ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Εθνική Ακαδημία Ψηφιακών Ικανοτήτων: Δωρεάν ειδικά σεμινάρια

Διάδωσέ το

 

«Εθνική Ακαδημία Ψηφιακών Ικανοτήτων: Δωρεάν ειδικά σεμινάρια» είναι ο τίτλος του αποψινού δελτίου για εκπαιδευτικούς των δημοσίων σχολείων και για διαδικτυακά σεμινάρια, που επιμελήθηκε και ανήρτησε στον διαδικτυακό του χώρο το YouTube κανάλι “Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα” και εκφωνεί η Δασκάλα ΠΕ70 Λένα Μαγαλιού.

 

Βρεθείτε στον διαδικτυακό χώρο του καναλιού από εδώ και κάντε εγγραφή

Ακολουθήστε τη σελίδα του καναλιού στο Facebook μπαίνοντας εδώ

 

Για περισσότερα σχετικά με την Εθνική Ακαδημία Ψηφιακών Ικανοτήτων και τα δωρεάν ειδικά σεμινάρια για εκπαιδευτικούς και για δημοσίους υπαλλήλους γενικότερα, παρακολουθήστε το δελτίο:

Παρακολουθήστε το δελτίο του καναλιού με τίτλο: Πεδίο αξιολόγησης Α2: Άνοιξε και αυτό – σειρά έχουν οι διευθυντές

Διαδραστικοί πίνακες: από τις εξαγγελίες στη λειτουργική ενσωμάτωση

Οι νέοι διαδραστικοί πίνακες αποτελούν εμβληματικό κυβερνητικό μέτρο και χρησιμοποιούνται συχνά για να σηματοδοτήσουν το όραμα για τον εκσυγχρονισμό της δημόσιας πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Όμως από τις εξαγγελίες μέχρι τη λειτουργική ενσωμάτωση των νέων πινάκων στη σχολική πραγματικότητα ο δρόμος φαίνεται ότι θα είναι μακρύς.
Είναι αλήθεια πως η ποιότητα τους είναι υψηλή και οι τεχνικές τους δυνατότητες πολλές. Όμως όσο πιο μεγάλες είναι οι δυνατότητες τόσο περισσότερο αυξάνονται και οι ανάγκες υποστήριξης. Ένας διαδραστικός πίνακας απαιτεί γρήγορη και αξιόπιστη σύνδεση στο διαδίκτυο, άμεση και εξειδικευμένη παρέμβαση σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος και φυσικά εκπαιδευτικούς που διαθέτουν μεγάλη παλέτα ψηφιακών δεξιοτήτων αλλά και υποστήριξη στα πρώτα τους βήματα. Φαίνεται ότι τα παραπάνω είναι ακόμα ζητούμενα.

Ξεκίνημα με προβλήματα

Η πρώτες τοποθετήσεις άρχισαν κατά τη λήξη του σχολικού έτους 2022-2023 και εκεί φάνηκαν και τα πρώτα προβλήματα. Τα σχολεία ενημερώνονταν λίγο πριν από την άφιξη των τεχνικών και οι τοποθετήσεις γίνονταν βιαστικά και χωρίς οδηγίες. Έτσι, κάποιες φορές οι νέοι πίνακες εγκαταστάθηκαν απέναντι (!) από τον παλαιό πίνακα ή κοντά σε παράθυρο με έντονο ηλιακό φως καθιστώντας προβληματική τη χρήση τους. Ακόμα και σήμερα, μήνες μετά τις πρώτες εγκαταστάσεις, δεν έχει συνταχθεί από το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. ένα απλό εγχειρίδιο με βασικές οδηγίες για την επιλογή της κατάλληλης θέσης σε σχέση με τον παλαιό πίνακα, τον ρόλο του φυσικού και τεχνητού φωτισμού, κ.τ.λ.

Διαδραστικοί πίνακες και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών

Μετά την τοποθέτηση γίνεται μια σύντομη επίδειξη λειτουργίας και το εκπαιδευτικό προσωπικό καλείται να αξιοποιήσει τους διαδραστικούς πίνακες χωρίς παιδαγωγική και τεχνική υποστήριξη. Όσοι έμαθαν να τους χρησιμοποιούν, το έκαναν ψάχνοντας μόνοι τους ή υποστηριζόμενοι από τοπικά δίκτυα και συναδέλφους. Να σημειώσουμε εδώ ότισυνεχίστε την είδηση πατώντας εδώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …