Ιωαννέτα Δημουλή: Με “καινοτομίες” θέλουν να επικρατήσει μια λογική του “ή προσαρμόζεσαι ή φεύγεις”
Στο διαδικτυακό κανάλι “Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα” και μέσα από το νέο επεισόδιο της εκπομπής “Από το Βήμα του Αιρετού”, η Λαύρα Αργυροπούλου (ΠΕ 61 ΕΑΕ) συνομιλεί με την κ. Ιωαννέτα Δημουλή, υποψήφια Αιρετό στο ΠΥΣΠΕ Β’ Αθήνας, το ΑΠΥΣΠΕ Αττικής και στο ΚΥΣΠΕ, στις επικείμενες εκλογές με την παράταξη “Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών” Α/θμιας Εκπαίδευσης. Η καλεσμένη της εκπομπής υποψήφια Αιρετός ασκεί κριτική προς το ΥΠΑΙΘ και επισημαίνει εργασιακής φύσεως προβλήματα των εκπαιδευτικών, μονίμων / αναπληρωτών, ενώ τους καλεί να ψηφίσουν στις εκλογές και να αναδείξουν άξιους εκπροσώπους του κλάδου.
Επικοινωνήστε με το κανάλι στο ekpaideutikonendiapheronta@gmail.com και κάντε εγγραφήεδώ – Πατήστε και το καμπανάκι ώστε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες αναρτήσεις!
Βρείτε και ακολουθήστε τη σελίδα του καναλιού στο Facebook εδώ
Μη χάσετε τις τηλεσυζητήσεις του καναλιού “Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα”:
Κόπτσης: Ανακοίνωση σχετικά με φερόμενη ρατσιστική αντιμετώπιση μαθητή από διευθυντή σχολείου
Ο Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ κ. Α. Κόπτσης για φερόμενο περιστατικό σε σχολείο
Το Γραφείο του Γενικού Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κ. Αλεξάνδρου Κόπτση, εκδίδει την ακόλουθη ανακοίνωση: Μετά από ανάρτηση σε Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης σχετικά με φερόμενη ρατσιστική αντιμετώπιση μαθητή από διευθυντή σχολείου στο πλαίσιο του εορτασμού της 28ης Οκτωβρίου, το Υπουργείο Παιδείας προέβη άμεσα στη διερεύνηση του αναφερόμενου περιστατικού αλλά δεν εντοπίστηκε καμία σχετική αναφορά ή καταγγελία. Παράλληλα, υπήρξε επικοινωνία με τον αναφέροντα το περιστατικό στο Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης, αλλά ουδεμία πληροφορία δόθηκε για περαιτέρω διερεύνηση του περιστατικού. Εφόσον δοθεί οποιοδήποτε συγκεκριμένο στοιχείο για την εν λόγω αναφορά, θα κινηθούν αμέσως όλες οι διαδικασίες. Το Υπουργείο Παιδείας αγωνίζεται καθημερινά για ένα σχολείο συμπεριληπτικό, το οποίο παρέχει σε όλες και όλους ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση.