ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αξιολόγηση σχολείων: Οδηγία ΙΕΠ στους Συμβούλους Εκπαίδευσης

Διάδωσέ το

Διευθυντές σχολείων

Αξιολόγηση σχολείων:  Την έγκαιρη ανατροφοδότηση των σχολείων ευθύνης τους, με παρατηρήσεις και σχόλια,   ζητά το ΙΕΠ από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης στο πλαίσιο της εσωτερικής αξιολόγησης των σχολείων. Για το λόγο αυτό το ΙΕΠ ανακοίνωσε ότι “το πεδίο ανατροφοδότησης από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης θα παραμείνει ενεργό παράλληλα με τα πεδία Υλοποίησης και Αποτίμησης των Δράσεων των σχολείων (έως 30 Μαΐου)”

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΙΕΠ με την οδηγία για την εσωτερική αξιολόγηση.

“Σας ενημερώνουμε ότι, για την καλύτερη διαχείριση και αξιοποίηση των ανατροφοδοτικών σχολίων των Σ.Ε., το πεδίο ανατροφοδότησης θα παραμείνει ενεργό παράλληλα με τα πεδία Υλοποίησης και Αποτίμησης των Δράσεων των σχολείων (έως 30 Μαΐου). Ως εκ τούτου, οι Σ.Ε. έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν και να επικαιροποιούν τα σχόλιά τους και τα σχολεία να ενημερώνονται παράλληλα. Παρακαλείσθε για την έγκαιρη ανατροφοδότηση των σχολείων ευθύνης σας με σκοπό την υποστήριξη της αποτελεσματικής υλοποίησης των δράσεών τους”

Αξιολόγηση: Προβλήματα με τις βαθμολογίες των Συμβούλων. Τίποτα δεν έχει αλλάξει

Η αξιολόγηση των σχολείων πραγματοποιείται εδώ και τρία χρόνια υπό την πλήρη απουσία πλαισίου κριτηρίων βαθμολόγησης από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης αλλά και παλαιότερα από τους Συντονιστές Εκπαίδευσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Οργανωτικός Γραμματέας ΔΟΕ: Όπου έχει εφαρμοστεί αξιολόγηση οδήγησε σε φυγή από την εκπαίδευση

Σχετικά με την αξιοπιστία της διαδικασίας  στελέχη εκπαίδευσης αναφέρουν, μεταξύ των άλλων προβλημάτων, ότι:  “δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα από το Ι.Ε.Π. ούτε τα κριτήρια με τα οποία θα βαθμολογούνται τόσο οι άξονες εκπαιδευτικού έργου όσο και τα σχέδια δράσης των εκπαιδευτικών στους τομείς που χρήζουν βελτίωσης. Αντίθετα, τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι Σ.Ε.Ε. καλούνται να χρησιμοποιήσουν αριθμητική κλίμακα βαθμολόγησης (αντίστοιχα τετράβαθμη και δεκάβαθμη) και όχι περιγραφική αξιολόγηση. Ωστόσο σε μια διαδικασία εσωτερικής αλλά, ακόμη περισσότερο, εξωτερικής αξιολόγησης η διαφάνεια, όσον αφορά τα κριτήρια, συνιστά παράγοντα εμπιστοσύνης ανάμεσα στον αξιολογητή και τον αξιολογούμενο”. 

Αξιολόγηση  στην εκπαίδευση και το ελληνικό αλαλούμ

Κατά παράδοξο τρόπο η νέα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας  ενημέρωσε φέτος τα σχολεία ότι το σχ. έτος 2023-2024 θα εφαρμοστεί  Υπουργική Απόφαση όπως περιγράφεται στο ΦΕΚ 140/τ.Β΄/20.01.20 21, δηλαδή ακριβώς η ίδια που οδήγησε στα ίδια λάθη και ευτράπελα της προσπάθειας που μπορεί να χαρακτηριστεί  ως  ” η ελληνική εκδοχή αξιολόγησης  στην εκπαίδευση”.   Διαβάστε εδώ μερικά από αυτά 

Δείτε επίσης:

Σεμινάρια για διαδραστικούς πίνακες: Νέες ημερομηνίες και ώρες (αιτήσεις)

 

Δείτε επίσης

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Τι πραγματικά είναι;

Διάδωσέ το Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Οι πραγματικές στοχεύσεις του νομοσχεδίου Ένα κείμενο για γονείς… και όχι …