ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διαφοροποιημένη Διδασκαλία: Νέα επιμορφωτική περίοδος για τους εκπαιδευτικούς

Διάδωσέ το

Διαφοροποιημένη  Διδασκαλία  (Δ.Δ.) – ΙΕΠ: Επιμόρφωση σε πρακτικές υποστήριξης των μαθητών και των μαθητριών 

Η υλοποίηση της πρώτης περιόδου της Γ’ Φάσης της «Επιμόρφωσης σε πρακτικές υποστήριξης των μαθητών και των μαθητριών στο πλαίσιο της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας (Δ.Δ.)», ΟΠΣ (MIS) 5032906, έχει ολοκληρωθεί με μεγάλη επιτυχία και θετική ανταπόκριση των συμμετεχόντων.

Κατά το επόμενο διάστημα:

Α. αναμένεται να εκκινήσει νέα επιμορφωτική περίοδος για το σχολικό έτος 2022-2023 με πρόσκληση για εκδήλωση ενδιαφέροντος η οποία θα απευθύνεται και σε εκπαιδευτικούς που επικοινωνούν στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα,

Β. σύντομα ολοκληρώνονται οι διαδικασίες ελέγχου επιτυχούς παρακολούθησης της πρώτης περιόδου Γ Φάσης ώστε να δοθεί πρόσβαση στο κουίζ και στη χορήγηση της βεβαίωσης.

Όσοι/όσες είτε δεν παρακολούθησαν είτε δεν ολοκλήρωσαν επιτυχώς θα έχουν την ευκαιρία για νέα εγγραφή στη νέα περίοδο.

Τίτλος Πράξης: “Επιμόρφωση σε πρακτικές υποστήριξης των μαθητών και των μαθητριών στο πλαίσιο της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας (ΔΔ)”

Η Πράξη «Επιμόρφωση σε πρακτικές υπο¬στήριξης των μαθητών και των μαθητριών στο πλαίσιο της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας (ΔΔ)» , με Κωδικό ΟΠΣ 5032906τ του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020»με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο), έχει ως αντικείμενο την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας (συμπεριλαμβανομένης της προσχολικής), δευτεροβάθμιας (γυμνάσια, γενικά λύκεια) και επαγγελματικής εκπαίδευσης καθώς και εκπαιδευτικών όλων των δομών υποστήριξης σε πρακτικές διαφοροποίησης του περιβάλλοντος μάθησης με στόχο την ανταπόκριση στην ετερογένεια των εκπαιδευτικών αναγκών όλων ανεξαιρέτως των μαθητών και των μαθητριών σε συμπεριληπτικό πλαίσιο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Το επιμορφωτικό υλικό είναι σχεδιασμένο για να καλύψει τις επιμορφωτικές ανάγκες κάθε εκπαιδευτικού ώστε να ανταποκρίνεται στις εξατομικευμένες εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών/-τριών του οργανώνοντας τις μαθησιακές δράσεις συμπεριληπτικά και παρέχοντας ποιοτική μάθηση σε όλους/όλες.

Επιμόρφωση στη Διαφοροποιημένη  Διδασκαλία – Στόχοι:

  • Η βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού συστήματος
  • Η ικανοποίηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών σε θέματα και διαστάσεις της διαφοροποιημένης προσέγγισης της διδασκαλίας
  • Η ανταπόκριση στην ετερογένεια των εκπαιδευτικών αναγκών όλων των μαθητών/-τριών και η υποστήριξη τους με την ανάπτυξη πρακτικών διαφοροποίησης του μαθησιακού και κοινωνικού περιβάλλοντος της τάξης
  • H μείωση της σχολικής αποτυχίας και της σχολικής διαρροής.

Δείτε επίσης:

Επέτειος Πολυτεχνείου: Πώς θα γίνει ο εορτασμός στα σχολεία

Τ. Κουντούρης: Σε καμία περίπτωση αλλαγή διευθυντών σχολείων μέσα στη σχολική χρονιά

Διευθυντές σχολείων: “Το υπουργείο να διαλέξει: Μία ημέρα τον μήνα για συνεδριάσεις ή υπερωρίες στους εκπαιδευτικούς”

 freshedu

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *