ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νομοσχέδιο – Κεραμέως: Οι δύο αλλαγές που βλέπει θετικά η Υπουργός

Διάδωσέ το

Απαντήσεις της Υπουργού Παιδείας στη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής σήμερα, κατά τη διαδικασία ακρόασης των φορέων για το νομοσχέδιο της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών

Σχετικά με τις παρατηρήσεις που έκανε η Ένωση Διευθυντών (διαβάστε εδώ τις παρατηρήσεις), η υπουργός είπε:

Ήταν χρήσιμες οι επισημάνσεις σας για τα νέα καθηκοντολόγια και συμφωνούμε απόλυτα και θα δρομολογηθούν άμεσα και επίσης θα λάβουμε υπόψη μας τη θέση σας για τη σύνθεση του Σχολικού Συμβουλίου”

Επίσης για τη θέση της Ένωσης Διευθυντών σχετικά με την ανάγκη γραμματειακής υποστήριξης στα σχολεία η υπουργός εξέφρασε την κατανόησή της για το θέμα και ανέφερε ότι:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

“σε κάθε σχολείο που πηγαίνουμε υπάρχουν τέσσερα αιτήματα που γίνονται, για γραμματέα, σχολικό ψυχολόγο, κοινωνικό λειτουργό και νοσηλευτή. Αυτοί είναι τέσσερις άνθρωποι και αν υπολογίσει κανείς όλες τις σχολικές μονάδες μιλάμε για πάνω από 50.000 θέσεις”.

Απαντώντας στην Ένωση Διευθυντών ότι αυξημένες αρμοδιότητες απαιτούν αυξημένη ενίσχυση, η υπουργός είπε ότι:   

Για αυτό υπάρχει αύξηση επιδόματος στους διευθυντές σχολείων, θεσμοθέτηση υποστηρικτικών οργάνων στους Διευθυντές, ανάθεση καθηκόντων στους εκπαιδευτικούς από τον Διευθυντή.

Πηγή: Fresh -education για όσους θέλουν να αντιγράψουν

Κεραμέως: Οι τρεις τρόποι για να βγει η δουλειά από Διευθυντές: Ανάθεση εξωδιδακτικών καθηκόντων, αύξηση επιδόματος και υποστηρικτικά όργανα

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *