ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αξιολόγηση: Βροχή τα “άριστα” στους εκπαιδευτικούς

Διάδωσέ το

 

Δύσκολα η υπουργός Παιδείας θα βρει  εκπαιδευτικούς που θα τους στείλει για επιμόρφωση μετά από την ατομική αξιολόγηση τους, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες  που συγκεντρώνει το fresh -education. Ένας από τους λόγους είναι ότι η ομάδα – στόχος αυτής της αξιολόγησης είναι οι πιο προσοντούχοι επαγγελματίες της χώρας οι οποίοι  είναι φουλ στα πτυχία.

Σύμφωνα με αποκλειστικές  πληροφορίες του fresh -education.gr, σύμβουλοι εκπαίδευσης τις τελευταίες ημέρες βάζουν  “άριστα” στους αξιολογούμενους δόκιμους εκπαιδευτικούς για τις πρώτες διδασκαλίες τους μέσα από μία διαδικασία  δύο διδακτικών ωρών με αξιολόγηση 60 περίπου σημείων, πράγμα που δεν είναι δυνατόν να γίνει από κανέναν, όσα πτυχία και να έχει. Μάλιστα,  σύμφωνα πάλι με πληροφορίες που έχει το fresh -education τα “άριστα” από Συμβούλους Εκπαίδευσης έχουν μαζικό χαρακτήρα  σε κάποιες διευθύνσεις.

Η συνολική πρόβλεψη,  μετά το πέρας της αρχικής διαδικασίας της ατομικής αξιολόγησης, δείχνει ότι τα αποτελέσματα θα είναι παρόμοια με την αξιολόγηση σχολείων όπου τα περισσότερα από αυτά πήραν υψηλές βαθμολογίες, όπως είχε δημοσιεύσει το fresh -education εδώ. 

  Κεραμέως  για αξιολόγηση: Έχουν ήδη πραγματοποιηθεί πάνω από 1.300 συναντήσεις

“Η αξιολόγηση είναι πλέον γεγονός και στη χώρα μας. Κάθε τι καινούριο συχνά συνοδεύεται από αντιδράσεις, ωστόσο πεποίθησή μου είναι ότι αυτό δεν θα πρέπει να μας πτοεί, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για ένα σημαντικό εργαλείο βελτίωσης της εκπαίδευσης”

Το πρώτο είναι η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, το δεύτερο είναι η αξιολόγηση εκπαιδευτικού συστήματος, η “ελληνική PISA”», μέσω της οποίας μπορούμε να διαπιστώσουμε ποια είναι τα δυνατά σημεία και ποιες οι αδυναμίες του εκπαιδευτικού μας συστήματος και να σχεδιάζουμε τις πολιτικές μας στη βάση δεδομένων. Και τα δύο αυτά στάδια έχουν ήδη εφαρμοστεί από πέρσι, και φέτος είναι η δεύτερη χρονιά υλοποίησής τους.

Το τρίτο επίπεδο αφορά στην ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, που ξεκίνησε φέτος για πρώτη φορά ύστερα από 41 χρόνια, όπως είχαμε δεσμευθεί, ενώ έχουν ήδη πραγματοποιηθεί πάνω από 1.300 συναντήσεις μεταξύ αξιολογητών και εκπαιδευτικών, τον τελευταίο μήνα. Η αξιολόγηση εστιάζει και σε επιστημονικές πτυχές σχετικά με το γνωστικό αντικείμενο, και σε παιδαγωγικές».

Υποψίες και προβλήματα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Η καθυστερημένη βιασύνη του ΥΠΑΙΘ να εφαρμόσει την αξιολόγηση, λίγο πριν από τις εκλογές και μετά από τέσσερα ολόκληρα χρόνια, έχει δημιουργήσει σοβαρές υποψίες στους εκπαιδευτικούς ότι χρησιμοποιείται ως  “εργαλείο”  για τις εκλογές παρά για εκπαιδευτικούς σκοπούς, όπως  η βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.

Μετά από τέσσερα χρόνια με υπουργό Παιδείας την κα Ν. Κεραμέως και ενώ η σχολική χρονιά κοντεύει να τελειώσει,  στις μεγάλες περιφέρειες (πχ Αττική) οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης τοποθετήθηκαν πριν λίγες ημέρες ( Β/θμια)  ή δεν έχουν τοποθετηθεί ακόμη( Α/θμια). Μέλος του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ χαρακτηρίζει τη διαδικασία “κωμικοτραγική και στο όριο του εξωπραγματικού” και αναρωτιέται: “πότε θα προλάβει να έρθει ο πρώτος, ο δεύτερος και ο τρίτος αξιολογητής  για να αξιολογήσουν τον εκπαιδευτικό;”

Είναι σίγουρο ότι η διαδικασία θα κοπεί στη μέση, αφήνοντας στην αναμονή  για μονιμοποίηση εκπαιδευτικούς και για τρίτη σχολική χρονιά.

Η αξιολόγηση όμως μπορεί και να διακοπεί εντελώς (Δειτε εδώ)

Δείτε επίσης:

Σύμβουλοι Εκπαίδευσης: Τι βαθμούς θα βάλουν στους εκπαιδευτικούς – Μια διδακτική ιστορία

freshedu

Δείτε επίσης

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Διάδωσέ το Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ είχε το Διοικητικό Συμβούλιο των Συμβούλων …