ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αξιολόγηση: Ποιο είναι το σχολείο “παράδειγμα” για την Κεραμέως

Διάδωσέ το

Πλέον έχουν αρχίσει να ρωτούν και οι δημοσιογράφοι την Υπουργό Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως για την αξιολόγηση στα σχολεία και τα αποτελέσματά της, που όπως διαβεβαιώνει η ίδια την ελληνική κοινωνία εφαρμόζεται εδώ και δύο χρόνια στη σχολική εκπαίδευση.

Σύμφωνα με την υπουργό Παιδείας η αξιολόγηση στα σχολεία είναι ήδη πραγματικότητα στην Ελλάδα και δομείται σε τρία επίπεδα 

“Το πρώτο αφορά στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, το δεύτερο στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος και το τρίτο αφορά στην ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, η οποία ξεκίνησε φέτος για πρώτη φορά ύστερα από 41 ολόκληρα χρόνια”, αναφέρει επανειλημμένα η ίδια  σε συνεντεύξεις που δίνει.

Το σχολείο “παράδειγμα” της Υπουργού Παιδείας για την αξιολόγηση στα σχολεία

Παρά τις παραπάνω διαβεβαιώσεις για όσους δεν είναι ειδικοί στα εκπαιδευτικά θέματα,  δύο είναι τα μοναδικά στοιχεία που γνωρίζουμε  από δηλώσεις της υπουργού Παιδείας, στην προσπάθειά της να αποδείξει ότι στο  επίπεδο σχολείου όλα εξελίσσονται μια χαρά,  ενώ σε έναν μήνα συμπληρώνονται 2 χρόνια αξιολόγησης.

Το πρώτο είναι η συμμετοχή των σχολείων στην αξιολόγηση, που όπως αναφέρει η ίδια, τον πρώτο χρόνο ήταν 99,9% και το δεύτερο στοιχείο είναι το παράδειγμα ενός σχολείου που χρησιμοποιεί τακτικά: ” Επισκέφθηκα ένα σχολείο στην περιφέρεια, το οποίο μέσω της αξιολόγησης σχολικής μονάδας διαπίστωσε ότι υπάρχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης ως προς την εξωστρέφεια του σχολείου, επί της οποίας δεν είχε αναλάβει δράσεις. Στη βάση της ανατροφοδότησης που έλαβε από τον σύμβουλο εκπαίδευσης για πρώτη φορά φέτος, λοιπόν, το σχολείο και οι μαθητές του συμμετέχουν σε ευρωπαϊκά προγράμματα”.

Οι δημοσιογράφοι που άρχισαν να ρωτούν την Υπουργό  Παιδείας για τα αποτελέσματα της αξιολόγησης παραπέμπονται σε ό,τι έχουν δημοσιεύσει στις ιστοσελίδες τους τα σχολεία, γιατί τίποτε άλλο δεν έχει δημοσιευτεί μετά από 4 χρόνια θητείας και 2 χρόνια αξιολόγησης  (Δείτε στο τέλος βίντεο με τους δημοσιογράφους Άννα Λιβαθυνού και   Γιώργο Κακούση  να ρωτούν επίμονα και την απάντηση που παίρνουν από 10:50 και μετά)

Αξιολόγηση σχολείων αλά ελληνικά χωρίς κανένα επίσημο στοιχείο

Πλησιάζουμε στο τέλος και της 2ης αξιολόγησης των σχολείων 2022-2023, δηλαδή δεύτερη συνεχόμενη σχολική χρονιά και κανένα απολύτως στοιχείο και καμία επίσημη έκθεση δεν έχει δημοσιοποιηθεί από την αξιολόγηση 2021-2022,  εκτός από τις συνοπτικές εκθέσεις  που δημοσιοποίησαν τα σχολεία στις ιστοσελίδες τους, όπως είχαν υποχρέωση σύμφωνα με τον νόμο, που οι οποίες όμως δεν λένε και κάτι για την χάραξη εκπαιδευτικής πολιτικής, χωρίς επεξεργασία και συνολικά δεδομένα. Υποχρέωση δημοσιοποίησης εκθέσεων εκτός απο τα σχολεία είχαν τα ΠΕΚΕΣ, οι Περιφερειακές Διευθύνσεις και η  ΑΔΙΠΠΔΕ, πράγμα που δεν έγινε , με ελάχιστες εξαιρέσεις κάποιων ΠΕΚΕΣ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση: Το όχι σε όλα τελικά είναι πάντα ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Δείτε παρακάτω τι αναφέρει ο νόμος της Υπουργού Παιδείας για την αξιολόγηση και την υποχρέωση λογοδοσίας των ΠΕΚΕΣ 

Άρθρο 35  NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4692 2020

Δείτε παρακάτω τι αναφέρει η απόφαση της υφυπουργού Παιδείας  για την αξιολόγηση και την υποχρέωση λογοδοσίας των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης

Αριθμ. 108906/ΓΔ4  10 Σεπτεμβρίου 2021
Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και
εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων
ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο.

Δείτε παρακάτω την ιστοσελίδα της Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε. που δεν έχει δημοσιευτεί  τίποτα έως σήμερα 5/4 λίγο πριν από τις εκλογές

http://www.adippde.gr/index.php/ektheseis

Δείτε παρακάτω την ιστοσελίδα του ΙΕΠ που δεν έχει δημοσιευτεί τίποτα έως σήμερα 5/4 λίγο πριν από τις εκλογές

http://iep.edu.gr 

Ενώ λοιπόν, νόμοι και υπουργικές αποφάσεις, αναφέρουν ονομαστικά όσους είχαν υποχρέωση να δημοσιοποιήσουν τις εκθέσεις τους στο πλαίσιο της λογοδοσίας στην κοινωνία, τα μόνα που το έπραξαν τελικά είναι τα σχολεία και τρία τέσσερα ΠΕΚΕΣ. Οποιοσδήποτε μπορεί να δει στο διαδίκτυο ποιοι από τους παραπάνω δημοσιοποίησαν τις εκθέσεις τους στις ιστοσελίδες τους.

Για ποια “χάραξη εκπαιδευτικής πολιτικής” και “λογοδοσία” μιλάμε όταν δεν υπάρχουν εκθέσεις από τους αρμόδιους φορείς; Η εκπαίδευση και η αξιολόγηση, δεν λειτουργεί με παραδείγματα προσωπικά, όπως, τι μας είπε ο εκπαιδευτικός, τι μας είπε το σχολείο, τι  κατάλαβα από όσα άκουσα και ποια είναι η γνώμη μου και την λέω στα κανάλια ή κάνω 2 χρόνια να δημοσιεύσω την έκθεση. Η εκπαιδευτική πολιτική θέλει επίσημα δεδομένα προς επεξεργασία από όλους όσους εμπλέκονται σε αυτή, γιατί αν δεν υπάρχουν επαναλαμβάνονται τα ίδια λάθη και άρα δεν πρόκειται για σοβαρή εκπαιδευτική πολιτική.

Έτσι λοιπόν ενώ την προηγούμενη σχολική χρονιά παρουσιάστηκαν διάφορα τραγελαφικά με την αξιολόγηση με τα 10ρια και τα 5αρια στα σχολεία, με συντονιστές που βαθμολόγησαν χωρίς κριτήρια, όλα αυτά, αλλά και άλλα πολλά, δεν αποτυπώθηκαν ερευνητικά σε εκθέσεις των υπερκείμενων των σχολείων φορέων, έτσι ώστε να υπάρχει ανατροφοδότηση και να εξαλειφθούν ή να τροποποιηθούν οι παράγοντες που οδήγησαν σε λάθη εφαρμογής της αξιολόγησης κατά την  πρώτη σχολική χρονιά. Αντιθέτως, αυτό που έγινε τον Σεπτέμβρη του 2022, ήταν  η αναπαραγωγή της ίδιας υπουργικής απόφασης  για την αξιολόγηση  και η οποία αναμένεται να οδηγήσει στα ίδια λάθη εφαρμογής.

Ποιος είναι ο γιατρός τελικά που γράφει φάρμακα χωρίς να κάνει εξέταση

Ποιος είναι ο γιατρός τελικά που γράφει φάρμακα χωρίς να κάνει εξέταση, “μία γενική αίματος να δει που τα πας καλά. Έχουμε γενική αίματος στην Παιδεία τελικά κάθε χρόνο”, όπως λέει η Υπουργός Παιδείας;

 

Δείτε επίσης

Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Διάδωσέ το Η εκπαιδευτική κοινότητα βλέπει για μια ακόμη φορά –με αφορμή την πραγματοποίηση μιας …