Η ανακοίνωση του ΙΕΠ με τις νέες ημερομηνίες για την αξιολόγηση σχολείων
Παράταση υποβολής Σχεδίων Δράσης (Υλοποίηση-Αποτίμηση) και Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης 2022-2023
Σας ενημερώνουμε ότι το χρονοδιάγραμμα υποβολής των Σχεδίων Δράσης και της Έκθεσης Εσωτερικής αξιολόγησης του σχολείου για το 2022-23 τροποποιείται ως εξής:
Σχέδια Δράσης (Υλοποίηση-Αποτίμηση): Καταληκτική ημερομηνία υποβολής Κυριακή 4 Ιουνίου 2023
Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης 2022-23: Θα ενεργοποιηθεί τη Δευτέρα 5 Ιουνίου 2023. Καταληκτική ημερομηνία υποβολής Παρασκευή 30 Ιουνίου 2023
Το χρονοδιάγραμμα που είχε ανακοινώσει το ΙΕΠ για την αξιολόγηση είχε ως εξής:
Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης σχολικών μονάδων 2022-2023
Σας ενημερώνουμε ότι η Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του έργου των σχολικών μονάδων για το 2022-23 θα ενεργοποιηθεί στις 31 Μαΐου, αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία υποβολής των Σχεδίων Δράσης (Υλοποίηση -Αποτίμηση ).
Καταληκτική ημερομηνία υποβολής: 25 Ιουνίου 2023.
Η ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης υποβάλλεται, μετά τη συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων, στην πλατφόρμα του ΙΕΠ (https://sch-eval.iep.edu.gr/), με ευθύνη του/της Διευθυντή/-ντριας, Προϊσταμένου/-νης και με τη χρήση των κωδικών του σχολείου στο Πανελλήνιο σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ).
Υπενθυμίζουμε ότι η Έκθεση περιλαμβάνει 3 διακριτά τμήματα:
Α. Ταυτότητα του σχολείου
Β. Συνολική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου στους 9 άξονες (Σημείωση: Αποτιμώνται όλοι οι άξονες είτε έχουν υλοποιηθεί σε αυτούς δράσεις βελτίωσης είτε όχι)
Γ. Συνολική αποτίμηση των δράσεων βελτίωσης του σχολείου
Σχέδια Δράσης 2022-23: Καταληκτική ημερομηνία υποβολής
Σας υπενθυμίζουμε ότι τα πεδία της Υλοποίησης και της Αποτίμησης των Σχεδίων Δράσης θα είναι ενεργά μέχρι την Τρίτη 30/05/2023, σύμφωνα με την με αριθμ. πρωτοκ. 119336/ΓΔ4/2909-2022 Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ. Η συμπλήρωσή τους στην πλατφόρμα του ΙΕΠ γίνεται με ευθύνη των Συντονιστών εκπαιδευτικών των ομάδων δράσης, αφού συνδεθούν με τους ατομικούς τους κωδικούς (όχι του σχολείου) στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο .
Ποια λάθη γίνονται στα σχέδια δράσης των εκπαιδευτικών για την αξιολόγηση