ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αξιολόγηση: 6 “όχι” του ΙΕΠ για τα σχέδια δράσης

Διάδωσέ το

γνωμοδότηση του ΙΕΠ

Σύμφωνα με νέες οδηγίες, το  ΙΕΠ απαντά αρνητικά ( δείτε εδώ ) στα παρακάτω ερωτήματα σχετικά με το τι μπορούν να κάνουν  τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί  με τα σχέδια δράσης. Φαίνεται  ότι κάποιες από τις νέες οδηγίες έχουν ως  στόχο  τα ενιαία κείμενα που κατέθεσαν πολλοί  Σύλλογοι Διδασκόντων

• Μπορεί να ενταχθεί ένα Σχέδιο Δράσης σε περισσότερους από έναν άξονες;
• Πρέπει να κάνουμε Σχέδιο Δράσης σε όλους τους άξονες;
• Μπορούμε να καταγράψουμε περισσότερους του ενός στόχους;
• Πρέπει να γίνει Σχέδιο Δράσης στον άξονα με τη χαμηλότερη αποτίμηση;
• Εμπλέκεται όλος ο Σύλλογος Διδασκόντων στην υλοποίηση των Σχεδίων δράσης ;
• Εργαστήρια Δεξιοτήτων vs Συλλογικός Προγραμματισμός: μπορεί τα Σχέδια Δράσης να είναι κοινά;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Δείτε παρακάτω τη δημοσίευση από την παρουσίαση του ΙΕΠ

Πηγή: fresh -education.gr

Σχέδια Δράσης – αξιολόγηση: Νέες επισημάνσεις από το ΙΕΠ και προτάσεις

Υπουργείο Παιδείας: Εσφαλμένες παραδοχές στην απόφαση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

 

 

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *