ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διευθυντής και υποδιευθυντής θα αξιολογούνται μόνο από τους μόνιμους εκπαιδευτικούς

Διάδωσέ το

Στο άρθρο 59 του νομοσχεδίου “Αναβάθμιση του σχολείου και ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών” προβλέπεται η αξιολόγηση των στελεχών από τους υφισταμένους τους σε ετήσια βάση.

Ειδικότερα  στην αξιολόγηση των στελεχών της εκπαίδευσης λαμβάνεται υπόψη η αξιολόγηση του έργου τους  από το μόνιμο προσωπικό που υπάγεται στα στελέχη αυτά, εφόσον πρόκειται για τουλάχιστον τρία (3) πρόσωπα (άρθρο 59 παρ.6 )

Οι διευθυντές ή προϊστάμενοι και οι υποδιευθυντές σχολικών μονάδων και Ε.Κ., καθώς και οι υπεύθυνοι τομέων Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.)  θα αξιολογούνται από τους εκπαιδευτικούς και τα μέλη του Ε.Ε.Π. και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) των οικείων σχολικών μονάδων ή Ε.Κ. ή των τομέων Ε.Κ.

Η αποτίμηση του έργου του αξιολογούμενου στελέχους από τους άμεσα υφιστάμενούς του θα λαμβάνεται υπόψη κατά τη διάρκεια της ημιδομημένης συνέντευξης με τους αξιολογητές του.

Αναλυτικά τα στοιχεία της αξιολόγησης  του στελέχους στη συνέντευξη είναι:

α) η έκθεση αυτοαξιολόγησης, οι εκθέσεις προγραμματισμού και αποτίμησης και τα τεκμήρια που ο αξιολογούμενος έχει καταχωρήσει στον ηλεκτρονικό του φάκελο,

β)  η αποτίμηση του έργου του αξιολογούμενου από τους άμεσα υφιστάμενούς του   

γ) τα τεκμήρια που έχει συγκεντρώσει ο αξιολογητής σχετικά με τα κριτήρια αξιολόγησης του αξιολογούμενου στελέχους εκπαίδευσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Η αξιολόγηση από τους εκπαιδευτικούς θα γίνεται σε ετήσια βάση στα παρακάτω σημεία:

η ποιότητα της συνεργασίας

ο βαθμός και η ποιότητα της επίδρασης του έργου του αξιολογούμενου στο δικό τους έργο.

η ικανότητα διοίκησης και διαχείρισης από το αξιολογούμενο στέλεχος του ανθρώπινου δυναμικού,

η ικανότητα αποτελεσματικής καθοδήγησης του προσωπικού σε διοικητικά και εκπαιδευτικά ζητήματα, στις υπηρεσιακές σχέσεις και στη συμπεριφορά του.

η ικανότητα διαχείρισης κρίσεων και επίλυσης προβλημάτων,

η ανάληψη ευθύνης,

η παιδαγωγική και διοικητική επάρκεια

η ικανότητα στην εισαγωγή νέων μεθόδων και νέων τεχνολογιών

Πηγή: fresh- education.gr

Διορισμοί στη γενική εκπαίδευση: Οι τελικοί πίνακες από το ΑΣΕΠ

Διαβάστε σημαντικά σημεία του νομοσχεδίου

Ανά έτος η αξιολόγηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών – Πότε δεν θα μονιμοποιούνται

Σχολικό Συμβούλιο: Ποιες θα είναι οι αρμοδιότητές του

Ο σύλλογος διδασκόντων μπορεί να καθορίζει τα κριτήρια για την κατανομή μαθητών σε τμήματα

 Πώς θα γίνεται η επιλογή διδακτικών βιβλίων από τους εκπαιδευτικούς

Δείτε τα νέα επιδόματα των στελεχών της εκπαίδευσης

 

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *