ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Β΄ φάση της επιμόρφωσης, ενδοσχολικής και εξ αποστάσεως εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής

Διάδωσέ το

επιμόρφωση

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών

Σε συνέχεια της από 18-01-2022 ανακοίνωσης για την εγγραφή και δήλωση μαθημάτων στο πλαίσιο της ασύγχρονης εξ αποστάσεως επιμόρφωσης που υλοποιεί το ΙΕΠ βάσει της υπ΄αρ. 21659 10/12/2021 Πρόσκλησης του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για υποβολή δήλωσης συμμετοχής στην ασύγχρονη εξ αποστάσεως επιμόρφωση μέσω ανοικτών διαδικτυακών μαθήματων (ΜOOCS) που υλοποιείται στο πλαίσιο της Δράσης 5 «επιμόρφωση, ενδοσχολική και εξ αποστάσεως, εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής» της Πράξης «Καθολικός σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού» με κωδικό ΟΠΣ (ΜΙS) 5001313, σας ενημερώνουμε πως η β΄ φάση επιμόρφωσης θα υλοποιηθεί από 28-3-2022 έως 15-05-2022 και οι εγγραφές θα ξεκινήσουν τη Δευτέρα 21-02-2022.

ΟΜΑΔΑ ΣΤΟΧΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

1.1. Ομάδα στόχου
Στην εξ αποστάσεως ασύγχρονη επιμόρφωση, σύμφωνα με την ως άνω αναφερόμενη επιμόρφωση, καλούνται να συμμετάσχουν εκπαιδευτικοί ειδικής και γενικής εκπαίδευσης, Συντονιστές/στριες Εκπαιδευτικού έργου, στελέχη εκπαίδευσης, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό των σχολικών μονάδων Γενικής και Ειδικής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και γονείς μαθητών/τριών με αναπηρία.

1.2. Τα διαθέσιμα ανοικτά online μαθήματα που περιλαμβάνονται στην πλατφόρμα είναι τα εξής:
1. Ευαισθητοποίηση μαθητών και ενηλίκων σε θέματα αποδοχής της αναπηρίας και της διαφορετικότητας και ανάπτυξη ενταξιακής κουλτούρας στο σχολείο
2. Ανάπτυξη κοινωνικών, συναισθηματικών δεξιοτήτων και δεξιοτήτων ζωής και αυτόνομης διαβίωσης για μαθητές/τριες με αναπηρία μέσω Κοινωνικών Ιστοριών
3. Εκπαίδευση μαθητών/τριών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος: Καλές πρακτικές για τη σχολική τους ένταξη
4. Εκπαίδευση μαθητών/τριών με προβλήματα προσοχής και συγκέντρωσης – Καλές πρακτικές για τη σχολική τους ένταξη
5. Η εκπαίδευση μαθητών/τριών με κινητική αναπηρία: ψηφιακές εφαρμογές και εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για την κοινωνική ζωή και την αυτόνομη διαβίωση
6. Η αξιοποίηση των εικαστικών στην εκπαίδευση μαθητών/τριών με αναπηρία Γ΄ έως ΣΤ΄ Δημοτικού
7. Εκπαίδευση τυφλών μαθητών/τριών στην κινητικότητα, στον προσανατολισμό και σε δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης
8. Προσαρμοσμένα μαθηματικά Ε΄ τάξης δημοτικού για μαθητές με αναπηρία
9. Εκπαίδευση τυφλοκωφών μαθητών/τριών μέσω της απτικής νοηματικής επικοινωνίας
10. Η διδασκαλία της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (ΕΝΓ) ως πρώτη γλώσσα για την Γ΄ Δημοτικού
11. Η διδασκαλία της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (ΕΝΓ) ως πρώτη γλώσσα για την Δ΄ Δημοτικού
12. Εκπαίδευση στη διδασκαλία για την ανάγνωση και γραφή Braille
13. Η παιδαγωγική αξιολόγηση στο πλαίσιο της ειδικής και ενταξιακής εκπαίδευσης

 

2. ΦΑΣΕΙΣ-ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ

Η εν λόγω επιμόρφωση προβλέπεται να υλοποιηθεί σε τρεις φάσεις.

Μετά την ολοκλήρωση της α΄ φάσης θα ακολουθήσει η β΄ φάση επιμόρφωσης από 28-03-2022 έως 15-05-2022

Η γ΄ φάση επιμόρφωσης προβλέπεται να υλοποιηθεί από το 2ο δεκαήμερο Μάϊου έως 1ο δεκαήμερο Ιουλίου 2022 και θα ακολουθήσει σχετική ανακοίνωση
Σε κάθε φάση ο/η κάθε συμμετέχοντας/ουσα μπορεί να παρακολουθήσει, κατόπιν εγγραφής στο Μητρώο του ΙΕΠ και στη συνέχεια δήλωσης μαθημάτων στην πλατφόρμα του ΙΕΠ, έως και τέσσερα (4) μαθήματα ταυτόχρονα και όχι περισσότερα. Με την ολοκλήρωση των τριών (3) φάσεων παρέχεται η δυνατότητα σε όλους/ες να παρακολουθήσουν, εφόσον το επιθυμούν, το σύνολο των μαθημάτων που καλύπτουν σφαιρικά τα βασικά αντικείμενα της ειδικής και συμπεριληπτικής εκπαίδευσης.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Διαβάστε επίσης:

ΣΑΚΕΑ: Δωρεά σε συνεργασία με όμιλο UNESCO στα σχολεία της Β Εύβοιας

“Στενές επαφές” εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων προτείνει το ΙΕΠ για να γίνει η αξιολόγηση

Δείτε επίσης

Τεχνητή νοημοσύνη, προκλήσεις και προβληματισμοί: webinar Θεολόγων εκπαιδευτικών

Διάδωσέ το Τεχνητή νοημοσύνη, προκλήσεις και προβληματισμοί Επιμορφωτικό webinar Θεολόγων εκπαιδευτικών Στερεάς, Θεσσαλίας, Μακεδονίας  Συνεχίζονται …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *