Σύμφωνα με νέες οδηγίες, το ΙΕΠ απαντά αρνητικά ( δείτε εδώ ) στα παρακάτω ερωτήματα σχετικά με το τι μπορούν να κάνουν τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί με τα σχέδια δράσης. Φαίνεται ότι κάποιες από τις νέες οδηγίες έχουν ως στόχο τα ενιαία κείμενα που κατέθεσαν πολλοί Σύλλογοι Διδασκόντων
• Μπορεί να ενταχθεί ένα Σχέδιο Δράσης σε περισσότερους από έναν άξονες;
• Πρέπει να κάνουμε Σχέδιο Δράσης σε όλους τους άξονες;
• Μπορούμε να καταγράψουμε περισσότερους του ενός στόχους;
• Πρέπει να γίνει Σχέδιο Δράσης στον άξονα με τη χαμηλότερη αποτίμηση;
• Εμπλέκεται όλος ο Σύλλογος Διδασκόντων στην υλοποίηση των Σχεδίων δράσης ;
• Εργαστήρια Δεξιοτήτων vs Συλλογικός Προγραμματισμός: μπορεί τα Σχέδια Δράσης να είναι κοινά;
Δείτε παρακάτω τη δημοσίευση από την παρουσίαση του ΙΕΠ
Πηγή: fresh -education.gr
Σχέδια Δράσης – αξιολόγηση: Νέες επισημάνσεις από το ΙΕΠ και προτάσεις
Υπουργείο Παιδείας: Εσφαλμένες παραδοχές στην απόφαση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων