Συλλογικός Προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας
Ενόψει της υποβολής του Συλλογικού Προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας το ΙΕΠ εξέδωσε τις ακόλουθες οδηγίες
Στην εφαρμογή καταγράφονται:
- Ο στόχος κάθε Σχεδίου Δράσης που θα υλοποιηθεί στη σχολική μονάδα
- Ο τίτλος του
- Ο/Η Συντονιστής/-τρια της Ομάδας Δράσης (με επιλογή από λίστα). Η αλλαγή της επιλογής αυτή θα είναι δυνατή κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, εφόσον συντρέχει λόγος.
Προσοχή: στη λίστα εμφανίζονται οι εκπαιδευτικοί του σχολείου που είναι εγγεγραμμένοι στο myschool. Σε περίπτωση που η λίστα δεν είναι επικαιροποιημένη, θα πρέπει να επικαιροποιηθεί άμεσα.
Η επιλογή Συντονιστή/-τριας παρέχει αυτόματα δικαίωμα πρόσβασης στην επόμενη «Φόρμα Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης» με τους προσωπικούς του/της κωδικούς στο Π.Σ.Δ. (βλ. Οδηγό Εφαρμογής http://iep.edu.gr/el/odigoi-kai-ergaleia-m), η οποία θα είναι διαθέσιμη στην ίδια εφαρμογή προσεχώς.
Διαβάστε: Σχολεία ανοιχτά μέχρι τις 6 το απόγευμα για ενισχυτική διδασκαλία και άλλες δραστηριότητες
Υπενθυμίζουμε:
❖ Στόχοι καταγράφονται ΜΟΝΟ σε συνάρτηση με τα Σχέδια Δράσης που θα υλοποιηθούν για την επίτευξή τους.
❖ Κάθε εκπαιδευτικός δηλώνει συμμετοχή σε μία τουλάχιστον Ομάδα Δράσης, με βάση τις προτεραιότητες της σχολικής μονάδας, καθώς και τα δικά του/της ενδιαφέροντα. ❖ Ο αριθμός των Ομάδων Δράσεων, άρα και των Σχεδίων Δράσης, εξαρτάται από τον αριθμό των εκπ/κών του σχολείου.
❖ ΔΕΝ είναι απαραίτητο να γίνουν Σχέδια Δράσης σε όλους τους άξονες. ❖ Μπορούν να υλοποιηθούν παραπάνω από 1 Σχέδια Δράσης σε έναν άξονα (π.χ. 2 ή 3 Σχέδια Δράσης στον 1ο άξονα: Διδασκαλία και Μάθηση, από διαφορετικές Ομάδες εκπαιδευτικών/ειδικοτήτων)
❖ Είναι αυτονόητο ότι τα ολιγοθέσια σχολεία (έως 5 εκπ/κοί) μπορούν να υλοποιήσουν ένα μόνο Σχέδιο Δράσης κατά τη διάρκεια μιας σχολικής χρονιάς.
❖ Οι εκπαιδευτικοί των ολιγοθέσιων σχολείων μπορούν να συνεργαστούν με εκπαιδευτικούς άλλων σχολείων επιλέγοντας στόχους που αφορούν σε κοινούς άξονες π.χ. συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε κοινές επιμορφωτικές δράσεις ή συνεργασία ενός νηπιαγωγείου με όμορο δημοτικό για θέματα μετάβασης.
❖ Εκπαιδευτικοί που είναι τοποθετημένοι σε περισσότερα από ένα σχολεία συμμετέχουν σε Δράση της σχολικής μονάδας όπου υπηρετούν τις περισσότερες ώρες.
Έως την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου θα παραμείνει ανοικτή η πλατφόρμα του ΙΕΠ για την υποβολή της συνοπτικής έκθεσης αξιολόγησης των σχολικών μονάδων και του συλλογικού προγραμματισμού σύμφωνα με νέα εγκύκλιο του Γ. Γ του Υπουργείου Παιδείας Α. Κόπτση
Η Εγκύκλιος
Σας ενημερώνουμε ότι με την με αρ. 4242/2021 απόφαση του Μονομελούς Εφετείου Αθηνών κρίνεται τελεσίδικα ως παράνομη η απεργία – αποχή των συνδικαλιστικών οργανώσεων από τις διαδικασίες «Συλλογικού προγραμματισμού, εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγηση των σχολικών μονάδων»(Β΄4189).
Σας γνωστοποιούμε πως η εφαρμογή του Ι.Ε.Π. «Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου σχολικών μονάδων», στην οποία υποβάλλονται ηλεκτρονικά η συνοπτική έκθεση αξιολόγησης των σχολικών μονάδων και ο συλλογικός προγραμματισμός, θα παραμείνει ανοικτή έως την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου προκειμένου να υλοποιηθούν οι διαδικασίες που ορίζονται στην υπό στοιχεία 108906/ΓΔ4/10.09.2021 «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων» Υπουργική Απόφαση (Β΄4189).
Επισημαίνεται πως η φόρμα «Συλλογικού Προγραμματισμού» θα ενεργοποιηθεί τη Δευτέρα 25/10/2021 (http://iep.edu.gr/el/nea-anakoinoseis – Είσοδος στην εφαρμογή).
Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου θα μπορούν να εισέρχονται στην εφαρμογή από Τετάρτη 27/10/2021.
Παρακαλούνται οι Διευθυντές/τριες, Προϊστάμενοι/νες των Σχολικών Μονάδων να μεριμνήσουν για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, σύμφωνα με το πλαίσιο, τους άξονες και τα βήματα που θέτει ο Νόμος και η Υπουργική Απόφαση, και να ενημερώσουν σχετικά όλους τους εκπαιδευτικούς της σχολικής τους μονάδας.
Συνημμένα υποβάλλεται αρχείο με ερωτήσεις – απαντήσεις σχετικά με την αξιολόγηση.
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΠΤΣΗΣ
Κεραμέως: Οι έτοιμες εκθέσεις αποτίμησης δεν συνιστούν συμμετοχή στην αξιολόγηση