ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διαδικασίες ορισμού υποδιευθυντή θα ξεκινήσουν πολλές σχολικές μονάδες

Διάδωσέ το

στελεχών

Το υπ. αριθμ.  έγγραφο Φ.361.22/36/140338/E3 στις 29 – 8 – 2018  του Τμήματος Στελεχών της Διεύθυνσης Υπηρεσιακής Κατάστασης και Εξέλιξης Εκπαιδευτικού Προσωπικού του ΥΠΠΕΘ διευκρινίζει την διαδικασία τοποθέτησης υποδιευθυντών στις σχολικές μονάδες.

Το έγγραφο αυτό απευθύνεται εκτός των άλλων, και  σε πολλές σχολικές μονάδες  που δικαιούνται να έχουν υποδιευθυντή  μετά από τις αλλαγές που έγιναν με τον Ν.4547/2018  (Διαβάστε το έγγραφο εδώ)

Σύμφωνα  με το έγγραφο,  οι παραπάνω Σχολικές Μονάδες θα πρέπει να ορίσουν αναπληρωτή υποδιευθυντή έως την έκδοση κανονιστικής Υπουργικής Απόφασης μετά από σχετική προκήρυξη των θέσεων.

Το έγγραφο αναφέρει ότι ο ορισμός του αναπληρωτή υποδιευθυντή γίνεται σύμφωνα με το άρθρο 11 του κεφ. Ε΄ του ν. 1566/1985  που προβλέπει ότι:  “Αν δεν υπάρχει υποδιευθυντής σχολικής μονάδας ή υπεύθυνος τομέα Σ.Ε.Κ. ή απουσιάζει, τα καθήκοντα αυτά ασκεί ο ανώτερος σε βαθμό από τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στην ίδια μονάδα ή σε σχολείο που εξυπηρετείται από το Σ.Ε.Κ. κατά περίπτωση. Αν υπάρχουν ομοιόβαθμοι, καθήκοντα υποδιευθυντή ή υπεύθυνου τομέα Σ.Ε.Κ. ασκεί εκείνος που ορίζεται με απόφαση του προϊσταμένου της οικείας διεύθυνσης ή γραφείου εκπαίδευσης ύστερα από γνώμη του οικείου περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου”

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Εξωδιδακτικά καθήκοντα εκπαιδευτικών και νέα σχολική χρονιά.
Ποιες είναι οι σχολικές μονάδες που μπορεί να  έχουν κενή θέση υποδιευθυντή

Παράγραφος 6 του άρθρου 30 του ν. 4547/2018  για τον ορισμό υποδιευθυντή σε μία Σχολική Μονάδα

Άρθρο 6

Υποδιευθυντής ορίζεται στις σχολικές μονάδες όπου φοιτούν περισσότεροι από εκατόν είκοσι (120) μαθητές.

Αν στις σχολικές μονάδες του πρώτου εδαφίου φοιτούν περισσότεροι από διακόσιους εβδομήντα (270) μαθητές, ορίζεται και δεύτερος υποδιευθυντής.

Στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) υποδιευθυντής ορίζεται εφόσον φοιτούν περισσότεροι από τριάντα (30) μαθητές και αν φοιτούν περισσότεροι από ογδόντα (80) μαθητές ορίζεται και δεύτερος υποδιευθυντής.

Αν κατά τη διάρκεια της προκηρυχθείσας θητείας των υποδιευθυντών ο αριθμός των μαθητών της σχολικής μονάδας, όπως διαμορφώνεται μέσα στο μήνα Σεπτέμβριο, καθώς και κατά τη λήξη του Α΄ τετραμήνου για τα ΕΠΑ.Λ., δεν δικαιολογεί τον ορισμό ενός ή περισσότερων υποδιευθυντών, σύμφωνα με τα προηγούμενα εδάφια, με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης αναστέλλεται η άσκηση των καθηκόντων του υποδιευθυντή ή των υποδιευθυντών που πλεονάζουν.

Αν έχουν τοποθετηθεί υποδιευθυντές Α΄ και Β΄, θεωρείται ως πλεονάζων κατά προτεραιότητα ο υποδιευθυντής Β΄. Αν ο αριθμός των μαθητών, όπως διαμορφώνεται μέσα στο μήνα Σεπτέμβριο, καθώς και κατά τη λήξη του Α΄ τετραμήνου για τα ΕΠΑ.Λ., δικαιολογεί τον ορισμό ενός ή περισσότερων υποδιευθυντών σε σχολική μονάδα για την οποία δεν είχε προκηρυχθεί τέτοια θέση, επιλέγονται και τοποθετούνται ένας ή περισσότεροι υποδιευθυντές, αντίστοιχα, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος Κεφαλαίου για το υπόλοιπο της τρέχουσας θητείας, κατά το οποίο εξακολουθούν να συντρέχουν οι προϋποθέσεις της παρούσας.

Το υπ. αριθμ.  έγγραφο Φ.361.22/36/140338/E3 στις 29 – 8 – 2018

Για τις προϋποθέσεις ορισμού υποδιευθυντή βρίσκονται σε ισχύ οι διατάξεις της παραγράφου 6 του άρθρου 30 του ν. 4547/2018. Στην περίπτωση που προκύψει κενή ή κενούμενη θέση αυτή καλύπτεται κατόπιν προκήρυξης, σύμφωνα με τις διατάξεις του προαναφερόμενου νόμου και της απαραίτητης κανονιστικής Υπουργικής Απόφασης που πρόκειται να εκδοθεί.

Μέχρι την έκδοσή της εφαρμόζονται οι διατάξεις περί αναπλήρωσης (άρθρο 11 του κεφ. Ε΄ του ν. 1566/1985).

Τι λέει το άρθρο 11 του κεφ. Ε΄ του ν. 1566/1985

2. Αν δεν υπάρχει υποδιευθυντής σχολικής μονάδας ή υπεύθυνος τομέα Σ.Ε.Κ. ή απουσιάζει, τα καθήκοντα αυτά ασκεί ο ανώτερος σε βαθμό από τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στην ίδια μονάδα ή σε σχολείο που εξυπηρετείται από το Σ.Ε.Κ. κατά περίπτωση. Αν υπάρχουν ομοιόβαθμοι, καθήκοντα υποδιευθυντή ή υπεύθυνου
τομέα Σ.Ε.Κ. ασκεί εκείνος που ορίζεται με απόφαση του προϊσταμένου της οικείας διεύθυνσης ή γραφείου εκπαίδευσης ύστερα από γνώμη του οικείου περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου.
Τα δύο τελευταία εδάφια της προηγούμενης παραγράφου εφαρμόζονται και για τους αναπληρωτές υποδιευθυντών και υπεύθυνων τομέων Σ.Ε.Κ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Δυσκολίες, απογοητεύσεις και ματαιώσεις στο πλαίσιο του Συλλόγου Διδασκόντων

Δείτε επίσης

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Διάδωσέ το Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ είχε το Διοικητικό Συμβούλιο των Συμβούλων …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *