ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αξιολόγηση – οδηγίες ΙΕΠ: Πότε ένα σχολείο μπορεί να συνεχίσει μια δράση που ξεκίνησε την προηγούμενη σχολική χρονιά

Διάδωσέ το

Αξιολόγηση  σχολείων 2022-2023: Σύμφωνα με οδηγίες του ΙΕΠ ένα σχολείο μπορεί να συνεχίσει μια δράση που ξεκίνησε την προηγούμενη σχολική χρονιά εάν:

– αλλάξει τη στοχοθεσία /προσθέσει νέους στόχους

– επιδιώκει τη βελτίωση σύνθετων πτυχών του εκπαιδευτικού έργου (π.χ. σχέσεις μεταξύ μαθητών→ αντιμετώπιση ενδοσχολικής βίας)

Οι οδηγίες του ΙΕΠ για την αξιολόγηση των σχολείων

Προγραμματισμός 

ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΙΕΠ: 20 Οκτωβρίου 

Ο Σύλλογος Διδασκόντων σε ειδική συνεδρίαση, αφού λάβει υπόψη του την Ετήσια Έκθεση  αξιολόγησης του σχολείου για το 2021-22, την ανατροφοδότηση του ΣΕΕ παιδαγωγικής  ευθύνης, όπως αποτυπώνεται στην Έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης και τις προτεραιότητες  που θέτει: 

– επιλέγει τις δράσεις βελτίωσης που θα υλοποιηθούν την τρέχουσα σχολική χρονιά – συγκροτεί Ομάδες Δράσης (2-5 εκπ/κών) και ορίζει έναν Συντονιστή για κάθε δράση  

Με ευθύνη του Διευθυντή του σχολείου και με τη χρήση κωδικών του σχολείου στο  Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) καταχωρούνται ανά άξονα στην πλατφόρμα μέχρι 20/10: 

– οι τίτλοι των δράσεων 

– ο βασικός στόχος (μόνο) κάθε δράσης 

– ο Συντονιστής της κάθε Ομάδας Δράσης (επιλέγεται από λίστα με τα ονόματα των  εκπαιδευτικών του σχολείου, όπως έχουν δηλωθεί αρμοδίως στο My school). 

Επισημαίνονται τα ακόλουθα: 

  • Κάθε εκπαιδευτικός συμμετέχει σε μία τουλάχιστον δράση.  
  • Ο αριθμός των δράσεων που θα υλοποιήσει κάθε σχ. μονάδα εξαρτάται από τον  αριθμό των εκπ/κών που έχουν τοποθετηθεί σε αυτή, δεδομένου ότι η κάθε ομάδα  αποτελείται από 2-5 εκπ/κούς (Ν. 4692/2020). Εάν, για παράδειγμα, σε μια σχ. μονάδα έχουν τοποθετηθεί 14 εκπ/κοί ο ελάχιστος αριθμός δράσεων είναι τρεις (3). 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

 Περιπτώσεις τοποθετήσεων εκπαιδευτικών σε μια σχολική μονάδα: 

  • Οργανικά τοποθετημένοι 
  • Λειτουργικά τοποθετημένοι (διάθεση ΠΥΣΔΕ, αναπληρωτές κ.ά.) 
  • Μέλη ΕΕΠ/ΕΒΠ 
  • Ωρομίσθιοι (Ειδικοτήτων, Ψυχολόγοι κ.λπ.) 

για περισσότερες διευκρινήσεις απευθυνθείτε στην οικεία Δ/νση Εκπαίδευσης  

  • Συνοπτική μορφή του Συλλογικού Προγραμματισμού (χωρίς ονόματα εκπ/κών) αναρτάται στην ιστοσελίδα σχολείου. 
  • Το πεδίο της φόρμας στο οποίο δηλώνονται οι Συντονιστές των Ομάδων Δράσης  παραμένει ενεργό καθ’ όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους → σε περίπτωση  αλλαγής, επιλέξτε Αλλαγή Συντονιστή
  • Μια σχολική μονάδα μπορεί να συνεχίσει μια δράση που ξεκίνησε την προηγούμενη  σχολική χρονιά εάν:  

– αλλάξει τη στοχοθεσία /προσθέσει νέους στόχους 

– επιδιώκει τη βελτίωση σύνθετων πτυχών του εκπαιδευτικού έργου (π.χ. σχέσεις μεταξύ μαθητών→ αντιμετώπιση ενδοσχολικής βίας)

Δείτε εδώ αναλυτικά τις οδηγίες αξιολόγησης σχολικών μονάδων

Δείτε επίσης:

Αξιολόγηση – σχολεία: Με το καλημέρα τα πρώτα ενιαία κείμενα φιγουράρουν στην πλατφόρμα του ΙΕΠ

Αξιολόγηση: Το χρονοδιάγραμμα 2022-2023 για τα σχολεία   Ο νέος οδηγός του ΙΕΠ

ΟΙΕΛΕ: Επίδομα θέσης σε μέντορες και ενδοσχολικούς συντονιστές – διάλογος για τους νέους θεσμούς

 

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *