ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γκρουπάκι στην Ιόνια οδό: Το αυτοκίνητο πήρε φωτιά κυριολεκτικά

Διάδωσέ το

 

«Γκρουπάκι στην Ιόνια οδό: Το αυτοκίνητο πήρε φωτιά κυριολεκτικά» είναι ο τίτλος του αποψινού δελτίου ειδήσεων για εκπαιδευτικούς των δημόσιων σχολείων της χώρας μας, το οποίο αφορά σε ένα σοβαρό ατύχημα στην Ιόνια οδό πέντε εκπαιδευτικών το μεσημέρι της Τρίτης 23/1/24, κατά την διάρκεια της διαδρομής που κάνουν καθημερινά από τα Γιάννενα για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στα σχολεία της Κατούνας. Το δελτίο, στο οποίο παρουσιάζεται επίσης η ανακοίνωση του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Αμφιλοχίας, ετοίμασε το διαδικτυακό κανάλι “Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα” και αυτό αναρτήθηκε στον διαδικτυακό του χώρο στο YouTube. Το δελτίο εκφωνεί η Δασκάλα ΠΕ70 Λένα Μαγαλιού, βασικό μέλος της διαδικτυακής συλλογικής προσπάθειας του “Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα”

 

Μεταφερθείτε στον διαδικτυακό χώρο του καναλιού πατώντας εδώ και κάντε εγγραφή

Μπείτε στη σελίδα του καναλιού στο Facebook από εδώ εδώ και ακολουθήστε την

 

Για περισσότερη ενημέρωση σχετικά με το μετακινούμενο γκρουπάκι εκπαιδευτικών στην Ιόνια οδό και το αυτοκίνητο των οποίων πήρε φωτιά κυριολεκτικά, παρακολουθήστε το βίντεο:

Παρακολουθήστε το δελτίο του καναλιού με τίτλο: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β1 επιπέδου: Αιτήσεις τις επόμενες μέρες

Παρακολουθήστε επίσης:

 

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: δύο μύθοι και ένα συμπέρασμα

Οι ιθύνοντες του ΥΠΑΙΘΑ υποστηρίζουν ότι η αξιολόγηση στοχεύει στην υποστήριξη και βελτίωση των εκπαιδευτικών. Τα δεδομένα όμως δείχνουν άλλη εικόνα…
Κλωτσοτύρας Δημήτρης,
δάσκαλος MEd,
Εκπαιδευτική Διοίκηση & Ηγεσία, Πανεπιστήμιο Σύδνεϋ
Όσοι υποστηρίζουν το υπάρχον σύστημα ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών λένε πως στοχεύει στο να αλλάξει λανθασμένες νοοτροπίες δεκαετιών. Μια τόσο φιλόδοξη αλλαγή όμως θα έπρεπε να συνοδεύεται από ξεκάθαρα μηνύματα, σαφές πλαίσιο εφαρμογής και ισχυρά επιχειρήματα υποστήριξης της ηθικής βάσης του. Το τρέχον σύστημα φαίνεται να απέχει πολύ από αυτό. Σε αρκετές περιπτώσεις εμφανίζεται να στηρίζεται σε μύθους παρά σε στέρεη βάση ορθολογικών επιχειρημάτων. Επιλέγουμε και αναλύουμε δύο χαρακτηριστικούς τέτοιους μύθους.

1ος μύθος: Είναι το πρώτο σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών μετά από 40 χρόνια

Προβάλλεται έντονα και συνεχώς η παραπάνω άποψη αλλά δεν είναι καθόλου έτσι. Από το 2002 στο καθηκοντολόγιο των Σχολικών Συμβούλων (ΦΕΚ 1340/Β΄/2002), και μάλιστα ως μια από τις «κύριες λειτουργίες» του έργου τους (ό.π. άρθ. 8), οριζόταν πως «όταν ο Σχολικός Σύμβουλος διαπιστώνει ότι κάποιοι εκπ/κοί εμφανίζουν αδυναμία στην άσκηση εκπ/κού έργου, παράλληλα με τη σύνταξη της υπηρεσιακής έκθεσης, προτείνει να εφαρμοστεί πρόγραμμα επιμόρφωσης, αναλυτικά σε κάθε έναν από αυτούς. Η πρόταση γίνεται προς την Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης και έχει ως σκοπό να επιτευχθεί η επιδιωκόμενη βελτίωση στο παρεχόμενο εκπαιδευτικό έργο από αυτούς τους εκπ/κούς.» Ασχέτως με το αν συμφωνεί κάποιος με το περιεχόμενο της ή όχι, διάταξη που περιείχε αξιολογική διαδικασία, λοιπόν, υπήρχε και έδινε τη δυνατότητα να εντοπιστούν οι ακραίες περιπτώσεις και να υποστηριχθούν ανάλογα. Η διάταξη αυτή έπαψε να ισχύει το 2018 όταν οι Σχολικοί Σύμβουλοι αντικαταστάθηκαν από τους Συντονιστές Εκπαίδευσης. Έμεινε δηλαδή σε ισχύ πάνω από 15 χρόνια. Δεν εφαρμόστηκε όμως ποτέ απ’ όσο γνωρίζουμε και θα είχε μεγάλη αξία να αναλυθεί το γιατί. Ίσως έτσι βγάζαμε χρήσιμα συμπεράσματα και για την τρέχουσα διαδικασία.

2ος μύθος: η αξιολόγηση στοχεύει στη βελτίωση των εκπαιδευτικών

Οι ιθύνοντες του ΥΠΑΙΘΑ υποστηρίζουν ότι η αξιολόγηση στοχεύει στην υποστήριξη και βελτίωση των εκπαιδευτικών. Τα δεδομένα όμως δείχνουν άλλη εικόνα. Η υπάρχουσα αξιολογική διαδικασία μπορεί να καταλήξει σε τέσσερις κατηγορίες εκπαιδευτικών ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο που μπορεί να είναι: 1. εξαιρετικό, 2. πολύ καλό, 3. ικανοποιητικό και 4. μη ικανοποιητικό. Όπως καταλαβαίνει ακόμα και ο μη ειδικός, βελτίωση θα έχουμε όταν ο κάθε εκπαιδευτικός υποστηριχθεί ώστε να…Συνεχίστε την είδηση πατώντας εδώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …