ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διευθυντές σχολείων: “Το υπουργείο να διαλέξει: Μία ημέρα τον μήνα για συνεδριάσεις ή υπερωρίες στους εκπαιδευτικούς”

Διάδωσέ το

Διευθυντές σχολείων: Ζητάνε 100 συνεδριάσεις και εμείς δεν έχουμε χρόνο να συνεδριάσουμε.

Διευθυντές σχολείων βιώνουν με έναν διαφορετικό τρόπο τον ρόλο τους στο σχολείο. Μπορεί στους εκπαιδευτικούς να καλλιεργείται η  ιδανική εικόνα της θέσης του διευθυντή σχολείου και η παρότρυνση για συλλογή μορίων από διάφορες “δραστηριότητες ” (βλ. μέντορες , εκπαιδευτικούς ομίλους)  για επαγγελματική ανέλιξη. Μπορεί  στους γονείς αλλά και στους εκπαιδευτικούς να προσφέρεται  η ιδανική εικόνα του ισχυρού διευθυντή που έχει παιδαγωγικό ρόλο στο σχολείο, ότι οδεύουμε προς την αυτονομία της σχολικής μονάδας και ότι η γραφειοκρατία καταργήθηκε, αλλά η πραγματικότητα των σχολείων που διηγούνται έμπειροι διευθυντές  είναι εντελώς διαφορετική.

“Ο Διευθυντής έχει μετατραπεί σε κλητήρας δεν έχει χρόνο να υποστηρίξει το εκπαιδευτικό έργο και να συζητήσει με τους εκπαιδευτικούς“, αναφέρει ο Τηλέμαχος Κουντούρης, πρόεδρος της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών/ντριών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης,  σε συνέντευξη που έδωσε στην Λαύρα Αργυροπούλου και στο κανάλι «Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα». Μια συνέντευξη που πρέπει να ακούσουν όλοι και πρώτα από όλα η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, για να αρχίσουν να λύνονται τα διαχρονικά προβλήματα που συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν τα σχολεία, παρά τις μεταρρυθμίσεις των τελευταίων ετών. “Ζητάνε 100 συνεδριάσεις και εμείς δεν έχουμε χρόνο να συνεδριάσουμε”, “Είναι τραγελαφικό που μιλάμε για κυρίαρχο όργανο τον Σύλλογο Διδασκόντων”, αναφέρει ο Τηλ. Κουντούρης.

Δείτε το video παρακάτω

Για εγγραφή στο κανάλι «Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα» πατήστε εδώ

Βρείτε και ακολουθήστε τη σελίδα του καναλιού στο Facebook εδώ

Αποσπάσματα από τη συνέντευξη 

Θέλουμε καθηκοντολόγιο χωρίς γκρίζες ζώνες. Το υπουργείο πρέπει να διαλέξει: Ή μία ημέρα τον μήνα για συνεδριάσεις ή υπερωρίες στους εκπαιδευτικούς

Άμεση ανάγκη έκδοσης νέου καθηκοντολογίου για διευθυντές, υποδιευθυντές και εκπαιδευτικούς χωρίς γκρίζες ζώνες. Ο Διευθυντής έχει μετατραπεί σε κλητήρας δεν έχει χρόνο να υποστηρίξει το εκπαιδευτικό έργο και να συζητήσει με τους εκπαιδευτικούς.

Τουλάχιστον 5 ώρες την εβδομάδα για γραμματειακή  υποστήριξη να δοθούν σε εκπαιδευτικό, αν δεν υπάρχει η δυνατότητα προσλήψεων διοικητικών υπαλλήλων

Είναι τραγελαφικό που μιλάμε για κυρίαρχο όργανο τον Σύλλογο Διδασκόντων και να μην μπορεί να βρει χρόνο να συνεδριάσει. Αν σκεφτούμε ότι το διάστημα 13:15 με 13:45 αφιερώνεται στα σχολικά γεύματα, στον Σύλλογο Διδασκόντων μένει το διάστημα από 13:45 με 14:00 για να συνεδριάσει. Καμία πολιτική ηγεσία δεν ασχολήθηκε ποτέ σοβαρά με αυτό. Ζητάνε 100 συνεδριάσεις και εμείς δεν έχουμε χρόνο να συνεδριάσουμε. (Στο σημείο αυτό ο κος Κουντούρης πρότεινε δύο λύσεις για τις συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων και ενημερώσεις εκπαιδευτικών)

Τι γίνεται με τις μονιμοποιήσεις εκπαιδευτικών

Τι γίνεται στην ψυχολογία του Διευθυντή με τις συνεχόμενες αλλαγές, ποιες είναι οι προϋποθέσεις για την εφαρμογή τους.

Η γραφειοκρατία στα σχολεία εξακολουθεί να υπάρχει; Τι γίνεται με το myschool

Άδειες εκπαιδευτικών

Η υποχρέωση- “τραγωδία για χάρτινο ωρολόγιο πρόγραμμα ενώ είναι περασμένο στο myschool

Δείτε επίσης:

Επιλογές Διευθυντών σχολείων: Συγκροτήθηκαν τα πρώτα Τοπικά Συμβούλια – Προχωρά η διαδικασία

Δείτε επίσης

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Διάδωσέ το Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ είχε το Διοικητικό Συμβούλιο των Συμβούλων …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *