ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ποιος θέλει να γίνει διευθυντής σχολείου για ψίχουλα και να πάθει βλάβη η υγεία του

Διάδωσέ το

“Ποιος θέλει να γίνει διευθυντής σχολείου για ψίχουλα και να πάθει βλάβη η υγεία του με αυτά που θα τραβάει”,  αναφέρει πολύ σωστά ένας προβληματισμένος εκπαιδευτικός σε δημοσίευσή του σε κοινωνικό δίκτυο.

Επειδή τις τελευταίες ημέρες, είναι της μόδας να παρουσιάζονται,  για την τεκμηρίωση θέσεων, έρευνες του κιλού και του τηλεφώνου, καλό είναι να διαβαστεί ενδεικτικά μία από τις πολλές εκπαιδευτικές έρευνες με ανάλυση περιεχομένου που υπάρχει εδώ, για τα ήδη “τρελά” καθήκοντα που έχουν οι Διευθυντές, προ νομοσχεδίου δηλαδή.

Η υπουργός Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως όμως, στην επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, εμμέσως εμφανίστηκε σίγουρη για την προθυμία των Διευθυντών Σχολείων να αναλάβουν τα νέα τους καθήκοντα, απαντώντας σε σχετική ερώτηση  στην Ένωση Διευθυντών Σχολείων, για τις αυξημένες αρμοδιότητες των διευθυντών σχολείων.

Η υπουργός Παιδείας, στην απάντησή της, σημείωσε  ότι η ανάθεση εξωδιδακτικών καθηκόντων, η αύξηση επιδόματος (ενδεικτικά 25 ευρώ για ένα εξαθέσιο σχολείο) και η θεσμοθέτηση υποστηρικτικών οργάνων, είναι τρεις από τους τρόπους που θα διευκολυνθεί η εργασία του Διευθυντή. Όμως υποσχέσεις για μείωση διδακτικού ωραρίου και γραμματειακή υποστήριξη δεν έδωσε. Αυτό που υπόσχεται όμως απλόχερα είναι μόνο μόρια στους εκπαιδευτικούς που  θέλουν να γίνουν στελέχη εκπαίδευσης. Διαβάστε εδώ γιατί σκέφτονται να μοιράζουν μόρια στους εκπαιδευτικούς και εδώ γιατί   αποκλείουν από την προωθημένη μισθολογική εξέλιξη τους εκπαιδευτικούς

Παράλληλα σε άλλη τοποθέτησή της στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων δηλώνει ότι η γραφειοκρατία  στα σχολεία θα μειωθεί, τονίζοντας ότι “με διατάξεις προσπαθούμε να αποκεντρώσουμε εξουσίες προς όφελος των σχολείων”.

Το fresh-education.gr όμως λαμβάνει  διαφορετικά μηνύματα από στελέχη και εκπαιδευτικούς για τη διαδικασία αξιολόγησης και αυτοαξιολόγησης που έχουν περάσει στα σχολεία τους ( Πειραματικά),  στο πρόσφατο παρελθόν. Τα μηνύματα αυτά λένε ότι η δουλειά είναι μεγάλη. Ο εργασιακός χρόνος δεν θα επαρκεί και η δουλειά θα πηγαίνει σπίτι και για εκπαιδευτικούς και για διευθυντές.

Από την άλλη,  Διευθυντές σχολείων με τους οποίους επικοινώνησε το fresh -education, δηλώνουν ότι βρίσκονται σε μια στάση αναμονής , φανερά προβληματισμένοι για τη διαχείριση των συγκρούσεων που είναι ορατές στη σχολική τους μονάδα, αλλά και του όγκου της δουλειάς που τους περιμένει. Οι ίδιοι σημειώνουν ότι  η υπουργός πιστεύει ότι με την αύξηση “ψίχουλα”  η “δουλειά” θα γίνει. “Βλέπουμε και κάνουμε” λένε κάποιοι, ενώ  άλλοι ήδη έχουν αρχίσει να σκέφτονται και την παραίτηση από τη θέση.

Η υπουργός κα Νίκη Κεραμέως, πρέπει όλα αυτά να τα λάβει υπόψη της για να μην βρεθεί προ εκπλήξεων τον Σεπτέμβρη και χαλάσουν τα σχέδιά της. Ήδη χάλασαν τα σχέδιά της πρόσφατα, όταν υποσχόταν στους γονείς πλατφόρμα αξιολόγησης σχολείων, η οποία δεν εμφανίστηκε ποτέ. Διαβάστε εδώ σχετικά με την άφαντη πλατφόρμα

Το “πλεονέκτημα” να κατατεθεί το νομοσχέδιο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών εν μέσω θέρους, για να μην υπάρχουν αντιδράσεις και να περάσει εύκολα, είναι ταυτόχρονα και μειονέκτημα γιατί δεν μπορούν να αποτυπωθούν οι σκέψεις των εκπαιδευτικών και στελεχών. Ο Σεπτέμβρης είναι πολύ κοντά…

Νομοσχέδιο – Βουλή: Παρατηρήσεις για την Επιλογή Υποδιευθυντών

Δείτε επίσης

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Διάδωσέ το Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ είχε το Διοικητικό Συμβούλιο των Συμβούλων …

Πρώτο σχόλιο

  1. Σιγά ρε μόρτη που είναι ψίχουλα τα 300€ τον μήνα με 8ωρο στην τάξη (και αν)! Χαμός θα γίνει και πάλι, απλά φοβούνται οι παλιοί ότι θα χάσουν την καρέκλα από νέους με προσόντα και θα αναγκαστούν να γυρίσουν στην τάξη (και να αξιολογηθούν)…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *