ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η χρήση του Portfolio: Εξ αποστάσεως επιμορφωτικό πρόγραμμα για εκπαιδευτικούς Γερμανικής Γλώσσας

Διάδωσέ το

έκθεση εσωτερικής αξιολόγησης

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και το Goethe-Institut Athen προγραμματίζουν την υλοποίηση του εξ αποστάσεως επιμορφωτικού προγράμματος με τίτλο «Η χρήση του Portfolio στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση».

Στο εξ αποστάσεως επιμορφωτικό πρόγραμμα καλούνται να συμμετάσχουν εκπαιδευτικοί Γερμανικής Γλώσσας ΠΕ07, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων, που διδάσκουν σε σχολεία των αντίστοιχων βαθμίδων και μονάδων κατά το τρέχον σχολικό έτος 2022-2023.

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα στοχεύει στην εξοικείωση των επιμορφούμενων με την αξιοποίηση του Portfolio/ePortfolio στη διδασκαλία της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας.

Η συνολική διάρκεια του προγράμματος είναι τριάντα δύο (32) ώρες, οκτώ (8) ώρες σύγχρονη εξ αποστάσεως επιμόρφωση και είκοσι τέσσερις (24) ώρες ασύγχρονη εξ αποστάσεως επιμόρφωση.

Οι ενδιαφερόμενοι/-ες καθηγητές/-τριες Γερμανικής Γλώσσας (ΠΕ07) θα μπορούν να υποβάλουν δήλωση συμμετοχής ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του Goethe-Institut Athen.

Οι συμμετέχοντες/-ουσες εκπαιδευτικοί θα είναι σε θέση μετά την ολοκλήρωση του επιμορφωτικού προγράμματος:
να σχεδιάζουν τη διδασκαλία τους σύμφωνα με συγκεκριμένους διδακτικούς στόχους και μέσα από τη συνεργασία τους με συναδέλφους και με ομάδες μαθητών/-τριών να είναι σε θέση να δημιουργούν ένα ανοικτό και ευέλικτο μαθησιακό περιβάλλον,

να δομούν τη διδασκαλία τους και να διαμορφώνουν το περιεχόμενό της και τις αντίστοιχες δραστηριότητες, σύμφωνα με τη διδακτική εμπειρία τους και να το προσαρμόζουν στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών/-τριών τους,

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

να επιλέγουν και να αξιοποιούν, σε συνεργασία με τους άλλους/-ες συμμετέχοντες/- ουσες, εναλλακτικές τεχνικές και μορφές διδασκαλίας, να τις αναστοχάζονται και να τις αξιολογούν.

Στο πλαίσιο αυτού του επιμορφωτικού προγράμματος οι συμμετέχοντες/-ουσες εκπαιδευτικοί:
επεξεργάζονται, αναλύουν και σχολιάζουν ποικίλες εργασίες, βίντεο, σενάρια διδασκαλίας και μάθησης, φύλλα αξιολόγησης με τη βοήθεια παραδειγμάτων και διδακτικών προτάσεων τόσο κατά τη διάρκεια του σύγχρονου όσο και του ασύγχρονου μέρους,

δημιουργούν σε συνεργασία με άλλους/-ες συμμετέχοντες/-ουσες υλικό, το οποίο παρουσιάζουν και συζητούν στην ομάδα έχοντας ως αφετηρία τις διδακτικές τους εμπειρίες, το σχολικό περιβάλλον καθώς και τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των μαθητών/τριών τους,

επαναπροσδιορίζουν μέσα από την εφαρμογή του portfolio τον ρόλο του εκπαιδευτικού στο πλαίσιο ενός μαθητοκεντρικού περιβάλλοντος μάθησης.

Μετά την ολοκλήρωση του επιμορφωτικού προγράμματος, οι συμμετέχοντες/-ουσες θα λάβουν κοινή από τους δύο συνεργαζόμενους φορείς βεβαίωση επιτυχούς παρακολούθησης.

Δείτε περισσότερα εδώ

Δείτε επίσης:

Διευθυντές σχολείων: Ποιο θέμα θα παρουσιάσουν όλοι οι υποψήφιοι στη συνέντευξη

Υπουργείο Παιδείας: Τα τέσσερα επιμορφωτικά προγράμματα για εκπαιδευτικούς σχ. έτους 2022-2023

 

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …