ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Εγκύκλιος αξιολόγησης ΥΠΑΙΘΑ: Η απάντηση από την ΔΟΕ

Διάδωσέ το

 

«Εγκύκλιος αξιολόγησης ΥΠΑΙΘΑ: Η απάντηση από την ΔΟΕ» ο τίτλος που φέρει το αποψινό δελτίο για εκπαιδευτικούς, που έχει να κάνει με την πρόσφατη ανακοίνωση της ΔΟΕ, ήτοι Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος, το οποίο ετοίμασε για το κοινό του το διαδικτυακό κανάλι “Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα”. Το κανάλι θα παραμένει εφεξής διαθέσιμο για ενημέρωση δημόσια αναρτημένο στον ομόνυμο χώρο του καναλιού στο youTube. Εκφωνητής αυτή τη φορά είναι ο Φιλόλογος Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Βασίλης Αμπαρτζής.

 

Εντοπίστε τον διαδικτυακό χώρο του καναλιού εδώ και κάντε εγγραφή

Αν θέλετε να ακολουθήσετε τη σελίδα του καναλιού στο Facebook πατήστε εδώ

 

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την εγκύκλιο αξιολόγησης του ΥΠΑΙΘΑ και την απάντηση από την ΔΟΕ, παρακολουθήστε το βίντεο:

Σημαντικότερες ειδήσεις της σχολικής εβδομάδας που πέρασε

Προσλήψεις Γ φάσης: Δήλωση σχολείων και ανάληψη υπηρεσίας

Αξιολόγηση: Τα έντεκα προβλήματά της σύμφωνα με το ΙΕΠ

 

ΟΙΕΛΕ για αναλυτικά προγράμματα: Αναγκαιότητα επανέναρξης Εθνικού Διαλόγου
Το ζήτημα των αναλυτικών προγραμμάτων και των σχολικών βιβλίων δεν αντιμετωπίζεται με ευχολόγια και ημίμετρα αναφέρει στην ανακοίνωσή της η ΟΙΕΛΕ και τονίζει την αναγκαιότητα επανέναρξης του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία

 

Η ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ
Η φύση και το περιεχόμενο των αναλυτικών προγραμμάτων και, φυσικά, το περιεχόμενο των εγχειριδίων που συγγράφονται με βάση τα προγράμματα σπουδών αποτελούν βασικές παθογένειες του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
Όπως τακτικά αναφέρουμε στις ερευνητικές εργασίες της ΟΙΕΛΕ και του ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ, η εμμονή των προγραμμάτων σπουδών να επικεντρώνονται σχεδόν αποκλειστικά στην ανάπτυξη και ενίσχυση γνωστικών/ακαδημαϊκών δεξιοτήτων, διευρύνει το χάσμα μεταξύ των μαθητών με υψηλή και χαμηλή επίδοση. Η ύλη είναι ογκώδης και χαοτική και, από τις πρώτες κιόλας τάξεις του δημοτικού, επικεντρωμένη σε «βασικά αντικείμενα» (κυρίως ελληνική γλώσσα και μαθηματικά), χωρίς την ποικιλομορφία άλλων, προηγμένων εκπαιδευτικών συστημάτων που δίνουν βαρύτητα σε καλές τέχνες, καθημερινές δεξιότητες, νέες τεχνολογίες, ερευνητικές δράσεις, χρήση βιβλιοθήκης κ.λπ. Ακόμη και η εισαγωγή «εναλλακτικών» θεμάτων, όπως η ευέλικτη ζώνη ή τα εργαστήρια δεξιοτήτων, δεν συνοδεύτηκαν με αντίστοιχη μείωση της ύλης των λεγόμενων βασικών μαθημάτων (τουναντίον, η ύλη συνεχώς αυξάνεται) ούτε με σχετική κατάρτιση των εκπαιδευτικών στη διαθεματικότητα. Το δε σύστημα πρόσβασης αχρηστεύει πλήρως παιδαγωγικά την ανώτερη δευτεροβάθμια (Λύκειο) με τα προγράμματα σπουδών να ενισχύουν τον μηχανιστικό χαρακτήρα του συστήματος. …Συνεχίστε την είδηση εδώ…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …