ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αξιολόγηση σχολείων: Ερώτηση στον υπουργό Παιδείας

Διάδωσέ το

Ο υπουργός ΠΑΙΘΑ ερωτάται στη Βουλή σχετικά με τις προτάσεις για την αξιολόγηση των σχολείων της Ένωσης διευθυντών σχολείων

Της: ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑΣ – ΧΑΪΔΩΣ Βουλευτού Β’ Πειραιώς 

ΠΡΟΣ: Τον κ. Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού    

ΘΕΜΑ: «Αναγκαία η ουσιαστική αξιολόγηση των σχολικών Μονάδων» 

Κύριε Υπουργέ, 

Σε σχετική επιστολή του Διοικητικού Συμβούλιου της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης  Διευθυντών/ντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και ύστερα από την  δίχρονη εφαρμογή της επαναξιολόγησης (εσωτερικής και της εξωτερικής) των σχολικών  Μονάδων καταθέτουν οι ανωτέρω διευθυντές προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου  σας προτάσεις, που μπορούν να συμβάλουν καθοριστικά στην ουσιαστική εφαρμογή της  αυτό-αξιολόγησης προς όφελος των σχολικών Μονάδων.

Επισημαίνουν, παράλληλα, οι  ως άνω με την επιστολή τους την ανάγκη άμεση κατάργηση της γραφειοκρατίας, που  συνοδεύει την αξιολόγηση των σχολικών Μονάδων και καταπονεί τους εκπαιδευτικούς. 

Στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα του ΙΕΠ, προτείνουν οι διευθυντές να αναρτώνται, έως τα  μέσα του επόμενου Οκτωβρίου, μόνον οι τίτλοι των σχεδίων δράσης που θα υλοποιεί η  κάθε σχολική Μονάδα, ενώ, ο αριθμός των σχεδίων δράσης, ο αριθμός των μελών των  ομάδων και οι συντονιστές τους, προτείνεται να καθορίζονται από τους Συλλόγους  Διδασκόντων, με βάση τις ιδιαιτερότητες της κάθε σχολικής Μονάδας.

Θεωρούν οι ως άνω  διευθυντές αναγκαία την άμεση κατάργηση της βαθμολόγησης των σχολικών Μονάδων  από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης, που αναπόφευκτα, οδηγεί στην κατηγοριοποίηση  των σχολικών Μονάδων.

Επίσης, προτείνεται στις ιστοσελίδες τους στο Διαδίκτυο οι  σχολικές Μονάδες να αναρτούν μόνο τους τίτλους των σχεδίων δράσης που υλοποιούν, κατά την διάρκεια του διδακτικού έτους και τίποτα περισσότερο, ώστε να αποφεύγεται κάθε  προσπάθεια κατηγοριοποίησής τους.

Τέλος, η σύνδεση της αυτό-αξιολόγησης της  εκάστοτε σχολικής Μονάδας με την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, θεωρούν ότι  αλλοιώνει πλήρως την φυσιογνωμία και τον πραγματικό χαρακτήρα της αυτό-αξιολόγησης. 

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

  

Ερωτάται ο κ. Υπουργός : 

  1. Θα λάβετε υπόψη σας τις παραπάνω προτάσεις, ώστε να αποβαίνει η διαδικασία της αξιολόγησης, προς όφελος των σχολικών Μονάδων αλλά και της σχολικής κοινότητας,  συνολικά; 
  2. Θα λάβετε τις απαραίτητες πρωτοβουλίες, έτσι ώστε να λειτουργεί, εφεξής, η  αξιολόγηση των σχολικών Μονάδων, χωρίς γραφειοκρατικές διαδικασίες που  καταπονούν τους εκπαιδευτικούς και οδηγεί στην στείρα κατηγοριοποίηση τους; 

Η ερωτώσα Βουλευτής 

Δείτε επίσης:

Αξιολόγηση σχολείων κάθε δύο χρόνια με ψαλίδι  στους άξονες

Σχολεία: Καμία συνεδρίαση εκπαιδευτικών πριν από τον αγιασμό

freshedu

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …