ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κωδικοί δημόσιας διοίκησης: Έκδοση για υπηρεσιακά καθήκοντα

Διάδωσέ το

 

«Κωδικοί δημόσιας διοίκησης: Έκδοση για υπηρεσιακά καθήκοντα» είναι ο φερόμενος τίτλος του παρόντος δελτίου για εκπαιδευτικούς και δημοσίους υπαλλήλους, που ετοίμασε το κανάλι “Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα” και ανήρτησε στον διαδικτυακό του χώρο στο YouTube, ενώ εκφωνήτρια είναι αυτή τη φορά η Δασκάλα Χαρίκλεια Μαγαλιού. Το δελτίο θα βρίσκεται εφεξής μόνιμα και διαθέσιμο σε αυτόν ανά πάσα στιγμή, όπως και σχεδόν 1.100 ακόμα δελτία, με ειδήσεις της ιστοσελίδας Fresh Education.

 

Εντοπίστε τον διαδικτυακό χώρο του καναλιού εδώ και κάντε εγγραφή

Αν θέλετε να ακολουθήσετε τη σελίδα του καναλιού στο Facebook πατήστε εδώ

 

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την έκδοση κωδικών δημόσιας διοίκησης για την άσκηση υπηρεσιακών καθηκόντων, παρακολουθήστε το βίντεο:

Εργασία και χαρά…(;) Αυξάνονται τα «παιδιά με το κλειδί»
“αυξάνονται τα «παιδιά με το κλειδί», ενώ το σχολείο τρέχει να προλάβει τους ρυθμούς της οικονομίας, θεσμοθετώντας όλο και περισσότερες ώρες παραμονής τους στους χώρους του και μάλιστα συχνά χωρίς τις κατάλληλες υποστηρικτικές υποδομές”
Εργασία και χαρά…(;)
Παπανικολάου Χρήστος
Στις παρελθούσες δεκαετίες η «κλίση στα Γράμματα» εγγυόταν σε κάποιον βαθμό την κοινωνική ανέλιξη του ατόμου, ακόμη κι αν προερχόταν από οικογενειακό περιβάλλον μη στατιστικώς σημαντικό ως προς την προοπτική σπουδών και αντίστοιχης μελλοντικής εργασίας με υψηλό κύρος και ανάλογες υλικές απολαβές.
Προϊόντος του χρόνου αυτή η πραγματικότητα μετέπεσε σε επίφαση, αργότερα σε εξόφθαλμη ανισότητα και σήμερα πια στην κυνική -έμμεση- ομολογία ότι οι σπουδές δεν είναι για όλους.
Το τελευταίο γίνεται εύκολα αντιληπτό από τις ευρωπαϊκές και εγχώριες συνταγές εκπαίδευσης, οι οποίες, όχι μόνο ανέχονται τον εκπαιδευτικό διεκπεραιωτισμό ως πρακτική, αλλά συχνά τον υποθάλπουν κιόλας, ενώ η ολοένα και σκληρότερη υπεισέλευση της ιδιωτικής οικονομίας στην τυπική εκπαίδευση καθιστά απαγορευτική την ιδέα ότι το σχολείο υπάρχει (και) ως μηχανισμός προαγωγής της κοινωνικής ισότητας και ισότητας ευκαιριών για κοινωνική κινητικότητα.
Στη σχολική επιτυχία/αποτυχία σημαίνοντα ρόλο έχει ο βαθμός και η ποιότητα της γονεϊκότητας. Ο χρόνος και η ποιότητά του που αφιερώνεται από τους γονείς στα παιδιά σχολικής ηλικίας επιδρά καθοριστικά και στον τρόπο που γίνεται αντιληπτή από αυτά η σχολική πραγματικότητα, αλλά και πώς αυτή μπορεί να προσπελάζεται επαρκώς/ικανοποιητικά. …Συνεχίστε το άρθρο εδώ…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …