ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Απαραίτητοι οι Σχολικοί Σύμβουλοι για να αρχίσει το νέο σχολικό έτος

Διάδωσέ το

στελεχών

www.fresh-education.gr

Η εγκύκλιος του Γενικού  Γραμματέα του Υπουργείου  με θέμα«Διευκρινίσεις σχετικά με την επιλογή υποψηφίων Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου  ενώ προσδιορίζει ότι από  2/8/2018 θα ξεκινήσει η   διαδικασία  συνεντεύξεων υποψηφίων δεν αναφέρει την ημερομηνία λήξης αυτών καθώς και  την ημερομηνία τοποθέτησης των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου που είναι άκρως σημαντική για την ομαλή έναρξη του νέου σχολικού έτους.

Οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης   ανακοίνωσαν τους πίνακες υποψήφιων συντονιστών στους οποίους φαίνεται  ότι οι υποψήφιοι  στις μεγάλες περιφέρειες είναι πολλοί.

Ήδη, αιρετοί ΑΠΥΣΠΕ και ΑΠΥΣΔΕ σε  Περιφερειακές Διευθύνσεις,  με πολλούς υποψήφιους, εκφράζουν τις ανησυχίες τους για τα ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα επιλογής  Συντονιστών.

Η αιρετή,  στο ΑΠΥΣΔΕ  Αττικής, Κατερίνα  Σκανδάλη αναφέρει ότι: “θα απαιτηθούν 38 εργάσιμες ημέρες τουλάχιστον για την ολοκλήρωση των συνεντεύξεων, εν μέσω θέρους (ημέρα έναρξης 2 Αυγούστου). Είναι σαφές ότι εφόσον υπάρξουν ουσιαστικές διαδικασίες συνέντευξης, η ολοκλήρωση τους είναι αδύνατη πριν τον Σεπτέμβριο και την έναρξη των μαθημάτων”

Η ολοκλήρωση των συνεντεύξεων  σε αυτές τις Περιφέρειες εκ των πραγμάτων θα γίνει στο τέλος  του Αυγούστου μπορεί  και τις πρώτες μέρες του Σεπτέμβρη.

Σε μικρότερες περιφέρειες, με λιγότερους υποψήφιους, όπως για παράδειγμα στην Περιφέρεια Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας,   οι συνεντεύξεις θα ολοκληρωθούν στα μέσα Αυγούστου σύμφωνα και με σχετική δήλωση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης , χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι οι τοποθετήσεις των Συντονιστών και σε αυτές τις Διευθύνσεις  σίγουρα θα γίνουν στην ώρα τους, δηλαδή πριν από τον Σεπτέμβρη.

Μετά το τέλος των Συνεντεύξεων απαιτούνται αρκετές   ημέρες για την ανακοίνωση των πινάκων, για τις δηλώσεις των υποψηφίων και για την έκδοση της Υπουργικής Απόφασης.

Επιπλέον δεν αρκεί η επιλογή των υποψηφίων για τη λειτουργία του κάθε ΠΕΚΕΣ, αλλά πρέπει  να οριστούν οι Οργανωτικοί  Συντονιστές και οι αναπληρωτές τους, σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 25 που λέει ότι:

Οι Οργανωτικοί Συντονιστές των ΠΕ.Κ.Ε.Σ. και οι αναπληρωτές τους ορίζονται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, που εκδίδεται ύστερα από πρόσκληση του Υπουργού για την εκδήλωση ενδιαφέροντος και πρόταση του Περιφερειακού Συμβουλίου Επιλογής που συγκροτείται σύμφωνα με την περίπτωση γ΄ της παραγράφου 3 του άρθρου 26 ή την περίπτωση δ΄ της ίδιας παραγράφου αν έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον από συντονιστή εκπαιδευτικού έργου που είναι μέλος Ε.Ε.Π.

Ακόμη, επειδή κάποιες θέσεις συντονιστών παρέμειναν “ορφανές”, δηλαδή χωρίς καμία δήλωση υποψηφιότητας, θα πρέπει να ακολουθηθεί η διαδικασία που περιγράφεται στο άρθρο 29 ( τοποθέτηση στελεχών εκπαίδευσης)  που λέει ότι:

  Αν δεν συμπληρωθούν οι κενές και κενούμενες θέσεις, καλούνται, με σχετική πρόσκληση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, οι εγγεγραμμένοι στους πίνακες επιλογής των λοιπών περιφερειακών διευθύνσεων να υποβάλουν νέα δήλωση προτίμησης για τις θέσεις που απομένουν κενές. Η τοποθέτηση γίνεται κατά τη σειρά των συνολικών μονάδων αποτίμησης και με βάση τις νέες προτιμήσεις που έχουν δηλωθεί.

Όλα δείχνουν ότι η τοποθέτηση των Συντονιστών εκπαίδευσης δε θα γίνει πριν από τον  Σεπτέμβρη. Οι Σχολικοί Σύμβουλοι θα είναι πάλι αυτοί που θα σηκώσουν το βάρος της έναρξης  της νέας σχολικής χρονιάς  2018-2019 ( τώρα με ποιες ακριβώς αρμοδιότητες, θα δούμε)  Η τοποθέτηση των Συντονιστών για να μπορούν να οργανώσουν το έργο τους θα έπρεπε να γίνει τουλάχιστον ένα μήνα πριν το άνοιγμα των σχολείων.

Οι Σχολικοί Σύμβουλοι στη θέση τους με την έναρξη του νέου σχολικού έτους

Αν  λάβουμε υπόψη και το άρθρο 20 των μεταβατικών διατάξεων  του 4547/2018   ότι  οι Σχολικοί Σύμβουλοι   (που καταργούνται) συνεχίζουν να ασκούν τις αρμοδιότητές τους έως την επιλογή και τοποθέτηση των Οργανωτικών Συντονιστών των ΠΕ.Κ.Ε.Σ.  τότε, και σύμφωνα με τα παραπάνω που αναφέρθηκαν, είναι σχεδόν σίγουρο ότι ο Σεπτέμβρης θα βρει τους Σχολικούς Συμβούλους στη θέση τους κάτι που θα δημιουργήσει χιονοστιβάδα διοικητικών προβλημάτων, αντιφάσεων και αδικιών  που το fresh-education.gr θα αναφέρει σε επόμενη δημοσίευση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου: Αλλάζει το χρονοδιάγραμμα επιλογής

Δείτε επίσης

Τα “Τέμπη” των υπηρεσιακών συμβουλίων επιλογής στελεχών…

Διάδωσέ το Τα “Τέμπη” των υπηρεσιακών συμβουλίων (επιλογής στελεχών) , οι συνεντεύξεις και η υπηρεσιακή …

9 Σχόλια

  1. Αστειότητες. Οι σχολικοί σύμβουλοι περιττεύουν όλως διόλου. Στην μεν έναρξη στέλνουν ένα ανούσιο μήνυμα – ευχολόγιο (ΑΝ το θυμηθούν και αυτό) και πέραν τούτου ουδέν. Στο δε υπόλοιπο της χρονιάς δεν προσφέρουν απολύτως τίποτε. Είναι ο ορισμός του αργόμισθου, χαραμοταϊσμένου μανδαρίνου, που επειδή υπάρχει το πόστο και η σφραγίδα, δεν λένε να μας απαλλάξουν από την παρασιτική παρουσία τους. Μου θυμίζουν τα χαρτόσημα, που έπρεπε κάποτε να επικολλώνται σε συμβόλαια, επικυρωμένα αντίγραφα και άλλα δημόσια έγγραφα. Σκέτη φύρα!

    • Όλα όσα γράφεις “Ελεύθερε”, αποδεικνύουν την εμπάθεια που αποπνέουν πολλοί συνάδελφοι στο σώμα των εκπαιδευτικών. Όλοι εκείνοι δηλαδή που δεν αντέχουν να τους υποδεικνύουν το πρέπον, να τους συμβουλεύουν, να τους επιμορφώνουν, να τους προτείνουν και γιατί όχι να αξιολογείται το έργο τους. Για τέτοιους εκπαιδευτικούς φυσικά και δεν είναι απαραίτητος κανένας θεσμός σχολικού συμβούλου, αλλά ούτε και συντονιστή. Αυτή η “κάστα” εκπαιδευτικών αρέσκεται μάλλον στην αναρχία, στην ασυδοσία και προτιμά να δρα ανεξέλεγκτα. Χωρίς να ακολουθεί αναλυτικά προγράμματα, χωρίς να συμμορφώνεται με νόρμες, χωρίς να ενδιαφέρεται για νέες θεωρίες. Γι’ αυτούς τους εκπαιδευτικούς ισχύουν απλά τα: ”η θεωρία απέχει πολύ από την πράξη”, “τι τους θέλουμε τους αργόμισθους συμβούλους;” και “δε χρειαζόμαστε κεχαγιάδες στο κεφάλι μας”… Είναι εμφανές ότι κάτι φοβούνται. Τι άραγε; Μήπως οι ίδιοι δεν ανταποκρίνονται επαρκώς και άξια στο έργο τους, οπότε στρέφουν αλλού την προσοχή; Κρίνουν τους άλλους, για να μη κριθούν εκείνοι;
      Από κάτι τέτοιες ιδεοληψίες γέμισε με παράσιτα η Παιδεία και πάει πίσω… Και σε κάτι τέτοιους βρίσκουν στήριγμα τέτοια νομοσχέδια. Αλλά επειδή η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών έχει ακόμα αξιοπρέπεια, δεν θα επιτρέψει να εγκαθιδρυθεί αυτό το σκηνικό αναρχίας. Σύντομα θα είναι παρελθόν και θα δικαιωθούν όσοι δέχονται αυτόν τον άδικο και προσβλητικό πόλεμο από συναδέλφους.

      • Είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού και διδακτορικού διπλώματος. Δεν ανέχομαι να έχω προϊσταμένους πρόσωπα γλοιώδη, αναξιοκρατικώς προαχθέντα και κατωτέρας μορφώσεως, όπως όλοι οι σύμβουλοι που γνώρισα μέχρι στιγμής αφ’ ότου διορίστηκα κατόπιν επιτυχίας μου στον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ του 2000.

        Δεν καταδέχομαι, μολονότι δικαιούμαι φυσικά, να καταλάβω μία θέση αργομισθίας για να ελέγχω… «νόρμες»*.

        Ό,τι και να γίνει, σας έχει καταλάβει ο κόσμος. Δεν προσφέρετε τίποτε, διαβιοίτε παρασιτικώς και επειδή δεν αξίζετε ούτε εμπνέετε σεβασμό, θέλετε να ενδυθείτε την λεοντή του επιθεωρητού για να σας φοβούνται, ενώ είναι βέβαιον πως αν υπήρχε αξιοκρατία, π.χ. γραπτός διαγωνισμός με καλυμμένα ονόματα, δεν θα είχατε διοριστεί καν.

        Aν σας απέμεινε ίχνος αξιοπρεπείας ως εκπαιδευτικού, παραιτηθείτε αμέσως και εργασθείτε επί τέλους, έστω και για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια. Αλλά τί λέω; Όχι απλώς φοβάσθε, τρέμετε να μπείτε σε τάξη. Γι’ αυτό και συγκεντρώσατε κάποια τυπικά, άνευ αντικρύσματος χαρτιά, όχι για να τα χρησιμοποιήσετε και να γίνετε καλλίτεροι δάσκαλοι/καθηγητές, αλλά για να μη συμβεί το μοιραίο – Θεός φυλάξοι!- και εξακολουθείτε να διδάσκετε μέχρι να βγείτε στην σύνταξη. Αυτή είναι η γυμνή αλήθεια και ενδομύχως το γνωρίζετε και ο ίδιος/η ίδια.

        * Αυτή η λέξη δεν υπάρχει στο λεξιλόγιό μου της ελληνικής.

        • ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ
          ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΩΣΤΕ ΝΕΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΦΡΕΣΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ. ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ;
          ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΣΟ ΤΟΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΕΛΕΓΧΟ, ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, Ο Υ/Δ, Η ΔΙΔΕ, ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ. Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΕΝΑ ΚΡΙΤΙΚΟ ΜΑΤΙ ΩΣΤΕ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΓΚΥΡΗ ΓΝΩΜΗ, ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΝΑΣΤΟΧΑΖΕΤΑΙ ΤΗ ΔΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ.
          ΕΙΜΑΙ ΜΑΧΙΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΕΠΙ 29 ΕΤΗ, ΕΧΩ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΕΑΠ ΚΑΙ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, ΔΙΑΘΕΤΩ Ph.D. και ΜSc, ΕΘΕΣΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΠΑΘΕΙΑ. ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΘΑ ΓΥΡΙΣΩ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΕ ΤΙΜΗ ΑΝ ΚΡΙΘΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΝΥΠΟΛΗΠΤΟΣ ΚΑΙ ΜΗ ΧΡΗΣΙΜΟΣ. ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΠΟΠΝΕΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΣΥΜΦΩΝΩ: Η ΤΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΜΕΡΑΚΙ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΝΔΑΡΙΝΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ

  2. Ελεύθερος, απλά respect!Η πραγματικότητα καταγεγραμμένη, όπως ακριβώς αποτυπώνεται στα μάτια των ΜΑΧΙΜΩΝ εκπαιδευτικών!

  3. ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΕΛΕΥΘΕΡΕ
    ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΩΣΤΕ ΝΕΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΦΡΕΣΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ. ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ;
    ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΣΟ ΤΟΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΕΛΕΓΧΟ, ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, Ο Υ/Δ, Η ΔΙΔΕ, ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ. Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΕΝΑ ΚΡΙΤΙΚΟ ΜΑΤΙ ΩΣΤΕ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΓΚΥΡΗ ΓΝΩΜΗ, ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΝΑΣΤΟΧΑΖΕΤΑΙ ΤΗ ΔΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ.
    ΕΙΜΑΙ ΜΑΧΙΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΕΠΙ 29 ΕΤΗ, ΕΧΩ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΕΑΠ ΚΑΙ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, ΔΙΑΘΕΤΩ Ph.D. και ΜSc, ΕΘΕΣΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΠΑΘΕΙΑ. ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΘΑ ΓΥΡΙΣΩ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΕ ΤΙΜΗ ΑΝ ΚΡΙΘΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΝΥΠΟΛΗΠΤΟΣ ΚΑΙ ΜΗ ΧΡΗΣΙΜΟΣ. ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΠΟΠΝΕΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΣΥΜΦΩΝΩ: Η ΤΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΜΕΡΑΚΙ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΝΔΑΡΙΝΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ

  4. Αγαπητέ ελεύθερε,
    όπως ακριβώς απαξιώνεις τους συμβούλους, ως κατώτερους και μολυβοσπρώχτες, έτσι ακριβώς απαξιώνουν εσένα και εμένα οι γονείς. Είμαστε άσχετοι, απολιθωμένοι και δεν χρησιμεύουμε σε τίποτα, είμαστε αναγκαίο κακό και απλά υπάρχουμε για να δικαιολογούμε το μισθό μας, ενώ τα παιδιά ενδιαφέρονται μόνο για το φροντιστήριο.
    Επίσης μας κατηγορούν για τα ίδια πάνω κάτω, όλοι οι …. αδιόριστοι εκπαιδευτικοί, σαν έναν που συνάντησα προχτές που περιέγραφε με μεγάλη στεναχώρια μερικούς πρώην καθηγητές του τελειώνοντας με την ερώτηση “τι παραπάνω έχει αυτός ο άχρηστος από εμένα που κάνει οτι δουλεύει και πληρώνεται;”
    Άχρηστοι σύμβουλοι υπάρχουν, άριστοι σύμβουλοι υπάρχουν επίσης, όπως και καθηγητές, μαθητές, βουλευτές, υπουργοί κ.α.

    • ΚΑΘΕ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΜΕ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΦΩΝΕΣ ΚΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΓΙΑΤΙ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ “ΑΝΗΚΟΥΝ” ΣΕ ΓΟΝΕΙΣ-ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ…

  5. Εγώ για τον “ΕΛΕΥΘΕΡΟ” έχω μια φράση να πω: όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια!”
    Έτσι δεν είναι αγαπητέ που όλα τα ισοπεδώνεις;Και ποιος σου είπε ότι η τάξη είναι φόβητρο;Και ποιος είσαι εσύ που θα μας πεις αν χρειάζεται ο σύμβουλος ή όχι; Και κάτι άλλο. Οι σύμβουλοι αξιολογούνται. Εσύ αξιολογήθηκες ποτέ; Ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να λες όσα λες έτσι αυθαίρετα;Γιατί οποιοσδήποτε μπορεί να πει και για σένα.Γεμίσαμε με αδαείς πια…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *