ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Εξετάσεις μαθητών με Παράλληλη Στήριξη ή που φοιτούν σε Τμήμα Ένταξης (έγγραφο)

Διάδωσέ το

Εξετάσεις μαθητών με Παράλληλη Στήριξη ή που φοιτούν σε Τμήμα Ένταξης  

Έγγραφο για τη συνεργασία εκπαιδευτικών ειδικής (παράλληλης  ή τμημάτων ένταξης) και γενικής αγωγής απέστειλε στα σχολεία ευθύνης του ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Ειδικής Αγωγής & Ενταξιακής Εκπαίδευσης του 4ου ΠΕΚΕΣ Αττικής Μουταβελής Ανδριανός

Αναλυτικά το έγγραφο

Η Παιδαγωγική Ψυχολογία δίνει έμφαση στον διαφορετικό τρόπο μάθησης και πρόσβασης στη γνώση. Κάθε μαθητής είναι ξεχωριστός κι ένας μαθητής με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι περισσότερο ξεχωριστός.
Ταυτόχρονα, η Πολιτεία μας, υποστηρίζει έντονα την ένταξη των μαθητών μας με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (εεα), ενισχύοντας διαρκώς τα Τμήματα Ένταξης και τις Παράλληλες Στηρίξεις.
Οι ανωτέρω συνάδελφοι, συχνά, σε ένα ασταθές, πολύ δύσκολο για αυτούς εργασιακό περιβάλλον, υποστηρίζουν τους μαθητές με εεα προσπαθώντας να αμβλύνουν δυναμικές συμπεριφορές και να ενισχύσουν ταυτόχρονα το γνωστικό.

Είναι εκπαιδευτικοί με ισότιμη θέση στις σχολικές μας μονάδες και εμείς τους αξιώνουμε με το αυτονόητο. Τη δυνατότητα δηλαδή να έχουν λόγο στο σύνολο της εκπαιδευτικής διαδικασίας των μαθητών τους.
Είναι εξαιρετικά σημαντικό και για αυτό τους παρακαλούμε, τους υπενθυμίζουμε, να συμμετέχουν στα πλαίσια των διδακτικών τους καθηκόντων κι όπου ο χρόνος τους το επιτρέπει και στις εξετάσεις των μαθητών τους, γραπτές ή προφορικές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Διαγωνισμός εκπαιδευτικών για μεταπτυχιακές σπουδές με υποτροφία στο εξωτερικό

Οι εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης και Τμημάτων Ένταξης, από κοινού με τον/τους εκπαιδευτικό/κούς της γενικής αγωγής, θα συνδιαμόρφωνουν το σύνολο του τρόπου και των δοκιμίων εξετάσεων, γραπτών/προφορικών δοκιμασιών, ολιγόλεπτων, ωριαίων, καθώς και αυτών των προαγωγικών και απολυτήριων εξετάσεων.
Έτσι, ως διαδικασία, παρακαλούμε μια οποιαδήποτε εξέταση, να συζητείτε αρκετά νωρίτερα, να συνδιαμορφώνεται ισότιμα (εκπαιδευτικοί της γενικής και ειδικής αγωγής) πριν αποδοθεί στην τάξη, στο τμήμα και στον κάθε μαθητή με εεα ξεχωριστά.

Ένας κυρίαρχος στόχος, πλέον, του εκπαιδευτικού μας συστήματος είναι ο περιορισμός της μαθητικής διαρροής, που πλήττει πρωτίστως τους μαθητές με εεα. Κι έτσι, η παιδαγωγική μας προσέγγιση στο καθημερινό μάθημα και στις εξετάσεις είναι “να πιάσουμε τους μαθητές μας καλούς”. Να δώσουμε σε όλους τη δυνατότητα να πετύχουν! Παρακαλούμε έτσι, να δημιουργείτε από κοινού, διαβαθμισμένα θέματα εξετάσεων που θα δίνουν δυνατότητα βιωμάτων επίτευξης και προόδου για όλους τους μαθητές, με έμφαση αυτούς με εεα.

Εξετάσεις χωρίς τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών που η Πολιτεία όρισε να υποστηρίζουν τον μαθητή, αποτελούν στέρηση της προσβασιμότητας του γνωστικού αγαθού, η οποία με τη σειρά της αποτελεί διάκριση κατά της Αναπηρίας και είναι κάθετα αντίθετη με τη δεοντολογία της Εκπαίδευσής μας.

“Εξετάσεις μαθητών με Παράλληλη Στήριξη ή που φοιτούν σε Τμήμα Ένταξης”

Υλικό ειδικής αγωγής από τον Συντονιστή κ. Μπότσα Γεώργιο

Οι αρχές της παράλληλης στήριξης(Τοζακίδης Ανανίας, Σχ. Σύμβουλος Ειδ. Αγωγής)

Προβλήματα στην Παράλληλη Στήριξη αναφέρει η έκθεση του Συνηγόρου του Πολίτη

 

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …

Πρώτο σχόλιο

  1. Καλό θα ήταν να έστελνε κάτι αντίστοιχο το υπουργείο σε όλη την Ελλάδα γιατί δυστυχώς υπάρχει μεγάλη ανισότητα. Καποια σχολεία με εκπαιδευτικούς χαρισματικούς κοντα στα παιδιά το εφαρμόζουν ήδη, ενώ άλλα ζουν οχι στο Μεσαίωνα αλλά στη ναζιστική γερμανία. Τα έχουμε ζήσει και τα δύο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *