ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Εκπαιδευτικοί: Υπηρεσιακά συνεπείς μόνο όσοι θα συμμετέχουν στην αυτοαξιολόγηση

Διάδωσέ το

Εκπαιδευτικοί – Yπηρεσιακή  συνέπεια  και επάρκεια

Ένα από τα κριτήρια αξιολόγησης της υπηρεσιακής συνέπειας και επάρκειας του εκπαιδευτικού, το οποίο αξιολογείται  από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας και τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης,  είναι και η ενεργός συμμετοχή  του στην αυτοαξιολόγησή της σχολικής μονάδας.

Ειδικότερα, στη παρ. 4 του άρθρου 63 του νομοσχεδίου “Αναβάθμιση του σχολείου και ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών” προβλέπεται ότι ο εκπαιδευτικός αξιολογείται ως προς την υπηρεσιακή του συνέπεια και επάρκεια τεκμηριωμένα από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας και τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης και για την  ενεργό  συμμετοχή του στην οργάνωση της σχολικής μονάδας και στις διαδικασίες συλλογικού προγραμματισμού και εσωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και του προσφερόμενου εκπαιδευτικού έργου.

Αναλυτικά η παρ.4 του άρθρου 63 του νομοσχεδίου

“Όσον αφορά στο πεδίο Β, η υπηρεσιακή συνέπεια και η επάρκεια του εκπαιδευτικού αξιολογούνται τεκμηριωμένα από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας και τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης, με βάση τα εξής κριτήρια:

α) Συνέπεια και ενδιαφέρον κατά την εκτέλεση των υπαλληλικών υποχρεώσεών του: Αξιολογούνται η συνέπεια του εκπαιδευτικού κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του και η ανταπόκρισή του στο θεσμοθετημένο πλαίσιο λειτουργίας της σχολικής μονάδας, όπως η τήρηση του ωραρίου, η έγκαιρη προσέλευση στο μάθημα, η ενεργός συμμετοχή στις συνεδριάσεις του συλλόγου διδασκόντων, η αποτελεσματική διεκπεραίωση εργασιών που του αναθέτει η διεύθυνση της σχολικής μονάδας, όπως οι εργασίες γραφείου, η ενεργός συμμετοχή στις εκδηλώσεις του σχολείου και η συμβολή του στην εύρυθμη λειτουργία του.

β) Ενεργός συμμετοχή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας και στην αυτοαξιολόγησή της: Αξιολογούνται η ανάληψη πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της λειτουργίας της σχολικής μονάδας, το ενδιαφέρον για τα ζητήματα του σχολείου, η ενεργός συμμετοχή στην καθημερινότητα της σχολικής ζωής, η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, η ενεργός συμμετοχή στην οργάνωση της σχολικής μονάδας και στις διαδικασίες συλλογικού προγραμματισμού και εσωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και του προσφερόμενου εκπαιδευτικού έργου.

γ) Συνεργασία με τους συναδέλφους: Αξιολογείται η συνεργασία με τον Διευθυντή και τους συναδέλφους, για τον προγραμματισμό των δράσεων του σχολείου, για τον σχεδιασμό του διδακτικού έργου, καθώς και για τη λειτουργία της σχολικής μονάδας γενικότερα.

δ) Επικοινωνία και συνεργασία με γονείς και φορείς: Αξιολογούνται η συνεργασία του εκπαιδευτικού με τους γονείς ή κηδεμόνες και την κοινότητα προς όφελος των μαθητών, η έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση των γονέων ή κηδεμόνων για την πρόοδο των μαθητών.”

Διαβάστε παρακάτω σημαντικά σημεία του νομοσχεδίου που έχουν δημοσιευτεί από το fresh -education

Αξιολόγηση- Κεραμέως: Εξαιρούνται οι εκπαιδευτικοί από την προωθημένη μισθολογική εξέλιξη

Άρθρο 84 στο νομοσχέδιο: Θα κάνεις μάθημα το απόγευμα και θα πάρεις μόνο μόρια και άριστα

Διευθυντής και υποδιευθυντής θα αξιολογούνται μόνο από τους μόνιμους εκπαιδευτικούς

 Ανά έτος η αξιολόγηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών – Πότε δεν θα μονιμοποιούνται

Σχολικό Συμβούλιο: Ποιες θα είναι οι αρμοδιότητές του

Ο σύλλογος διδασκόντων μπορεί να καθορίζει τα κριτήρια για την κατανομή μαθητών σε τμήματα

 Πώς θα γίνεται η επιλογή διδακτικών βιβλίων από τους εκπαιδευτικούς

Δείτε τα νέα επιδόματα των στελεχών της εκπαίδευσης

 

Δείτε επίσης

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Διάδωσέ το Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ είχε το Διοικητικό Συμβούλιο των Συμβούλων …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *