ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αξιολόγηση: Υπάρχει πρόβλημα με τις βαθμολογίες των Συμβούλων

Διάδωσέ το

Διευθυντές σχολείων

Η αξιολόγηση των σχολείων πραγματοποιείται εδώ και τρία χρόνια υπό την πλήρη απουσία πλαισίου κριτηρίων βαθμολόγησης από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης αλλά και παλαιότερα από τους Συντονιστές Εκπαίδευσης.

Σχετικά με την αξιοπιστία της διαδικασίας  στελέχη εκπαίδευσης αναφέρουν, μεταξύ των άλλων προβλημάτων, ότι:  “δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα από το Ι.Ε.Π. ούτε τα κριτήρια με τα οποία θα βαθμολογούνται τόσο οι άξονες εκπαιδευτικού έργου όσο και τα σχέδια δράσης των εκπαιδευτικών στους τομείς που χρήζουν βελτίωσης. Αντίθετα, τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι Σ.Ε.Ε. καλούνται να χρησιμοποιήσουν αριθμητική κλίμακα βαθμολόγησης (αντίστοιχα τετράβαθμη και δεκάβαθμη) και όχι περιγραφική αξιολόγηση. Ωστόσο σε μια διαδικασία εσωτερικής αλλά, ακόμη περισσότερο, εξωτερικής αξιολόγησης η διαφάνεια, όσον αφορά τα κριτήρια, συνιστά παράγοντα εμπιστοσύνης ανάμεσα στον αξιολογητή και τον αξιολογούμενο”. 

Αξιολόγηση  στην εκπαίδευση και το ελληνικό αλαλούμ

Κατά παράδοξο τρόπο η νέα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας  ενημέρωσε φέτος τα σχολεία ότι το σχ. έτος 2023-2024 θα εφαρμοστεί  Υπουργική Απόφαση όπως περιγράφεται στο ΦΕΚ 140/τ.Β΄/20.01.20 21, δηλαδή ακριβώς η ίδια που οδήγησε στα ίδια λάθη και ευτράπελα της προσπάθειας που μπορεί να χαρακτηριστεί  ως  ” η ελληνική εκδοχή αξιολόγησης  στην εκπαίδευση”.   Διαβάστε παρακάτω μερικά από αυτά:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Παραδείγματα ενδεικτικά του αλαλούμ που επικρατεί εδώ και χρόνια στην αξιολόγηση σχολείων από την απουσία κοινών κριτηρίων εξέτασης των δεικτών 

Σύμβουλος Εκπαίδευσης δεν έβαλε καθόλου βαθμολογία σε σχολείο που κατέθεσε τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ

Σύμβουλος εκπαίδευσης  έβαλε 10 σε σχολείο στον δείκτη για τα ευρωπαϊκά προγράμματα και ας μην έκανε   κανένα πρόγραμμα ενώ ο   Σύμβουλος εκπαίδευσης του γειτονικού σχολείου έβαλε 5  γιατί πάλι και αυτό δεν έκανε κανένα.

Σχολεία με ενιαία κείμενα στην αξιολόγηση   βαθμολογήθηκαν με υψηλότερες βαθμολογίες από σχολεία που κατάθεσαν “κανονικά” σχέδια δράσης.

Σύμβουλοι  Εκπαίδευσης έγραψαν κυριολεκτικά  2-3 λέξεις στις αξιολογήσεις  των σχολείων τους.

Δείτε επίσης:

Διευθυντές σχολείων σε απόγνωση, σβήνουν email του Υπουργείου

Αξιολόγηση, δόκιμοι εκπαιδευτικοί, οργανική θέση, μονιμότητα και απεργία (ενημερωτικό σημείωμα)

Βοηθό Εκπαιδευτικού ζητούν οι εκπαιδευτικοί από το Υπ. Παιδείας

Ο παιδαγωγικός ρόλος της αξιολόγησης και η σχέση της με την εκπαιδευτική πολιτική: Τα προβλήματα στην εφαρμογή της

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …