ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διευθυντές σχολείων: Tο χρονοδιάγραμμα του Υπουργείου Παιδείας

Διάδωσέ το

Τέλη Μαρτίου θα πρέπει να έχουν τελειώσει οι διαδικασίες επιλογής για τους  νέους διευθυντές σχολείων, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του Υπουργείου Παιδείας.

Το χρονοδιάγραμμα, που έγινε γνωστό στους Διευθυντές Εκπαίδευσης, σήμερα Τρίτη 10/1, από τον Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδείας κ. Αλ. Κόπτση, έχει ως εξής:

  • Πίνακες δεκτών και μη δεκτών υποψηφιοτήτων και ενστάσεις έως τέλη Ιανουαρίου
  • Μοριοδότηση υποψήφιων και ενστάσεις  έως τέλη Φεβρουαρίου
  • Συνεντεύξεις υποψήφιων και  έκδοση τελικών πινάκων έως τέλη Μαρτίου Δείτε εδώ τις ακριβείς ημερομηνίες

Η διαδικασία της συνέντευξης για τους  Διευθυντές σχολείων περιλαμβάνει τα εξής στάδια:

α) εισήγηση μέλους του οικείου Συμβουλίου Επιλογής,

β) προφορική εξέταση του υποψηφίου στην ξένη γλώσσα, αν αυτό απαιτείται,

γ) παρουσίαση από τον ίδιο τον υποψήφιο μιας περίπτωσης για την  αυτοαξιολόγηση του έργου του και μίας περίπτωσης για το σχεδιασμό του έργου  του σε περίπτωση επιλογής του.

δ) ερωτήσεις των μελών του συμβουλίου προς τον υποψήφιο.

Η απάντηση – τοποθέτηση, που αναμένεται  από κάθε υποψήφιο Διευθυντή Σχολείου, κατά τη διαδικασία της συνέντευξης, είναι  η παρουσίαση εκ μέρους του, μιας περίπτωσης για την  αυτοαξιολόγηση του έργου του και μίας περίπτωσης για το σχεδιασμό του έργου του, σε περίπτωση επιλογής του. Δηλαδή, τι έκανε ως διευθυντής σχολείου ή εκπαιδευτικός και τι προγραμματίζει να κάνει σε περίπτωση επιλογής του.  Το χρονικό περιθώριο που δίνεται για αυτή την παρουσίαση είναι  πέντε (5) λεπτά της ώρας.

 Υπολογίστε τα μόρια σας για τις κρίσεις (Πίνακας)

Στο άρθρο 5  του άρθρου 35 του Ν 4823/2021 αναφέρεται σχετικά:

β) Επί της παρ. 5 του άρθρου 33: Για τη διεξαγωγή της συνέντευξης, δεν αξιοποιείται μελέτη περίπτωσης. Η συνέντευξη εστιάζει στην αυτοαξιολόγηση του έργου του υποψηφίου και τον σχεδιασμό του έργου του σε περίπτωση επιλογής του. Ο υποψήφιος καλείται να παρουσιάσει μια περίπτωση για την αυτοαξιολόγηση του έργου του και μια περίπτωση για τον σχεδιασμό του έργου του. Το Συμβούλιο έχει τη δυνατότητα να ρωτήσει τον υποψήφιο οτιδήποτε σχετίζεται με τα θέματα αυτοαξιολόγησης και σχεδιασμού.

Στη συνέντευξη καλείται το πενήντα τοις εκατό (50%),  με στρογγυλοποίηση στην πλησιέστερη ακέραιη μονάδα, των υποψηφίων που  έχουν συμπεριληφθεί στους  αξιολογικούς πίνακες και έχουν συγκεντρώσει  τον μεγαλύτερο αριθμό αξιολογικών μονάδων, και αριθμός υποψηφίων  τουλάχιστον τριπλάσιος από τον αριθμό των προκηρυσσόμενων θέσεων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Υποψήφιοι οι οποίοι δεν προσέρχονται στη συνέντευξη αποκλείονται από  την επιλογή.

“Πριν από την είσοδο του υποψηφίου στην αίθουσα συνεδριάσεων  του συμβουλίου, το μέλος του συμβουλίου που είχε αναλάβει τη μελέτη του  φακέλου του υποψηφίου, παρουσιάζει την εισήγησή του για τον υποψήφιο. Στη  συνέχεια ο υποψήφιος προσέρχεται στην αίθουσα και εξετάζεται προφορικά στην  ξένη γλώσσα, αν αυτό απαιτείται, κατά τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 33 του  ν.4823/2021. Σε αυτή την περίπτωση ο εξεταστής παραδίδει την βαθμολογία του σε  σφραγισμένο φάκελο στον πρόεδρο του συμβουλίου. Σε περίπτωση που η εξέταση  της ξένης γλώσσας δεν είναι εφικτό να πραγματοποιηθεί με φυσική παρουσία του  εξεταστή και η εξέταση γίνεται εξ’ αποστάσεως με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων,  σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 374 του ν.4957/2022, η παράδοση της  βαθμολογίας του γίνεται με οποιοδήποτε πρόσφορο μέσο και σε χρόνο που θα  κρίνει ο πρόεδρος του συμβουλίου έτσι ώστε να διασφαλίζεται το αδιάβλητο της  διαδικασίας. Ακολούθως, ο υποψήφιος παρουσιάζει περίπτωση για την  αυτοαξιολόγηση του έργου του και περίπτωση για το σχεδιασμό του έργου του σε  περίπτωση επιλογής του, με χρονική διάρκεια έως πέντε (5) λεπτών της ώρας. Τέλος  τα μέλη του Συμβουλίου υποβάλλουν ερωτήσεις κάθε είδους στους υποψήφιους”

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …