ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γονείς: Μπορούν το ΑΔΥΜ πλέον να το καταθέτουν και ηλεκτρονικά

Διάδωσέ το

 

«Γονείς: Μπορούν το ΑΔΥΜ πλέον να το καταθέτουν και ηλεκτρονικά» είναι ο τίτλος που φέρει το σημερινό δελτίο ειδήσεων που ετοίμασε για τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς των μαθητών και γενικότερα για το κοινό του, το YouTube κανάλι “Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα“. Το δελτίο το οποίο, με είδηση αλιευμένη από το Fresh Education, αυτή τη φορά εκφωνείται από τη Δασκάλα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Ελένη Μπίσκα, θα διατηρείται διαθέσιμο προς άπαντες ενδιαφερόμενους στον διαδικτυακό χώρο του καναλιού.

 

Βρείτε τον διαδικτυακό χώρο του καναλιού εδώ και κάντε εγγραφή

Αν θέλετε να ακολουθήσετε τη σελίδα του καναλιού στο Facebook πατήστε εδώ

 

Για περισσότερες λεπτομέρειες, σχετικά με το ΑΔΥΜ (Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή) το οποίο οι πλέον οι γονείς μπορούν να καταθέτουν και ηλεκτρονικά, παρακολουθήστε το βίντεο:

Εργασία και χαρά…(;) Αυξάνονται τα «παιδιά με το κλειδί»
“αυξάνονται τα «παιδιά με το κλειδί», ενώ το σχολείο τρέχει να προλάβει τους ρυθμούς της οικονομίας, θεσμοθετώντας όλο και περισσότερες ώρες παραμονής τους στους χώρους του και μάλιστα συχνά χωρίς τις κατάλληλες υποστηρικτικές υποδομές”
Εργασία και χαρά…(;)
Παπανικολάου Χρήστος
Στις παρελθούσες δεκαετίες η «κλίση στα Γράμματα» εγγυόταν σε κάποιον βαθμό την κοινωνική ανέλιξη του ατόμου, ακόμη κι αν προερχόταν από οικογενειακό περιβάλλον μη στατιστικώς σημαντικό ως προς την προοπτική σπουδών και αντίστοιχης μελλοντικής εργασίας με υψηλό κύρος και ανάλογες υλικές απολαβές.
Προϊόντος του χρόνου αυτή η πραγματικότητα μετέπεσε σε επίφαση, αργότερα σε εξόφθαλμη ανισότητα και σήμερα πια στην κυνική -έμμεση- ομολογία ότι οι σπουδές δεν είναι για όλους.
Το τελευταίο γίνεται εύκολα αντιληπτό από τις ευρωπαϊκές και εγχώριες συνταγές εκπαίδευσης, οι οποίες, όχι μόνο ανέχονται τον εκπαιδευτικό διεκπεραιωτισμό ως πρακτική, αλλά συχνά τον υποθάλπουν κιόλας, ενώ η ολοένα και σκληρότερη υπεισέλευση της ιδιωτικής οικονομίας στην τυπική εκπαίδευση καθιστά απαγορευτική την ιδέα ότι το σχολείο υπάρχει (και) ως μηχανισμός προαγωγής της κοινωνικής ισότητας και ισότητας ευκαιριών για κοινωνική κινητικότητα.
Στη σχολική επιτυχία/αποτυχία σημαίνοντα ρόλο έχει ο βαθμός και η ποιότητα της γονεϊκότητας. Ο χρόνος και η ποιότητά του που αφιερώνεται από τους γονείς στα παιδιά σχολικής ηλικίας επιδρά καθοριστικά και στον τρόπο που γίνεται αντιληπτή από αυτά η σχολική πραγματικότητα, αλλά και πώς αυτή μπορεί να προσπελάζεται επαρκώς/ικανοποιητικά. …Συνεχίστε το άρθρο εδώ…

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …