ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αξιολόγηση- σχολεία: Παρατηρήσεις Συντονιστών έως και την Τρίτη 31/01/2023

Διάδωσέ το

Διευθυντές σχολείων

Αξιολόγηση δράσεων στα σχολεία: Σύμφωνα  με εγκύκλιο του Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ, οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου μπορούν να υποβάλουν στην ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ ανατροφοδοτικά σχόλια για τον σχεδιασμό των δράσεων  έως και την Τρίτη 31/01/2023

Σε συνέχεια της με αριθμ πρωτ. 119336/ΓΔ4/29-09-2022 εγκυκλίου του Υ.ΠΑΙ.Θ με θέμα «Χρονοδιάγραμμα εφαρμογής του Συλλογικού προγραμματισμού και της εσωτερικής αξιολόγησης του έργου των σχολικών μονάδων για το σχολικό 2022-2023» καλούνται οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου (Σ.Ε.Ε) Παιδαγωγικής Ευθύνης να υποβάλουν στην ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ ανατροφοδοτικά σχόλια για τον σχεδιασμό των δράσεων των σχολείων από την Τρίτη 13-12-2022  έως και την Τρίτη 31/01/2023. 

Αξιολόγηση: Το χρονοδιάγραμμα 2022-2023 για τα σχολεία 

Σύμφωνα με τον οδηγό ο ετήσιος συλλογικός προγραμματισμός του  εκπαιδευτικού έργου καταχωρίζεται από κάθε σχολική μονάδα στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή  του ΙΕΠ στο διάστημα 1-20 Οκτωβρίου κάθε έτους.

Χρονοδιάγραμμα Υποβολών στην Ψηφιακή Πλατφόρμα του  Ι.Ε.Π.-Σχολικό έτος 2022-23 και εξής 

Ο Διευθυντής ή η  Διευθύντρια

1. Συλλογικός Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου  20 Οκτωβρίου 2022
2. Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης  25 Ιουνίου 2023

Οι Συντονιστές  Ομάδων Δράσης

Α. Σχεδιασμός Δράσης  10 Δεκεμβρίου 2022
Β. Υλοποίηση της Δράσης  30 Μαΐου 2023
Γ. Αποτίμηση της Δράσης  30 Μαΐου 2023

Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Αποτίμηση των Δράσεων από τις Ομάδες 

Κάθε Ομάδα Δράσης έχει τη δική της φόρμα για την αποτύπωση του Σχεδίου Δράσης.  Πρόσβαση σε αυτή έχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου καθώς και ο/η Σ.Ε. Παιδαγωγικής Ευθύνης. Δικαίωμα καταχώρισης και επεξεργασίας έχει μόνο ο/η  Συντονιστής/-ίστρια της Ομάδας. 

Ο/Η Σ.Ε. Παιδαγωγικής Ευθύνης, σε ειδικό πεδίο της φόρμας καταγράφει τις παρατηρήσεις  του/της, προκειμένου να ληφθούν υπόψη για την τροποποίηση ή κατά την υλοποίηση της  Δράσης, εφόσον κρίνεται σκόπιμο.  

Η Φόρμα Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης περιλαμβάνει τρία μέρη: 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Οργανωτικός Γραμματέας ΔΟΕ: Όπου έχει εφαρμοστεί αξιολόγηση οδήγησε σε φυγή από την εκπαίδευση

α) Σχεδιασμός της Δράσης: Το μέρος Α παραμένει ενεργό έως και τις 10 Δεκεμβρίου.  Οποιαδήποτε τροποποίηση υπάρξει μετά την  οριστικοποίησή τους, καταγράφεται στο μέρος Β. 

β) Υλοποίηση της Δράσης: Το μέρος Β είναι ενεργό καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής  χρονιάς (μέχρι 30 Μαΐου) για την καταγραφή ή  τροποποίηση των ενεργειών της Δράσης. 

γ) Αποτίμηση της Δράσης: Συμπληρώνεται στο τέλος της σχολικής χρονιάς (μέχρι 30  Μαΐου), πριν την τελική συνεδρίαση του Συλλόγου  Διδασκόντων για την Εσωτερική Αξιολόγηση της σχολικής  μονάδας.

Ιούνιος 2023:  Εσωτερική  Αξιολόγηση: Έκθεση σχολικού έτους 2022-2023 

Ο/Η Διευθυντής/-ύντρια συγκαλεί συνεδρίαση του Συλλόγου, για την: 

Α. Συνολική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου του σχολείου: 

Γίνεται συζήτηση σχετικά με τις αλλαγές που ενδεχομένως έχουν επέλθει στην ταυτότητα  του σχολείου από την προηγούμενη Έκθεση 

Αποτιμώνται οι 9 άξονες τεκμηριωμένα 

Εντοπίζονται θετικά σημεία και σημεία προς βελτίωση για καθεμία από τις 3 λειτουργίες Καταγράφονται στο Πρακτικό οι σχετικές αποφάσεις. 

Β. Συνολική αποτίμηση των Δράσεων βελτίωσης του σχολείου  

Οι Ομάδες παρουσιάζουν τις Δράσεις τους χρησιμοποιώντας το Γ` μέρος της Φόρμας  Αποτύπωσης της Δράσης. 

Οι εκπαιδευτικοί αποτιμούν συνολικά τις Δράσεις του σχολείου (βαθμός επίτευξης των  στόχων που είχαν τεθεί, αποτελέσματα των Δράσεων, δυσκολίες που παρουσιάστηκαν) Επιλέγονται οι Πρακτικές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από άλλα σχολεία Κατατίθενται προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσεις 

Για τη συνολική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου στις πολυδύναμες  σχολικές μονάδες προτείνεται η συγκρότηση Ομάδων, ώστε να διευκολυνθεί το  έργο της τεκμηρίωσης μέσω της χρήσης ερευνητικών εργαλείων (βλ. τον σχετικό  οδηγό «Ερευνητικά εργαλεία»)

Δείτε επίσης:

Αιτήσεις στο ΝΣΚ: Κανονικά η υποβολή τους και μετά τις 31/12/2022

Σχολεία: Για ποια θέματα ζητήθηκε η συνδρομή Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου

freshedu

Δείτε επίσης

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Τι πραγματικά είναι;

Διάδωσέ το Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Οι πραγματικές στοχεύσεις του νομοσχεδίου Ένα κείμενο για γονείς… και όχι …