ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πλημμύρες: Οδηγίες ΕΟΔΥ για σχολεία και καταλληλότητα νερού

Διάδωσέ το

 

«Πλημμύρες: Οδηγίες ΕΟΔΥ για σχολεία και καταλληλότητα νερού» είναι ο τίτλος του παρόντος δελτίου για σχολεία, μαθητές, εκπαιδευτικούς, ειδικό επιστημονικό και ειδικό βοηθητικό προσωπικό των σχολείων. Το δελτίο οργάνωσε, επιμελήθηκε και ανήρτησε το κανάλι “Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα”, ενώ αυτό θα διατηρείται εφεξής και ολόκληρο το 24-ωρο στον διαδικτυακό του χώρο στο youtube. Εκφωνήτριά του αυτή τη φορά είναι η Δασκάλα Χαρίκλεια Μαγαλιού, η οποία πρόσφατα εντάχθηκε στην τηλεοπτική ομάδα του εν λόγω καναλιού.

 

Βρείτε τον διαδικτυακό χώρο του καναλιού εδώ και κάντε εγγραφή

Αν θέλετε να ακολουθήσετε τη σελίδα του καναλιού στο Facebook πατήστε εδώ

 

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ για τις πλημμύρες και την καταλληλότητα νερού παρακολουθήστε το βίντεο:

Παρεμβάσεις: “Ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ και άλλα παραμύθια”

Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: “Ένα νέο κανιβαλικό περιβάλλον για το στοιχειώδες αλλά βασικό δικαίωμα στην εργασία” δημιουργείται για τους εκπαιδευτικούς αναφέρουν σε ανακοίνωση τους οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Συσπειρώσεις Κινήσεις Εκπαιδευτικών Δ.Ε.
Η ανακοίνωση αναλυτικά
Ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ και άλλα παραμύθια
Ούτε να το σκέπτονται!
Διακαής πόθος της κυβέρνησης είναι η επαναφορά του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για την πρόσληψη εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αποτελεί ουσιαστικά μια επαναφορά του τρόπου διορισμού του νόμου Αρσένη του 1997, αυτή τη φορά σε ένα νέο περιβάλλον και με δεδομένο του συστήματος διορισμού του προσοντολογίου Γαβρόγλου.
Τι σχεδιάζει αυτή τη φορά η κυβέρνηση και γιατί;
Σχεδιάζει έναν νόμο όπου εκτός από το προσοντολόγιο Γαβρόγλου, δηλαδή το διαρκές κυνήγι μεταπτυχιακών, διδακτορικών, ξένων γλωσσών, γνώσης υπολογιστών κ.α. θα πρέπει κάποιος που ενδιαφέρεται να εργαστεί στην εκπαίδευση να πιστοποιήσει για μια ακόμη φορά το πτυχίο που έχει μέσω ενός διαγωνισμού. Και δεν φτάνει αυτό, αλλά για όσους δεν περάσουν τη βάση που θα θέσει το σύστημα δε θα προσμετρηθούν για την πρόσληψή τους ούτε τα μόρια του προσοντολογίου! Δηλαδή δε μιλάμε απλά για έναν παραπάνω φραγμό, ένα επιπλέον φίλτρο αλλά και για αποκλεισμό από τη μόνιμη και σταθερή εργασία! Με αυτόν τον τρόπο απαξιώνεται το πτυχίο, απομειώνεται η προϋπηρεσία και ουσιαστικά διαμορφώνεται ένα νέο κανιβαλικό περιβάλλον για το στοιχειώδες αλλά βασικό δικαίωμα στην εργασία.
Ποια είναι η πραγματικότητα στα σχολεία;
Αυτή τη στιγμή εργάζονται περίπου 120.000 μόνιμοι και 50.000 αναπληρωτές κάθε χρονιά και στις δύο βαθμίδες. Αυτό από μόνο του καταδεικνύει ότι η ανάγκη για μόνιμους διορισμούς είναι τεράστια κι ότι κάθε χρονιά υπάρχουν χιλιάδες συνάδελφοι και συναδέλφισσες που μετακινούνται σε όλη τη χώρα για να καλύψουν αυτά τα κενά.
Η εργασιακή ομηρία και η ανασφάλεια χιλιάδων εργαζομένων είναι ένας από τους στόχους αυτής της πολιτικής της κυβέρνησης. Παράλληλα η τεχνητή ανάγκη απόκτησης όλων αυτών των προσόντων γιγαντώνεται και το δικαίωμα στη μόνιμη και …Η συνέχεια του άρθρου εδώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Οργανωτικός Γραμματέας ΔΟΕ: Όπου έχει εφαρμοστεί αξιολόγηση οδήγησε σε φυγή από την εκπαίδευση

Δείτε επίσης

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Τι πραγματικά είναι;

Διάδωσέ το Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Οι πραγματικές στοχεύσεις του νομοσχεδίου Ένα κείμενο για γονείς… και όχι …