ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αξιολόγηση – σχολεία: Με το καλημέρα τα πρώτα ενιαία κείμενα φιγουράρουν στην πλατφόρμα του ΙΕΠ

Διάδωσέ το

Αξιολόγηση σχολείων: Με το καλημέρα τα πρώτα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ αναρτήθηκαν σε ιστοσελίδες σχολείων  και στην σχετική πλατφόρμα του ΙΕΠ για τον Συλλογικό  Προγραμματισμό 2022 -2023.

“Δεν είναι σύννομη και θεωρείται μη γενόμενη η αξιολόγηση”,  τόνιζε πέρσι ο Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ σε εγκύκλιό του προς τα σχολεία που κατάθεσαν τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ για την αξιολόγηση  και τα καλούσε να συμμορφωθούν με το ισχύον “κανονιστικό πλαίσιο”

Παράλληλα με τις αυστηρές εγκυκλίους του Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ, η υπουργός Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως προειδοποιούσε για συνέπειες λέγοντας σε συνέντευξη: “ οι έτοιμες εκθέσεις αξιολόγησης που καταθέτουν σχολεία δεν συνιστούν συμμετοχή στην αξιολόγηση, που πρέπει να είναι εξατομικευμένη για κάθε σχολείο” και συμπλήρωνε ότι:”Στον νόμο και την υπουργική  απόφαση υπάρχουν συγκεκριμένοι άξονες, διαδικασίες και συνεδρίαση και οτιδήποτε άλλο συνιστά παραβίαση του νόμου με συγκεκριμένες συνέπειες. Η αποχή από την αξιολόγηση προβλέπει συγκεκριμένες κυρώσεις. “Είναι προκλητικό για τους εκπαιδευτικούς όλο αυτό, οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να συνεδριάσουν, να αποφασίσουν και να αξιολογήσουν; Χρειάζονται φασόν απαντήσεις από κάποιες συνδικαλιστικές ηγεσίες. Είμαστε αποφασισμένοι να εφαρμόσουμε το νόμο”

Τι έγινε στη συνέχεια μέχρι και σήμερα

Στη συνέχεια σταμάτησαν οι δηλώσεις και οι αυστηρές διαταγές και τα ενιαία κείμενα θεωρήθηκαν ως κανονική αξιολόγηση, τα σχολεία που κατέθεσαν ενιαία κείμενα  πήραν βαθμολογία και μάλιστα προσμετρήθηκαν και στο αριθμό των σχολείων που έκανε αξιολόγηση. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος δίνοντας σχετικά στοιχεία ενημέρωσε ότι: “Μόλις ένα ποσοστό 0,8%, δηλαδή σε 114 σχολεία από το σύνολο των 13.000 της Επικράτειας  δεν υπήρξε αξιολόγηση” (Ήταν αυτά που δεν κατέθεσαν τίποτα). Η ΔΟΕ στην πρόσφατη παρουσίαση των ενιαίων κειμένων 2022-2203 έδωσε και  τον αριθμό σχολείων Π.Ε. που κατέθεσε ενιαία κείμενα πέρσι και οποίος ανέρχεται σε 3.762 σχολεία. Το Υπουργείο ποτέ δεν διέψευσε τον σχετικό αριθμό και ούτε έδωσε δικά του στοιχεία, αν και για άλλα θέματα δημοσιεύει άμεσα σχετικά στοιχεία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Στην εγκύκλιο του Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ, με το χρονοδιάγραμμα εφαρμογής της εσωτερικής αξιολόγησης 2022- 2023, δεν υπάρχει καμία αναφορά πλέον σε ενιαία ή φασόν κείμενα και ούτε έχουν γίνει σχετικές δηλώσεις και ερωτήσεις δημοσιογράφων εδώ και μήνες.

 Ποιος εξαφάνισε το δείκτη Υλικοτεχνική Υποδομή; Η  αξιολόγηση του Υπουργείου ή τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ;

Οι υποδομές των σχολείων είναι  βασικός άψυχος συντελεστής στα εκπαιδευτικά αποτελέσματα. Από την αξιολόγηση 2022 -2023 του Υπουργείου Παιδείας για μια ακόμη φορά έχει εξαφανιστεί αυτός ο δείκτης. Γιατί άραγε το Υπουργείο Παιδείας δεν θέλει οι εκπαιδευτικοί να ασχοληθούν και με αυτόν το δείκτη που επηρεάζει το εκπαιδευτικό τους έργο καθημερινά αλλά και τα μαθησιακά αποτελέσματα; Τα κείμενα της ΔΟΕ όμως μπορεί να έχουν κατηγορηθεί ως ενιαία και φασόν αλλά δεν είναι επιλεκτικά γιατί προτείνουν και ως αντικείμενο διερεύνησης και τις “υποδομές” στον άξονα 6:

“Ανάδειξη των προβλημάτων που αφορούν στη σχολική στέγη σε σχέση με την ανάπτυξη του προγράμματος και τις ανάγκες των παιδιών της σχολικής ηλικίας.
Καταγραφή και διερεύνηση της σημασίας των σχολικών χώρων και των κτιριακών υποδομών που συντελούν και αρμόζουν στην ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών σχολικής ηλικίας”

Δείτε εδώ πώς εξαφάνισαν τους δείκτες

Δείτε επίσης:

Αξιολόγηση – οδηγίες ΙΕΠ: Πότε ένα σχολείο μπορεί να συνεχίσει μια δράση που ξεκίνησε την προηγούμενη σχολική χρονιά

Βρείτε τη σελίδα στο facebook freshedu

Πηγή fresh-education με ενεργό σύνδεσμο για τις ιστοσελίδες που αντιγράφουν. Το πρώτο εκπαιδευτικό site στην Ελλάδα με ειδήσεις και αναλύσεις μόνο για την εκπαίδευση.

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *