ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διευθυντές που δε θέλουν αξιολόγηση τοποθετήθηκαν σε σχολεία

Διάδωσέ το

 

 

Άλλο ένα δείγμα “αριστείας”: Υποψήφιοι διευθυντές σχολείων που είναι αντίθετοι με την αξιολόγηση Κεραμέως πήραν 20 στη συνέντευξη. Είναι πολλές οι περιπτώσεις και ήδη  η τοποθέτησή τους στα σχολεία έγινε με τις ευχές  Διευθυντών Εκπαίδευσης, Τοπικών Συμβουλίων Επιλογής και πάντα σύμφωνα με το νόμο 4823/2021 της κας  Κεραμέως. Μια μοναδική παρωδία!!

Θα έλεγε κάποιος ότι αυτό είναι αδιανόητο γιατί η Υπουργός Παιδείας έχει επενδύσει ουσιαστικά στην αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών που έχει να εφαρμοστεί 41 ολόκληρα χρόνια, και ότι αυτή γίνεται με πολύ αυστηρές διαδικασίες για την επιλογή των στελεχών, όπως έχει διατυμπανίσει η ίδια με τις δηλώσεις της.

Και από την άλλη ο πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης το 2021 είχε δηλώσει τη θέλησή του αναφορικά με τα χαρακτηριστικά των νέων διευθυντών: “Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα επιλέγουμε διευθυντές οι οποίοι δεν πιστεύουν στην έννοια της αξιολόγησης και της αυτοαξιολόγησης… η διαδικασία επιλογής τους θα πρέπει ακριβώς να κατατείνει στην επιλογή ανθρώπων με ακριβώς αυτά τα χαρακτηριστικά διαμήνυε προεκλογικά και για αυτό θα πρέπει να τους επιλέξουμε προσεκτικά” ( Δείτε εδώ )

Η υπουργός Παιδείας κα Κεραμέως και κάποιοι Διευθυντές Εκπαίδευσης  κατάφεραν να κάνουν Διευθυντές σχολείων,  εκπαιδευτικούς  που δεν θέλουν την αξιολόγηση. 

Κάποιος προσεκτικός αναγνώστης των κυρωμένων πινάκων υποψήφιων διευθυντών σχολείων και των τοποθετήσεων  τους μπορεί να δει ονόματα εκπαιδευτικών που ενώ είχαν δηλώσει την αντίθεσή τους στην αξιολόγηση,  όπως την θέλει η Υπουργός κα Νίκη Κεραμέως, πήραν 20αρια στη συνέντευξη,.

Πρόκειται για κάποιους εκπαιδευτικούς όλων των παρατάξεων και ειδικά των Δ.Σ. τοπικών Συλλόγων Εκπαιδευτικών ανά τη χώρα. Κάποιους.

Στο σχολείο  μας έλεγαν ότι διαφωνούν με την αξιολόγηση Κεραμέως, όταν όμως έβαλαν για διευθυντές σχολείων πήραν 19 και 20 στη συνέντευξη, αναφέρουν εκπαιδευτικοί. Τα είπαν αυτά στη συνέντευξη; 

Τα παραπάνω αναφέρουν εκπαιδευτικοί, στα κοινωνικά δίκτυα, στο  fresh -education.gr και έχουν γίνει σε διάφορες διευθύνσεις εκπαίδευσης της χώρας μας. Την ορθότητα των αναφορών  είναι εύκολο να διαπιστώσει κανείς από τις τοποθετήσεις των διευθυντών αλλά και από άρθρα που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο από Διευθυντές Εκπαίδευσης που θέλοντας να δείξουν την αμεροληψία τους στις κρίσεις, διαβεβαιώνουν ότι έβαλαν και πάνω από 19 σε υποψήφιους που υποστηρίζουν τον ΣΥΡΙΖΑ που ως γνωστό είναι κατά της αξιολόγησης.  Το ερώτημα όμως που προκύπτει είναι: οι Διευθυντές  Εκπαίδευσης που  έβαλαν 20 στη συνέντευξη σε υποψήφιους (από ΔΑΚΕ μέχρι ΣΥΡΙΖΑ) και τους τοποθέτησαν ως  διευθυντές, γνώριζαν τις θέσεις τους και το τι έλεγαν ή έγραφαν για την αξιολόγηση, πριν και εκτός συνέντευξης;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Ήταν υποχρεωμένοι οι Διευθυντές Εκπαίδευσης να ξέρουν τις θέσεις ειδικά των εκπαιδευτικών στα Δ.Σ. των Συλλόγων Εκπαιδευτικών και τις οποίες θα μπορούσαν να διαβάσουν από τα σχετικά ενημερωτικά που προωθούνται στις Διευθύνσεις εκπαίδευσης και όχι μόνο. Διευθυντές εκπαίδευσης είναι, δεν μπορούν να κάνουν ότι δεν γνωρίζουν.Αλλά και από την άλλη πώς βάζει κάποιος  υποψηφιότητα ως διευθυντής που διαφωνεί με την αξιολόγηση ενώ ξέρει ότι θα πρέπει να αξιολογήσει.

Συμπερασματικά η παρωδία αυτής της αξιολόγησης αλλά και των κρίσεων έχει ως εξής:

Κάποιοι Διευθυντές Εκπαίδευσης που υποτίθεται ότι προωθούν την αξιολόγηση και γενικότερα την εκπαιδευτική πολιτική, ενώ πήραν συνέντευξη από υποψήφιους διευθυντές σχολείων και γνώριζαν τις θέσεις τους για την αξιολόγηση, έβαλαν 20 και 19. Γιατί το έκαναν αυτό τη στιγμή που άλλοι Διευθυντές Εκπαίδευσης ζητούσαν από τους υποψήφιους (νυν διευθυντές)  να εξηγήσουν τους λόγους που το σχολείο τους κατέθεσε ενιαία κείμενα;

freshedu

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …