ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Επιβράβευση Kεραμέως: “Στελεχομόρια” αδιακρίτως στους εκπαιδευτικούς

Διάδωσέ το

“Αξιολογούμε σημαίνει καταγράφουμε, μελετάμε, επιβραβεύουμε και βελτιώνουμε. Αν το αποτέλεσμα της αξιολόγησης είναι θετικό τότε αποτελεί μοριοδοτούμενο κριτήριο για να γίνεις διευθυντής σχολείου, για να γίνεις διευθυντής εκπαίδευσης, για να ανέλθεις στην ιεραρχία της εκπαίδευσης”, είπε η υπουργός Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως σήμερα 27.7.21 στη βουλή. Δηλαδή και κάποιος εκπαιδευτικός να μην θέλει  να γίνει στέλεχος της εκπαίδευσης, αλλά θέλει να διδάσκει και να βρίσκεται κοντά στους μαθητές, θα παίρνει τα “στελεχομόρια” και θα τα αποθηκεύει ως επιβράβευση και ανάμνηση της θετικής του αξιολόγησης . Αδιακρίτως “στελεχομόρια” λοιπόν σε όλους τους εκπαιδευτικούς προβλέπει το νομοσχέδιο Κεραμέως. Περισσότερα για τον αποκλεισμό των εκπαιδευτικών από την προωθημένη μισθολογική εξέλιξη διαβάστε εδώ

Σημεία της ομιλίας της υπουργού Παιδείας στην Ολομέλεια της Βουλής, σήμερα 27/7, κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις»

Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δεν είναι μόνο επιτακτική ανάγκη αλλά απαίτηση της κοινωνίας. Περισσότεροι από  3 στους 4 πολίτες, πάνω από το 75%  επιθυμούν την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Είναι μια κοινή πρακτική που εφαρμόζεται στο 90% των  ευρωπαϊκών χωρών με εξαιρέσεις την Ελλάδα, την Τουρκία, Ισλανδία , Μάλτα. Δεν είναι δυνατόν να συζητάμε αν η αξιολόγηση θα βελτιώσει το εκπαιδευτικό μας σύστημα. Επί δεκαετίες οι απόπειρες αξιολόγησης προσέκρουαν σε ιδεοληψίες, τώρα όμως οι συνθήκες έχουν ωριμάσει και η πολιτική και κοινωνική βούληση είναι δεδομένη. Προχωράμε λοιπόν σύμφωνα με τις προεκλογικές μας δεσμεύσεις στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών μας. Αξιολογούμε σημαίνει καταγράφουμε, μελετάμε, επιβραβεύουμε και βελτιώνουμε. Αν το αποτέλεσμα της αξιολόγησης είναι θετικό τότε αποτελεί μοριοδοτούμενο κριτήριο για να γίνεις διευθυντής σχολείου, για να γίνεις διευθυντής εκπαίδευσης, για να ανέλθεις στην ιεραρχία της εκπαίδευσης. Αν το αποτέλεσμα της αξιολόγησης δεν είναι θετικό, τότε προβλέπεται επιμόρφωση επιπλέον της οριζόντιας επιμόρφωσης που παρέχεται σε όλους τους εκπαιδευτικούς μας. Εισάγουμε και την αξιολόγηση των στελεχών και ο στόχος μας είναι να δούμε πώς ανταποκρίνεται ένα στέλεχος στην αποστολή που του έχει ανατεθεί και αν το αποτέλεσμα είναι θετικό θα αποτελεί μοριοδοτούμενο κριτήριο. Αν το αποτέλεσμα είναι αρνητικό, τότε εκεί προβλέπεται αντικατάσταση

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Αποκεντρώνουμε αρμοδιότητες από τη Βουλή, από το Υπουργείο, από το ΙΕΠ και τις δίνουμε εκεί που κτυπά η καρδιά της εκπαίδευσης, στο σχολείο. Εμπιστευόμαστε το εκπαιδευτικό μας προσωπικό και τα στελέχη μας δίνοντας κίνητρα αλλά και εργαλεία για βελτίωση. Εισάγουμε ένα σύστημα αξιολόγησης με στόχο την ανατροφοδότηση και την αναβάθμιση. Δίνουμε στο δημόσιο σχολείο τη θέση που του αξίζει και από ουραγοί γινόμαστε οδηγοί των εξελίξεων. Με τα εργαστήρια δεξιοτήτων να διακρίνονται πανευρωπαϊκά για την πρωτοπορία τους ως καλή εκπαιδευτική πρακτική. Το σχολείο που θα ανοίξει τον Σεπτέμβρη θα είναι το ίδιο. Θα έχει 11.700 νέους μόνιμους εκπαιδευτικούς στη γενική εκπαίδευση, τους πρώτους διορισμούς που έγιναν μετά από 12 ολόκληρα χρόνια και σε συνέχεις των 4.500 διορισμών στην ειδική αγωγή. Συνολικά στα 2 πρώτα χρόνια της κυβέρνησης του Κ. Μητσοτάκη 16.200 διορισμοί στην εκπαίδευση.

Ποιος θέλει να γίνει διευθυντής σχολείου για ψίχουλα και να πάθει βλάβη η υγεία του

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *