείς εκ των τέως σχολικών συμβούλων που θα επιστρέψουν στα σχολεία επωνύμως να αναμασήσει τα φληναφήματα περί δήθεν αξιολογήσεως Διδασκάλων και Καθηγητών, διότι μπορεί ν’ αλλάξω γνώμη, να γίνω αξιολογητής καθ’ ο δικαιούμαι και να τους αξιολογήσω όπως φαντασιώνονται να αξιολογήσουν, ηδέως, τερπνώς τε και δεόντως. «Μπούμερανγκ» η κατάσταση δηλαδή, αγαπητέ «Καυστικέ»….

      • Σαββιδάκης Νικόλαος

        Ποιός είπε ότι οι σχολικοί σύμβουλοι έχουν καλύτερες σπουδές από τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς? Ξεχάσατε πώς έπαιρναν τις θέσεις αυτοί τουλάχιστο που είναι ήδη σχολικοί σύμβουλοι? Δύο είμαστε υποψήφιοι με διδακτορικό από την περιοχή μας και μόνο εμείς δεν γίναμε σχολικοί σύμβουλοι. Αφήστε που για να πάρεις μία θέση στην εκπαίδευση δεν έχουν ακόμη διαχωρίσει τις σπουδές σε σημαντικότερες για τη θέση και λιγότερο σημαντικές. Διδακτορικό στη ψυχολογία του παιδιού και της οικογένειας, σίγουρα θα έπρεπε να πάρει περισσότερα μόρια από το διδακτορικό στο περιβάλλον. Το ίδιο θα πρέπει να ισχύει και για τα μεταπτυχιακά και οποιαδήποτε άλλη επιμόρφωση ή δεύτερο πτυχίο. Είναι τόσο δύσκολο να το σκεφτεί κάποιος αυτό? Δεν έχουν λοιπόν καλύτερη μόρφωση οι σχολικοί σύμβουλοι και σίγουρα έχουν ξεφύγει εντελώς από την τάξη. Έχουν ξεχάσει τι σημαίνει παιδί και τάξη. Πολύ περισσότερο έχουν ξεχάσει τη θέση του Διευθυντή που είναι ιδιαίτερα απαιτητική και έχει να κάνει με πάρα πολλά ζητήματα. Διαχειρίζεται τα πάντα. Οι σχολικοί σύμβουλοι μέχρι τώρα είχαν την ηρεμία τους και απέφευγαν τα προβλήματα. Οι καημένοι οι διευθυντές προσπαθούν να διαχειριστούν το χάος που επικρατεί στα σχολεία με ευθύνη των πολιτικών βέβαια.

  2. Ποιός είπε ότι οι σχολικοί σύμβουλοι έχουν καλύτερες σπουδές από τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς? Ξεχάσατε πώς έπαιρναν τις θέσεις αυτοί τουλάχιστο που είναι ήδη σχολικοί σύμβουλοι? Δύο είμαστε υποψήφιοι με διδακτορικό από την περιοχή μας και μόνο εμείς δεν γίναμε σχολικοί σύμβουλοι. Αφήστε που για να πάρεις μία θέση στην εκπαίδευση δεν έχουν ακόμη διαχωρίσει τις σπουδές σε σημαντικότερες για τη θέση και λιγότερο σημαντικές. Διδακτορικό στη ψυχολογία του παιδιού και της οικογένειας, σίγουρα θα έπρεπε να πάρει περισσότερα μόρια από το διδακτορικό στο περιβάλλον. Το ίδιο θα πρέπει να ισχύει και για τα μεταπτυχιακά και οποιαδήποτε άλλη επιμόρφωση ή δεύτερο πτυχίο. Είναι τόσο δύσκολο να το σκεφτεί κάποιος αυτό? Δεν έχουν λοιπόν καλύτερη μόρφωση οι σχολικοί σύμβουλοι και σίγουρα έχουν ξεφύγει εντελώς από την τάξη. Έχουν ξεχάσει τι σημαίνει παιδί και τάξη. Πολύ περισσότερο έχουν ξεχάσει τη θέση του Διευθυντή που είναι ιδιαίτερα απαιτητική και έχει να κάνει με πάρα πολλά ζητήματα. Διαχειρίζεται τα πάντα. Οι σχολικοί σύμβουλοι μέχρι τώρα είχαν την ηρεμία τους και απέφευγαν τα προβλήματα. Οι καημένοι οι διευθυντές προσπαθούν να διαχειριστούν το χάος που επικρατεί στα σχολεία με ευθύνη των πολιτικών βέβαια.

  3. Δεν αμφιβάλλω ότι κάποιοι κύριε Καυστικέ ήταν πραγματικά πολύ καλοί σύμβουλοι, αλλά νομίζω πως μια μεγάλη μερίδα ήταν τελείως αδιάφοροι. Διαφωνώ και με σας κύριε Ελεύθερε, γιατί δε μπορείς να γενικεύεις τέτοια συμπεράσματα και να χρησιμοποιείς τόσο υποτιμητική φρασεολογία χωρίς να γνωρίζεις. Νομίζω ότι και να ήθελαν να δουλέψουν πολλοί από τους συμβούλους, δε είχαν τα μέσα, τα κονδύλια και την απαραίτητη υποστήριξη από το Υπουργείο. Τελοσπάντων μη τα ρίχνουμε και όλα στους συμβούλους. Αυτό μάλλον θυμίζει “κομπλεξικές” προσεγγίσεις. Άσε που βλέπω ότι η νέα κυβέρνηση θα τους επαναφέρει, γιατί οι συντονιστές ως θεσμός μοιάζουν με ουτοπία.

    • Τί να το κάνω αν κάποιοι σύμβουλοι ήταν «καλοί», αλλά δεν προσέφεραν τίποτε, έστω παρά την προς το εναντίον θέλησή τους, ελλείψει μέσων/κονδυλίων κ.τ.ο.; Είναι ή δεν είναι de facto αργόμισθοι; Χώρια που θεωρώ αυτές τις δικαιολογίες προσχηματικές.

      Για τους αρχομανείς που εζήλωσαν δόξαν επιθεωρητού και εκράδαιναν σαν σπάθη τις… ρούμπρικες* και τις… σχάρες αξιολογήσεως*, νομίζω ότι δεν χρειάζεται να γράψω τίποτε. Δεν υπήρξαν μόνον άχρηστοι, ήταν και επιβλαβείς.

      *Μήτε ελληνικά σωστά δεν ξέρουν -π’ ανάθεμά τους!- αναμασούσαν τα αδόκιμα, κακομεταφρασμένα αγγλικά του ΙΕΠ και του υπουργείου. Μνημεία αγραμματοσύνης τα έγγραφά τους!

      • Κύριε Ελεύθερε, είστε η κλασσική περίπτωση του προσοντούχου που δεν θεωρεί άλλους ανώτερους από αυτόν. Υπάρχουν και αρκετές άλλες κατηγορίες μη προσοντούχων που επίσης έχουν δυσκολία στην αναγνώριση άλλων ως ανώτερων, έστω ιεραρχικά, τα επιχειρήματα μόνο είναι διαφορετικά.
        Το σίγουρο είναι ότι όλοι αυτοί θεωρούν τον εαυτό τους ως καλό εκπαιδευτικό, ως σημείο αναφοράς. Να σας θυμίζω ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί που δεν ξέρουν τι λέει το μάθημα που διδάσκουν, υπάρχουν άλλοι που απλά κοροϊδεύουν τον κόσμο και κάνουν δήθεν μάθημα, υπάρχουν αυτοί που κάνουν ιδιαίτερα, παράνομα και κάποιες φορές μετά από εκβιασμό κάποιων μαθητών, που προστατεύονται από τους υπόλοιπους, υπάρχουν και μερικοί ψυχοπαθείς, ίσως και επικίνδυνοι.
        Από όλα αυτά το πρόβλημά σας είναι αν οι πρώην σύμβουλοι είναι ικανοί να κάνουν μάθημα;

  4. Αγαπητέ Ελεύθερε ξέρεις τι λέει ο λαός; ”
    1) “Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα…” όπερ σημαίνει ότι, αν έχεις τα κότσια, βγες μπροστά και μην αναλώνεσαι σε απειλές… Αν έχεις “βαρύ” βιογραφικό, όπως διατείνεσαι, γιατί αποφεύγεις να θέσεις υποψηφιότητα συντονιστή;;;
    2) “Όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια…” όπερ και σημαίνει ότι δεν έχεις ιδέα πόσο απαιτητική είναι η θέση του σχολικού συμβούλου… Εσύ αγαπητέ μου έχεις ευθύνη για ορισμένο αριθμό παιδιών, εκείνος όμως για ένα σωρό σχολικές μονάδες…
    3) Τι ακριβώς ονειρεύεσαι δηλαδή; Να ισοπεδωθούν οι πάντες και τα πάντα προς τα κάτω; Δε φτάσαμε σε τέτοια κατάντια ακόμα…Ευτυχώς.. Όποιοι είναι ικανοί και “αρτιότεροι” έναντι άλλων, φυσικά και θα δεικδικούν κάτι καλύτερο… Αλλιώς περίμενε αύριο-μεθαύριο ένα εκπαιδευτικό σύστημα χωρίς στελέχη, το οπίο θα αποτελείται απλά από “ελαφρώς” καταρτισμένους εκπαιδευτικούς της τάξης που θα τους κάνει όποιος θέλει ό, τι θέλει.. Ισοπέδωση των πάντων δηλαδή… Όμως οι καιροί αλλάζουν (πάλι καλά) και η κυβέρνηση αυτή θα αλλάξει… Οπότε και αυτού του είδους οι ιδεολογικές ακρότητες θα εκλείψουν… Μέχρι τότε Ελεύθερε μπορείς να ελπίζεις και να ονειρεύσαι την τιμωρία των “ανταγωνιστών” σχολικών συμβούλων που σου “κλέβουν” την ηρεμία…

    • 1) Είπα ότι ΔΕΝ καταδέχομαι να παρασιτώ κοροϊδεύοντας τον εαυτό μου και την κοινωνία.
      2) / 3) Έτσι και βρεθείς μπροστά μου, εσύ ή όμοιοί σου, θα σας ταράξω στην αξιολόγηση, των έλεγχο των προσόντων και γενικώς στην νομιμότητα. Θα ζητήσω να ελεγχθεί η γνησιότης των τίτλων σας καθώς και οι «εργασίες»/δημοσιεύσεις σας για λογοκλοπή. Και τότε θα δείτε ποιοι είναι αρτιότερα κατηρτισμένοι.

      • Τι να ελέγξεις και τι να αξιολογήσεις αγαπητέ μου; Εγώ και οι όμοιοί μου ελεγχόμαστε όποτε θέλεις… Είμαστε στη διάθεση σου, γιατί και οι τίτλοι μας “πεντακάθαροι” είναι και το βιογραφικό μας αποδεδειγμένα αξιοζήλευτο είναι.. Πάμε παρακάτω τώρα…
        Το ποιος θα αξιολογήσει ποιον θα το δούμε…
        Σε καμία πολιτισμένη χώρα του κόσμου η παραγωγή δε μένει ανέγγιχτη χωρίς να καταμετρηθεί η αποδοτικότητά της… Και η εκπαίδευση καλώς ή κακώς “παράγει”… Επομένως όλοι οφείλουμε να ελέγξουμε το προϊόν της…
        Και σκέψου το λίγο Ελεύθερε.. Τι είναι προτιμότερο; Να σε αξιολογούν οι “αδαείς” και “εκδικητικοί” γονείς ή κάποιοι που γνωρίζουν; Δε λέω εμείς να σας αξιολογήσουμε, αλλά κάτι μπορούμε να πούμε σίγουρα για τη δουλειά που γίνεται στα σχολειά… Δεν είναι άδικο για εκείνους που ρίχνουν “ιδρώτα” να “τσουβαλιάζονται” με τους αδιάφορους;
        Όσο για εμάς μην ανησυχείς… «Κακό σκυλί ψόφο δεν έχει..»
        Τόσα χρόνια στο «κουρμπέτι», τώρα θα δειλιάσουμε; Οι ίδιοι πάλι θα ηγούμαστε και ως συντονιστές… Περαστικά στους ονειροπόλους λοιπόν…

        • Το αν είστε πεντακάθαροι είναι λίαν αμφίβολο. Πρέπει να ελεγχθείτε όλοι, να κάνουν τα «χαρτιά» σας φύλλο και φτερό, διότι είστε ύποπτοι. Προαχθήκατε όλοι ανεξαιρέτως με σύστημα αδιαφανές, αναξιοκρατικό, κομματοκρατικό και ρουσφετολογικό. Αρκετά μείνατε χωρίς τον παραμικρό αντικειμενικό έλεγχο τόσα χρόνια.

          Πάμε παρακάτω τώρα. Αφήστε τις εξυπνάδες περί παραγωγής και αξιολογήσεως. Είσαι ή άσχετος ή ψεύτης. Η μόνη χώρα που έχει την βλακώδη αξιολόγηση που ονειρεύεσαι ή μάλλον ονειρώσσεις είναι η Βρεταννία, με τις στρατιωτικού τύπου επιθεωρήσεις του Ofsted, οι οποίες για όποιον τις έχει ζήσει ή μελετήσει συνιστούν παράδειγμα προς αποφυγήν.

          Μάθε επίσης ότι η μεν αγωγή δεν μετράται , η δε μάθηση αφορά στις επιδόσεις μαθητών. Εις ό,τι αφορά τους μαθητές, για να υπάρξει αξιοκρατία, πρέπει να επανέλθουν οι εισαγωγικές εξετάσεις από τα Δημοτικά στα Γυμνάσια, καθώς και να αυστηροποιηθούν οι Απολυτήριες σε Γυμνάσια και Λύκεια. Για δεν την προαγωγή των εκπαιδευτικών σε διευθυντικές σχέσεις, θα πρέπει να υπάρχει γραπτή εξέταση με καλυμμένα ονόματα, τύπου ΑΣΕΠ. Οτιδήποτε άλλο συνιστά διαβλητή, αναξιόπιστη διαδικασία.
          «Σχολειά», με λαϊκίζουσα δημοτική, να γράψεις στους σανοφάγους που σε θεωρούν συνάδελφο. Εγώ σε θεωρώ κάκιστο εχθρό της Εκπαιδεύσεως. Σχολεία θα γράφεις, αν θέλεις να σου απαντώ. Το συνάφι σας είναι το πλέον ακατάλληλο να αποδώσει δικαιοσύνη. Όποτε υπεισέρχεστε είναι που ευδοκιμούν οι φελλοί και οι αδιάφοροι και ταλαιπωρούνται από εσάς, από γονείς και από τρίτους όσοι ρίχνουν ιδρώτα.

          Τέλος, αφού είσαι κακό σκυλί και χρόνια στο κουρμπέτι, ετοιμάσου κακού κακού για 2 ενδεχόμενα: Είτε, το και πιθανότερο, θα πας επί τέλους σε τάξη για να θυμηθείς πώς γίνεται το μάθημα, είτε θα γίνεις λόγω τυπικών προσόντων συντονιστής. Στην πρώτη περίπτωση οικτίρω τους μαθητές σου. Στην δεύτερη περίπτωση, αν βρεθείς στον διάβα μου, θα δούμε ποιος είναι πεντακάθαρος, ποιος θα δειλιάσει. Μόνον αυτό μπορώ να υποσχεθώ χωρίς να είμαι ονειροπόλος. Μην ξεθαρρεύεις όμως. Υπάρχουν πολλοί, σαν εμένα, ανώτεροί σου. Έστω και στα γεράματα, θα βρείς τον δάσκαλό σου.

          • 1) Είναι όπως στην περίπτωση της βροχής… Τότε βγαίνουν τα αξιαγάπητα σαλιγκάρια… Έτσι και τώρα… Μόλις “μυρίστηκαν ψοφίμι” ορισμένοι απλοϊκοί, έσπευσαν να κατασπαράξουν τη λεία τους… Αλλά τι φταίνε αυτοί, αφού τους δόθηκε αφορμή… Όχι μόνο θα αναπολούν τους Σχολικούς Συμβούλους πολλοί από αυτούς , αλλά θα παρακαλούν να επανέλθει ο θεσμός… Ήδη έχουν αρχίσει οι γκρίνιες… Γιατί εκπαίδευση χωρίς Σχολικούς Συμβούλους δε γίνεται… Μόνον αν χάσεις κάτι, μαθαίνεις και το εκτιμάς…
            2)Για το έτερον της υπόθεσης μην ανησυχείς… Οι περισσότεροι θα γίνουν συντονιστές… Κι αν κάποιοι επιστρέψουν στην τάξη, τιμή και καμάρι τους… Άλλωστε από εκεί ξεκίνησαν.. Αυτή όμως δεν είναι η τελευταία κουβέντα και η προσπάθεια θα ξαναγίνει στο μέλλον με καλύτερες προϋποθέσεις. Όταν αυτή η “κατρακύλα” σταματήσει και το τοπίο αλλάξει. Γιατί όλα αλλάζουν. «Τα πάντα ρει, μηδέποτε κατά τ’ αυτό μένειν», σύμφωνα με τον Ηράκλειτο…
            3) Αποτίμηση θα γίνει επί παντός έργου και προς πάσα κατεύθυνση. Κι αυτή είναι η ειδοποιός διαφορά με τα υπόλοιπα εκπαιδευτικά συστήματα. Ως κοινωνία δεν έχουμε αντίληψη τι έργο παράγεται στις σχολικές μονάδες και εκείνοι που “ανεβάζουν” το επίπεδο με τη δουλειά τους, χρήζουν επαίνων και επιβράβευσης τουλάχιστον… Γ’ αυτούς και μόνο επιβάλλεται αξιολόγηση… Για να ξεχωρίσουν και τα “χλωρά” απ’ τα “ξερά”…
            4) Οι εκπαιδευτικοί έχουν ανάγκη από καθοδήγηση και αυτό το καθήκον εκπληρούται από στελέχη που τάχθηκαν σε αυτή την αποστολή. Τα στελέχη αυτά θα είναι πάντα εκ των ων ουκ άνευ και σε καμία περίπτωση η ύπαρξη τους ως θεσμός δεν κινδυνεύει από τους εκάστοτε “αντίζηλους” ή “εμπαθείς” του συστήματος.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *